Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Guest_petra42_*
Guest_petra42_*

#46 Geplaatst 19 april 2011 - 14:07

gefeliciteerd met je zwangerschap.echt fijn voor jullie :LOL:
ik ben de eerste twee keer thuis bevallen.en de derde keer in het ziekenhuis.en relaxter thuis?hm kan  ik niet zeggen.je kan wel lang door blijven lopen en dingetjes doen.zodat je bevalling sneller verloopt.maar dat kan in het ziekenhuis normaal gezien ook.tenzij je perse aan de monitor moet liggen.
en wat die knip betreft.ik ben dus helemaal uitgescheurd thuis en dat is helemaal geen pretje.ik had liever een knip gehad :( zo n 30 hechtingen waarbij de verdoving niet werkte.wat een trauma was dat.
en in het ziekenhuis hebben ze natuurlijk de ruggenprik.en ik moet zeggen ik heb nog nooit zo n mooie bevalling gehad :d bijna geen pijn.heerlijk.
maar ja iedereen doet wat zijn gevoel ingeeft.en dat is maar goed ook natuurlijk. :oops:
geniet maar lekker van je dikke buik. :LOL: het is toch altijd weer een wonder.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 19 april 2011 - 14:24

Gefeliciteerd!
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#48 Geplaatst 19 april 2011 - 18:17

Hoeveel tijd gaat er tussen zitten?? Hier zat er ook maar 1jaar en net geen 5 maand tussen.
In het begin wel effe zwaar maar als ik nu zie hoe een dikke vriendinnen het zijn, echt zalig gewoon :)

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 19 april 2011 - 23:12

Gefeliciteerd! :)
Wij zijn ook van plan om poliklinisch te bevallen. Vandaag zijn we 33 weken en we moeten eigenlijk nog een vroedvrouw contacteren, tis schandelijk laat :oops:
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#50 Geplaatst 20 april 2011 - 00:22

Proficiat!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 20 april 2011 - 12:07

Solotje zei:

Gefeliciteerd. :flower:
Nayra zal wel heel blij zijn! :LOL:

Haha, dat valt nog af te wachten.
Ik denk dat ze in het begin vooral wat boos zal zijn. :a

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 20 april 2011 - 12:08

*mikkeke* zei:

Hoeveel tijd gaat er tussen zitten?? Hier zat er ook maar 1jaar en net geen 5 maand tussen.
In het begin wel effe zwaar maar als ik nu zie hoe een dikke vriendinnen het zijn, echt zalig gewoon :)

25 maand volgens dat ik op internet heb uitgerekend. :wi
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#53 Geplaatst 20 april 2011 - 12:19

Proficiat! :flower: :flower: :flower:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 20 april 2011 - 12:25

owww ik heb wat gemist! Dikke proficiat en geniet!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 20 april 2011 - 20:51

Seg wat ik me ook afvroeg. Krijgt Nayra nu nog steeds borstvoeding?? Want ze is ondertussen toch 1,5 jaar hé.
Allé, ik denk zo ook eventjes aan mijn eigen toekomst. Mijn echtgenoot zou graag ook nog een kindje bij willen (ik ben nog niet helemaal overtuigd) maar ik wil dus absoluut de borstvoeding nog niet opgeven. Maar gaat dat dan nog als je zwanger bent.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#56 Geplaatst 21 april 2011 - 00:23

Ja, Nayra krijgt nog steeds borstvoeding. Maar ze drinkt meestal maar 1 à 2x per dag. Het hangt wat af van wat ze zelf wil. Soms komt ze 4x op een dag vragen achter 'tinke' (= drinken) en andere dagen vraagt ze er niet achter.
Je hoeft helemaal niet te stoppen met bv als je weer zwanger bent of zwanger wil worden. Het kan wel zijn dat je productie wat verminderd, maar daar merk ik eigenlijk niets van.

Geplaatste afbeelding

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#57 Geplaatst 21 april 2011 - 08:29

Gefeliciteerd met je prille zwangerschap. Hopelijk verloopt alles naar wens :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#58 Geplaatst 21 april 2011 - 08:35

elixeryen zei:

25 maand volgens dat ik op internet heb uitgerekend. :wi

Ohhh dat valt toch nog goed mee ;) . Heerlijk leeftijdsverschil. Geniet er maar van!!

elixeryen zei:

Ja, Nayra krijgt nog steeds borstvoeding. Maar ze drinkt meestal maar 1 à 2x per dag. Het hangt wat af van wat ze zelf wil. Soms komt ze 4x op een dag vragen achter 'tinke' (= drinken) en andere dagen vraagt ze er niet achter.
Je hoeft helemaal niet te stoppen met bv als je weer zwanger bent of zwanger wil worden. Het kan wel zijn dat je productie wat verminderd, maar daar merk ik eigenlijk niets van.

Ik heb toch ook 2 vriendinnen waar de oudste nog af en toe dronk bij de mama terwijl ze zwanger was.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#59 Geplaatst 21 april 2011 - 08:41

Van harte proficiat! :)

Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#60 Geplaatst 21 april 2011 - 09:21

Proficiat met de zwangeschap