Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#301 Geplaatst 08 november 2011 - 10:47

Ik ga toch geen kraamhulp nemen, ik zie dat gewoon niet zitten om hier zo'n vreemde in mijn huis te hebben. :lachen:

Vandaag maak ik de doopsuiker verder en als ik nog adressen heb gekregen van de schoonfamilie, worden de omslagen verder geschreven.
Dan juist nog de naamlabels maken, maar dat gaat nog niet want het is nog steeds niet beslist. Vreselijk! :evil:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#302 Geplaatst 08 november 2011 - 11:08

Zelf zou ik het ook niet zien zitten om een vreemde in huis te hebben.
Thuis bevallen zie ik eigenlijk ook echt niet zitten.
Hier bij ons is dat ook niet zo gebruikelijk.

We hebben hier een uitstekend moederhuis , met alle mogelijke luxe.
Prachtige kamers, met douche op de kamer, koelkast, geïntegreerd afzonderlijk glazen babykamertje,...
Er is een groot rond bevallingsbad en alle nieuwste moderne snufjes.
Pure verwennerij, met elke ochtend een extra voorgerecht en luxemaaltijden en vooral 4 dagen pure rust.

Nog eventjes en voor jouw is het zover. Spannend !!!
Hier is het nog lang aftellen hoor, pffffff....

Bewerkt door feroesti, 08 november 2011 - 11:09.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#303 Geplaatst 08 november 2011 - 11:34

Zou kraamhulp ook maar raar vinden eigenlijk, maar kan soms handig zijn.

Nog altijd gene naam? oeioei, alhoewel, misschien kom je er wel op zodra je het kleintje ziet! :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#304 Geplaatst 08 november 2011 - 12:35

@ Feroesti: Ik vind die afzonderlijke babykamer juist niet leuk. :oops: Als ik in het ZH bevak ligt ukje gewoon naast of bij mij hoor, dat was bij Nayra net hetzelfde. :x
Ik vind het altijd zo zielig als een baby in die visbokaal ligt (sorry, maar dat doet me echt aan een aquarium denken :lachen: ). Maar dat zal meer zeggen over mezelf dan over andere mensen en uiteraard met de "nodige" commentaar van buitenstanders. :x
Als ik in het ZH beval, blijf ik daar zeker geen 4 à 5 dagen. Ik vond dat echt verschrikkelijk de vorige keer. Ik miste mijn eigen omgeving en mijn dieren om me heen.
Verwennerij vond ik dat niet, het eten was zo vreselijk slecht dat ik het gewoon aan mijn vriend gaf. :ha
Handig is idd dat toilet, douche etc zo dichtbij zijn. Daar ben ik me van bewust dat het bij een thuisbevalling wat minder handig is. Soit, ik hoop niet geknipt te worden dus hopelijk heb ik (veel) minder last.
Voor je het weet ben je ook al 37 weken, ik vond dat mijn zwangerschap enorm snel ging deze keer. Heb jij dat gevoel niet?

@ Lisje: Ah, ik krijg hem wel zover voor mijn naam. :x

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#305 Geplaatst 08 november 2011 - 13:19

Ik gebruik die 'visbokaal' ook niet en laat mijn babytje ook vlakbij mij liggen ;-). Ik ben wel van plan om deze keer polyklinisch te bevallen. Zodat ik snel bij mijn 2 andere kindjes ben. Kraamhulp vind ik eigenlijk super! Zo heb ik meer tijd voor de kinderen ipv constant met mijn huishouden bezig te zijn :)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#306 Geplaatst 08 november 2011 - 15:12

elixeryen zei:

@ Feroesti: Ik vind die afzonderlijke babykamer juist niet leuk. :oops: Als ik in het ZH bevak ligt ukje gewoon naast of bij mij hoor, dat was bij Nayra net hetzelfde. :x
Ik vind het altijd zo zielig als een baby in die visbokaal ligt (sorry, maar dat doet me echt aan een aquarium denken :lachen: ). Maar dat zal meer zeggen over mezelf dan over andere mensen en uiteraard met de "nodige" commentaar van buitenstanders. :x
Als ik in het ZH beval, blijf ik daar zeker geen 4 à 5 dagen. Ik vond dat echt verschrikkelijk de vorige keer. Ik miste mijn eigen omgeving en mijn dieren om me heen.
Verwennerij vond ik dat niet, het eten was zo vreselijk slecht dat ik het gewoon aan mijn vriend gaf. :ha
Handig is idd dat toilet, douche etc zo dichtbij zijn. Daar ben ik me van bewust dat het bij een thuisbevalling wat minder handig is. Soit, ik hoop niet geknipt te worden dus hopelijk heb ik (veel) minder last.
Voor je het weet ben je ook al 37 weken, ik vond dat mijn zwangerschap enorm snel ging deze keer. Heb jij dat gevoel niet?

@ Lisje: Ah, ik krijg hem wel zover voor mijn naam. :x

Hier is het geen visbokaal hoor.
Het is een heuse glazen babykamer, mooi ruim, met kasten, wastafel, een mooi bedje,... vlak naast je eigen bed en lekker extra verwarmd.
Maar hier in Izegem werd de kraamafdeling dan ook wel als mooiste en meest luxe kraamafdeling van West-Vlaanderen bevonden.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#307 Geplaatst 10 november 2011 - 00:54

Joepie, de uitslag is oké dus een thuisbevalling zou geen probleem mogen zijn.
Ik heb wel een zwaar tekort aan ijzer dus moet ik een kuur nemen (2x daags) zodat ik wat reserve heb.

Sinds 2 dagen heb ik soms echt last om te stappen. Vooral als ik even heb gelegen/gezeten wordt het moeilijker. De zwangerschap loopt echt op zijn einde en wordt vermoeiender.
Ik heb erg veel harde buiken. Morgen nog een yoga-sessie, ik heb er zin in. Vorige week was er geen yoga daar het vakantie was. Zo'n sessie geeft me echt moed om (natuurlijk) te bevallen en maakt me wat zelfzekerder.

O, vriendlief heeft groen licht gegeven voor de naam. :x Hij vindt de naam alleen niet speciaal genoeg. Ik had die echt nog nooit gehoord. Alleen grappig dat er nu ook een Cay-Lynn op de wereld is. Maar hier wordt het Aylinn. 9 op de 10 toch. :a

En een buikfoto van 37 weken. (Ik vind dat mijn buik op die foto wel gigantisch lijkt! :slach: )
37weken.jpg

Freaky Nayra wou haar buik ook showen en ik moest een foto trekken. :ha
nay.jpg

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#308 Geplaatst 10 november 2011 - 06:08

Prachtig buik(je) van allebei. Heel veel succes met de bevalling :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#309 Geplaatst 10 november 2011 - 07:13

Wat een ton! Hier draaien de duimen voor een vlotte bevalling en borstvoeding! Goed dat je je ijzervoorraad nu aanvult want tekort kan je echt moe maken!
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#310 Geplaatst 10 november 2011 - 07:25

Wiowwwwwwww idd wat een giga buik zeg!
Geniet er nog maar even van voor je het weet ligt de kleine Aylinn in je handen.
Hele mooi naam weer hoor!
Succes de komende dagen/weken

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#311 Geplaatst 10 november 2011 - 08:34

Joehoe de naam is erdoor!! :dans: :dans:
OOOh super die buik, en die van Nayra is ook super leuk hoor! ;)

Heel veel succes met de thuisbevalling!

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#312 Geplaatst 10 november 2011 - 09:54

:LOL:  hele mooie naam -en hm........... ja dat buikje das wel van grote omvang dien ik te zeggen,  :LOL: :LOL:  en Nayra die ook haar buikje wil tonen, schattig :love3: -succes hoor :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#313 Geplaatst 10 november 2011 - 10:42

:LOL: :LOL: :LOL: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#314 Geplaatst 10 november 2011 - 15:56

Whauw!! heel mooi

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#315 Geplaatst 10 november 2011 - 16:04

anne58 zei:

:LOL:  hele mooie naam

Vind je? :lachen:
Als ik (eerder) geweten had dat het Aylinn ging worden ging Cay-Lynn misschien een andere naam gekregen hebben, maar ik denk niet dat je dat erg vind? Misschien is Jelle het idee wat gewoon geworden door haar dus dat kan ik alleen maar toejuichen. :cheer:

Geplaatste afbeelding