Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#436 Geplaatst 28 november 2011 - 11:08

:LOL: :heart: :heart: , mooi meisje
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#437 Geplaatst 28 november 2011 - 11:25

OOOOOOOOOOOOoooooooooooo wat een mooi babietje :loveshower: :love: :love: :loveshower: !!!
Je zou niet zeggen dat ze nog maar pas een bevalling doorstaan heeft, want dat schijnt voor de baby zelf ook een vrij traumatische (pijnlijk??) gebeuren te zijn!!

Nu een foto van de 2 zusjes samen ee  :a :thumb: :a

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#438 Geplaatst 28 november 2011 - 11:45

Wat een mooi kindje Gaetane!
Ben ook benieuwd hoe Nayra reageert op haar lieve kleine zusje.
Hopelijk gaat het ook goed met jouw en heb je weinig last achteraf XXX

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#439 Geplaatst 28 november 2011 - 19:19

heel mooie dochter.

gr.

veerle

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#440 Geplaatst 28 november 2011 - 20:11

Proficiat met jullie prachtige dochter!

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#441 Geplaatst 28 november 2011 - 20:44

Wauw prachtig kindje! :loveshower:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#442 Geplaatst 28 november 2011 - 21:30

wat een mooi babymeisje :love:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#443 Geplaatst 28 november 2011 - 22:11

Och zie wat een mooi baby meisje. Nayra zal wel fier zijn op haar zusje. :love4:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#444 Geplaatst 29 november 2011 - 10:08

Merci iedereen. :)

Nayra doet het echt fantastisch. Ze is zo'n lieve grote zus, alleen is ze soms wat te wild met Aylinn.  Ze geeft ze zoveel kusjes, knuffels, geeft ze een dekentje, etc.  
Haar emoties zijn wel enorm versterkt, de voorbije dagen hebben we heel wat getier mogen aanhoren "neen" op zowat alles. Nuja, het is een erg grote verandering en ze moet zich ook wat aanpassen. Ik vind ze wel erg druk. Het is een druk kindje, maar nu voel ik dit des te meer.

Aylinn ziet wel geel. vandaag komt de vroedvrouw en misschien moet ze geprikt worden om te kijken of ze niet te geel ziet. Als ze te geel ziet, moet ze onder de lamp. (24u in het ZH, ik zie daar écht tegenop) Ik hoop dus dat het niet nodig is..

In het begin vond ik dat ze écht niet op Nayra leek. Nu lijkt ze er al wat meer op vind ik. Aylinn's neus is wat dikker dan die van Nayra 8)

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#445 Geplaatst 29 november 2011 - 10:13

proficiat
heel mooi kindje

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#446 Geplaatst 29 november 2011 - 11:00

voor dat geel zien: leg ze zoveel mogelijk in het zonlicht (als er al zonlicht is) voor het raam! ik moest dat met Lily ook doen...
Ben blij dat Nayra niet jaloers is. geniet ervan en niet wanhopen op die 24u! mss is het niet nodig en dan nog, die zijn zo voorbij!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#447 Geplaatst 29 november 2011 - 11:07

Hei Gaëtane! Je hebt dat supergedaan! Hoe gaat het met borstvoeding? Wil Nayra niet komen drinken als ze Aylinn ziet drinken? Heb je niet teveel last van stuwing?

Storm zag ook geel en ik ging met hem veel naar buiten, goed ingeduffeld en een wandeling maken, zeker als de zon heel fel scheen (zelfs het winterzonnetje nu kan goed doen) en ik heb ook eventjes vitamine (was het nu D of K???) moeten bijgeven. Verder voedde ik hem ook altijd in een zetel bij het raam, hij lag immers nooit alleen in bed/wieg de eerste weken maar altijd bij mij :heart:

Hoe gaat het met het samen slapen? x
Geplaatste afbeelding

Zino
Zino
  • 276 berichten
  • 5 katten

#448 Geplaatst 29 november 2011 - 11:30

Een dikke proficiat met jullie dochter! Geniet er maar van want ze worden ooh zo snel groot! :d

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#449 Geplaatst 29 november 2011 - 12:13

hopelijk kan jullie kleine meid toch lekker bij jullie blijven, en ik duim nu extra hard op zonnestralen, zodat je haar in het zonnetje kan leggen. :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#450 Geplaatst 29 november 2011 - 13:49

Ze ligt al quasi de hele tijd voor het raam.
Ze moet nu zeker nog niet naar het ZH want ze is erg levendig en drinkt heel goed. Morge,n wordt ze nog eens gewogen zodat we haar gewicht in de gaten kunnen houden. Vandaag woog ze 3,340kg wat erg goed is. :cheer:

Nayra heeft nog geen aanstalten gemaakt om te drinken bij mij. Nu zou ze trouwens niet mogen want ik heb ontzettend pijn.
Mijn melkproductie is goed op gang maar mijn tepels doen echt zo'n pijn. Vreselijk.. Ik probeer straks eens wat verschillende houdingen aan te nemen om te zien hoe Aylinn het best aanhapt.

Samen slapen is nog niet aan de orde, ik lig nog steeds beneden met Aylinn. Jelle ligt boven met Nayra. Ik ga pas naar boven als de bv wat beter gaat, nu leg ik vaak wat licht aan om te zien of ze wel goed aanligt. Daarbij wordt ze om het uur wakker 's nachts.Ik hoop wel dat ik deze keer een betere slaper ga hebben hoor. :lachen:

O er vroeg iemand hoe het was om thuis te zitten. Ik ben best goed te been en daags na de bevalling was ik al vanalles aan het doen maar de vroedvrouw heeft me gezegd dat ik echt meer moet rusten. Dat is alleen niet altijd even haalbaar. :wi

Geplaatste afbeelding