Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#271 Geplaatst 19 oktober 2011 - 09:43

Je kan eens vragen of je man een beter voorstel heeft qua naam  :p ?  Wij vinden Aylinn anders allemaal mooi... ;)

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#272 Geplaatst 19 oktober 2011 - 12:26

:ha onze pa zei altijd "kweetni" wanneer ons ma hem zoiets zei... "kweetni, maar niet die naam"
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#273 Geplaatst 19 oktober 2011 - 12:59

Proficiat ! Aylinn is heel origineel en mooi, probeer je man maar te overtuigen, de aanhouder wint ! :thumb:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#274 Geplaatst 20 oktober 2011 - 14:29

Hij heeft niet echt een naam dat hij persé wil hebben. Gisteren nogmaals gezegd dat ik het toch echt fijn zou vinden als het Aylinn wordt. :x Ah, we zien wel hé.
Toen mijn mama de naam hoorde moest ze hem eerst 100x luidop zeggen om dan tot de conclusie te komen dat ze het een mooie naam vond. :ha

Maandag komt de vroedvrouw hier op thuisbezoek. Ben best wel benieuwd. 's Avonds moeten we naar het ziekenhuis, daar hebben we een afspraak met een andere vroedvrouw. We gaan dan de materniteit te zien krijgen etc. Zodat ik toch het ziekenhuis eens heb gezien als ik toch van plan ben om daar te bevallen. ;)
Ik ga me ook opgeven om te bevallen in bad. Ik kan dan nog altijd zien wat ik doe.Deze avond partnerles bij de yoga, ik ben benieuwd.

Mijn zus had me al even niet meer gezien en toen ze me gisteren zag was ze zo verbaas hoeveel mijn buik gegroeid was. :lachen: Ik heb vandaag een buikfoto genomen. 't Zit nog erg hoog vind ik.
buik_34w.jpg

34 weken (en 2 dagen), Nog maar 6 te gaan! Aaaah, ik kan het eigenlijk niet geloven. :s Desondanks het een tweede is, is het toch niet minder spannend. De zwangerschap zelf ervaar ik anders, maar naarmate de bevalling dichterbij komt, is het nog steeds even spannend (en best wel stresserend als ik eerlijk mag zijn) als bij een eerste.
Ik heb echt schrik voor mijn bevalling, vooral omdat die van Nayra gewoon een enorme negatieve indruk op mij achtergelaten heeft. Daarom dat ik het nu helemaal anders wil doen en ik hoop dat ik deze bevalling ook anders zal ervaren.
Ik kijk gewoon uit tot ik die kleine pruts in mijn armen heb, maar de bevalling zelf sla ik liever over. :lachen:

Ik heb regelmatig last van harde buiken, maar dit is niet abnormaal. Vooral bij inspanningen worden ze hard en ik puf ook veel sneller. Zaken oprapen is echt niet fijn meer. Nayra beseft dat alleen niet en gooit al haar speelgoed overal in't rond. :lachen:
Jeetje, wat gaat dat raar zijn voor haar om al die aandacht te delen. Ik ben enorm benieuwd hoe ze erop gaat reageren. 't Gaat vast een super goed zusje zijn, daar ben ik zeker van. Maar ze gaat wel moeite hebben met de gedeelde aandacht.
Soms zegt ze tegen m'n buik "zusje, off joe". :love:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#275 Geplaatst 20 oktober 2011 - 14:45

:LOL: :LOL: :LOL: , mooi buikje al :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#276 Geplaatst 20 oktober 2011 - 14:58

heel mooi!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#277 Geplaatst 20 oktober 2011 - 15:18

mooi buikje en zo lief dat ze "zusje, off you" zegt!! :love3:

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#278 Geplaatst 20 oktober 2011 - 15:49

Heel mooi buikje

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#279 Geplaatst 20 oktober 2011 - 17:17

Das al een hele flinke buik zeg, maar wat lijk jou dochter op jou zeg in je gezicht..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#280 Geplaatst 20 oktober 2011 - 17:28

Prachtige buik :love3: . Ik hoop echt voor jou dat je deze bevalling op een totaal andere manier mag beleven :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#281 Geplaatst 20 oktober 2011 - 18:00

Mooie buik. :thumb:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#282 Geplaatst 20 oktober 2011 - 18:05

Er bestaat niks mooier dan een zwangere vrouw en daar ben jij het voorbeeld van Gaëtane. :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#283 Geplaatst 20 oktober 2011 - 19:06

Hele mooie buik :thumb: !!
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#284 Geplaatst 20 oktober 2011 - 21:07

Mooie buikfoto. :)

elixeryen zei:

Soms zegt ze tegen m'n buik "zusje, off joe". :love:

:love3:

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#285 Geplaatst 20 oktober 2011 - 21:16

Mooie naam, past bij die van je dochtertje :)

En wat lief van je dochtertje, toch ontroerend dat ze dat eigenlijk allemaal ook zo meebeleven he! :love4: