Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#331 Geplaatst 13 november 2011 - 11:58

Hou je eerste naam maar. ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#332 Geplaatst 13 november 2011 - 13:04

elixeryen zei:

Ik ben nu plots weer aan het twijfelen over de naam. Net nu ik (eindelijk :wi ) mijn zin gekregen heb. Aargh... Ik heb echt geen idee waarom. Hopelijk is het een momentopname. Plots twijfel ik of ik niet beter Finya neem. :help:

Slapen is echt een ramp, ik geraak niet in slaap, kom de hele tijd wakker. Ik hoop dat ik wel wat uitgeruster ben eens ik moet bevallen. :louche:

Misschien weet je het als je haar in je armen hebt en is het dan iets gemakkelijker om de naam te kiezen.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#333 Geplaatst 13 november 2011 - 14:00

Pixel zei:

Hou je eerste naam maar. ;)

Vind ik ook ;)
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#334 Geplaatst 14 november 2011 - 09:33

Ik voel me momenteel echt mottig. Ik kan niet slapen, ben o zo vermoeid en nog wil het maar niet lukken. :roll: Deze nacht ben ik uiteindelijk in de zetel beland.
Heb keelpijn, hoofpijn en zit met teveel slijm (sorry mensen! :x ). Kortom, gewoon verkouden. Hopelijk blijft ze nog 2 weken zitten want hoe ik me nu voel, wil ik écht geen weeën opvangen.

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#335 Geplaatst 14 november 2011 - 13:44

Ik vind de tweede naam ook wel erg mooi...
Misschien kan je gewoon tot na de bevalling wachten... de eerste 14 dagen na de geboorte heb je tijd om te beslissen. :)

Die verkoudheden zijn echt zo'n ramp... Ik loop al 4 mnd te snotteren, niezen en zo met druk tusen mijn ogen. Echt vervelend! Hopelijk gaat het snel voorbij want zo weeë, opvangen, persen ed met een loopneus is echt onhandig.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#336 Geplaatst 14 november 2011 - 13:54

elixeryen zei:

Ik voel me momenteel echt mottig. Ik kan niet slapen, ben o zo vermoeid en nog wil het maar niet lukken. :roll: Deze nacht ben ik uiteindelijk in de zetel beland.
Heb keelpijn, hoofpijn en zit met teveel slijm (sorry mensen! :x ). Kortom, gewoon verkouden. Hopelijk blijft ze nog 2 weken zitten want hoe ik me nu voel, wil ik écht geen weeën opvangen.

Ai ai, laat je maar goed verzorgen.
Veel beterschap !
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#337 Geplaatst 15 november 2011 - 01:15

dorien_951 zei:

Ik vind de tweede naam ook wel erg mooi...
Misschien kan je gewoon tot na de bevalling wachten... de eerste 14 dagen na de geboorte heb je tijd om te beslissen. :)

Die verkoudheden zijn echt zo'n ramp... Ik loop al 4 mnd te snotteren, niezen en zo met druk tusen mijn ogen. Echt vervelend! Hopelijk gaat het snel voorbij want zo weeë, opvangen, persen ed met een loopneus is echt onhandig.

Maak het misschien nog wat moeilijker. :p
Ik wil echt gekozen hebben voor ik beval hoor. Ik vind het bij kittens al niet leuk als ze een paar dagen naamloos zijn. Laat staan bij je eigen kind. :lachen:

Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#338 Geplaatst 15 november 2011 - 13:33

je begint te twijfelen net omdat je je goesting gekregen hebt, das typisch vrouwelijk... je hebt zolang moeten zagen, en nu hij ja zegt, wil je iets anders :ha :ha

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#339 Geplaatst 16 november 2011 - 10:51

Hahaha, zo ben ik normaal niet hoor. :wi

We gingen gisteren ons kindje gaan erkennen en eens bij het stadhuis merkten we dat dat papier nog niet is ingevuld door een gyn/vroedvrouw/arts. Wat stom! :roll: Volgende week maandag heb ik opnieuw een afspraak met een vroedvrouw, hopelijk ben ik tegen dan nog niet bevallen.
De eerste kleertjes hangen ondertussen te drogen, deze avond steek ik nog een wasmachine in en ik ben eindelijk begonnen aan mijn kraampakket. Ik ben er echt zo laat bij, precies of ik nog alle tijd van de wereld heb. :louche:

En die naam, echt vreselijk, ik weet het echt niet. :onzeker:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#340 Geplaatst 16 november 2011 - 11:10

Buikfoto van 38 weken.
38w.jpg

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#341 Geplaatst 16 november 2011 - 11:18

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#342 Geplaatst 16 november 2011 - 11:42

Mooie foto. Ze zit precies nog vrij hoog :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#343 Geplaatst 16 november 2011 - 12:27

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#344 Geplaatst 16 november 2011 - 12:55

Mooie buik, idd vind hem ook nog hoog zitten dus zal niet voor vandaag zijn. :ha Probeer nog wat te genieten van je laatste dagen en neem vooral genoeg rust, kleine dutjes door de dag helpen ook wel. Succes bij de naderende bevalling. :geluk:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#345 Geplaatst 16 november 2011 - 16:07

:) :) :) mooi rond buikje -
ik zou gaan voor AYLINN, een hele mooie naam :heart: past echt in je gezinnetje :x of waarom geen Cay-Lynn ?? had je dat niet gewild ??? of heb ik het verkeerd voor :catnoknow