Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#316 Geplaatst 10 november 2011 - 16:06

Je kunt je rollen. :lachen: Geniet van de laatste uren/dagen/weken. :thumb:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#317 Geplaatst 10 november 2011 - 17:49

Leuke buikjes in elk geval
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#318 Geplaatst 10 november 2011 - 17:52

Best een hele buik. 8) Begin al maar af te tellen. :dancer:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#319 Geplaatst 10 november 2011 - 18:02

Inderdaad, het einde nadert, dat is aan je buik te zien.
Ik vind dat jullie een schitterende naam gekozen hebben.
En die foto van Nayra :LOL: :thumb: schitterend gewoonweg.
Ik wens je een heel vlotte bevalling toe.
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#320 Geplaatst 10 november 2011 - 18:47

vlotte bevalling gewenst :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#321 Geplaatst 10 november 2011 - 19:08

Wat een prachtig zwangersschapsbuikje Gaëtane :thumb: !!

En aan je lieve Nayra: je hebt OOK zo'n prachtig buikje lieverdje, je zusje zal vast je lievelingetje worden he :hug: :love:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#322 Geplaatst 10 november 2011 - 21:46

Op de bijsluiter staat dat ik 1 flacon per dag moet nemen (dat zei de apotheker trouwens ook) maar mijn vroedvrouw zegt dat ik er 2 moet nemen. Blijkbaar heb ik echt een tekort. Ik heb 2 dozen gekocht want anders kom ik niet toe tot aan de bevalling.
Ik heb ook een lavement gekocht. Dat was nu niet de meest leuke conversatie in de apotheek toen ik vroeg hoe ik dat moest toedienen. Erg leuk dat er maar volk bleef toekomen. :slach:
Bij een thuisbevalling wordt dit niet standaard gedaan, maar anders ga ik me echt niet op mijn gemak voelen. Bij Nayra had ik daar al schrik voor desondanks ik wel één gekregen had in het ziekenhuis. :onzeker:

Ik ben idd vermoeid, hopelijk wordt dit nu wat beter met het ijzer dat ik moet innemen.
Het is trouwens volle maan. Er wordt toch gezegd dat er dan meer vrouwen bevallen. Maar hopelijk is dit nu nog niet van toepassing. Mijn vriend zit in NL tot morgenavond. Daarbij heb ik nog een hoop te doen. :wi

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#323 Geplaatst 11 november 2011 - 13:47

Ik heb zo geen lavement gehad... Oké ik wil er al niet aan denken wat troep er nog meer uitkwam dan baby, bloedwater en placenta :LOL:

Ik had hier zo informatief met iemand over een thuisbevalling gehad omdat ik de arbeid graag een groot deel thuis zou willen doen (kwestie om weer niet in een overvol ziekenhuis aan te komen en met weeën naar huis gestuurd te worden om 3 dagen in volle paniek af te wachten en daarna te gaan smeken of ze aub die baby er nu zouden willen uithalen)
Die bevallen evengoed met tang of zuiger of andere hulpmiddeltjes. Ze hebben alleen wat meer tijd en geduld dus gene extra weeënbaxter of tabletje en epidurale. Vanaf dat je een week overtijd bent doen ze wel geen thuisbevalling meer. :catscratchhead Had ik dikke pech gehad. :lachen:

Ben ik blij dat mijne buik totaal weer niet groeit. Dat gaat op't laatste weer enkel ne bobbel baby worden denk ik. Ik kan echt geloven dat de laaste loodjes echt heeeeeeel zwaar wegen. :)

Gelukkig kan het aftellen beginnen.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#324 Geplaatst 11 november 2011 - 13:59

Ik heb gehoord dat ze soms een lavement vergeten geven, maar standaard wordt het toch gedaan in BE?
Brrr, jouw verhaal Dorien, dat lijkt me echt zo hels. Hopelijk is je tweede bevalling een hele andere ervaring!
Ik dacht dat ik 2 weken overtijd mocht gaan. Maar dat moet ik nog eens navragen..

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#325 Geplaatst 11 november 2011 - 23:56

Wat doe ik Nayra eigenlijk aan.. Ze kan echt geen Aylinn zeggen, het is de hele tijd Cay-Lynn. :slach:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#326 Geplaatst 12 november 2011 - 08:33

elixeryen zei:

Wat doe ik Nayra eigenlijk aan.. Ze kan echt geen Aylinn zeggen, het is de hele tijd Cay-Lynn. :slach:

Straks denkt ze dat er een poesje uit je buik gaat komen :p

Geplaatste afbeelding

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#327 Geplaatst 12 november 2011 - 10:20

Ik vind het alvast een zeer mooie naam :)

Ik ben de 1ste keer natuurlijk bevallen maar geen lavement gekregen en de 2de keer met keizersnede en ook geen lavement gekregen. Denk dat het gewoon van ziekenhuis afhangt.

Veel succes met de aanstaande bevalling ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#328 Geplaatst 12 november 2011 - 12:29

Amaaaai wat een buik !!!

Een lavement heb ik bij men twee bevallingen gekregen en ik vind het ook wel handig. Als je sommige verhalen hoort van bevallingen , is dat echt wel nodig ook ;)

Wat is het kortbij nu....spannend !!!
Zo te zien ook spannend voor grote zus, wat een schattig meisje toch :love3:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#329 Geplaatst 13 november 2011 - 07:07

Ik ben nu plots weer aan het twijfelen over de naam. Net nu ik (eindelijk :wi ) mijn zin gekregen heb. Aargh... Ik heb echt geen idee waarom. Hopelijk is het een momentopname. Plots twijfel ik of ik niet beter Finya neem. :help:

Slapen is echt een ramp, ik geraak niet in slaap, kom de hele tijd wakker. Ik hoop dat ik wel wat uitgeruster ben eens ik moet bevallen. :louche:

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#330 Geplaatst 13 november 2011 - 07:22

Veel geluk met de bevalling.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk