Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#451 Geplaatst 29 november 2011 - 14:28

elixeryen zei:

Ze ligt al quasi de hele tijd voor het raam.
Ze moet nu zeker nog niet naar het ZH want ze is erg levendig en drinkt heel goed. Morge,n wordt ze nog eens gewogen zodat we haar gewicht in de gaten kunnen houden. Vandaag woog ze 3,340kg wat erg goed is. :cheer:

Nayra heeft nog geen aanstalten gemaakt om te drinken bij mij. Nu zou ze trouwens niet mogen want ik heb ontzettend pijn.
Mijn melkproductie is goed op gang maar mijn tepels doen echt zo'n pijn. Vreselijk.. Ik probeer straks eens wat verschillende houdingen aan te nemen om te zien hoe Aylinn het best aanhapt.

Samen slapen is nog niet aan de orde, ik lig nog steeds beneden met Aylinn. Jelle ligt boven met Nayra. Ik ga pas naar boven als de bv wat beter gaat, nu leg ik vaak wat licht aan om te zien of ze wel goed aanligt. Daarbij wordt ze om het uur wakker 's nachts.Ik hoop wel dat ik deze keer een betere slaper ga hebben hoor. :lachen:

O er vroeg iemand hoe het was om thuis te zitten. Ik ben best goed te been en daags na de bevalling was ik al vanalles aan het doen maar de vroedvrouw heeft me gezegd dat ik echt meer moet rusten. Dat is alleen niet altijd even haalbaar. :wi

Oh die tepelpijn dat herinner ik me nog levendig, gelukkig duurt dat niet lang hè. Je huid zal terug wat moeten wennen aan het rekken... Heb jij ook zo'n pijnlijke TSR? Ik legde Storm wel eens in rugbyhouding aan, dan kon ik goed zien hoe hij hapte. Verder wisselde ik veel af, ik legde hem ook wel eens op zijn buik op mijn buik, en dan zijn hoofdje ondersteunen. Altijd dezelfde houding = aauwie!

Ik hoop dat je niet teveel pijn meer hebt van je bevalling en niet te veel gescheurd bent.

Nogmaals een dikke proficiat en geniet ervan!

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#452 Geplaatst 29 november 2011 - 17:08

Nog wat fotootjes. ;)

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Wat een model. :x
Geplaatste afbeelding

Ja, die pijnlijke tepels was ik toch wat vergeten. :lachen: Nuja, even doorbijten hé..
Mijn scheur valt trouwens erg goed mee. Ik heb bijlange niet zoveel last als mijn giga-knip. Dat was toch iets waar ik enorm veel schrik voor had en die schrik was helemaal niet nodig. Nogmaals bewezen dat knippen gewoon te vaak en te snel gedaan wordt! :roll:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#453 Geplaatst 29 november 2011 - 18:17

Van harte gefeliciteerd en wat een mooie baby !  En Nayra lijkt sprekend op jou, vooral op de 2de foto !
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#454 Geplaatst 29 november 2011 - 18:20

Waterbreken, knippen, weeën opdrijven wordt inderdaad te snel gedaan. Ik heb dat ook al gehoord dat scheuren veeeeeel minder erg is dan knippen. Als die scheur dan tot aan uw kont gaat zal het wat minder zijn maja zover ben ik ook geknipt (twee maal)

Op de foto zie je goed dat Aylinn goed geel ziet. Bij Victor was dat ook op de eerste foto's :)
Super dat het tussen de meisjes goed gaat... ben eens benieuwd dat Victor zijn broer ook zo graag gaat zien. Nu schopt hij nog regelmatig in mijn buik maar ik denk niet dat hij het snapt. Jongens zijn niet zo bezorgd en lief.
De borstvoeding zal binnen enkele dagen wel vlotten... je bent geoefend hé. Is het de bedoeling dat Nayra ook terug borstvoeding krijgt of liever niet?

De dames hebben al overduidelijk dezelfde mond en ik ben gene kenner in zo'n dingen maar dat zie je toch goed.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#455 Geplaatst 29 november 2011 - 18:28

zo lief samen, daar krijg je toch ook meteen moedergevoelens van :love3:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#456 Geplaatst 29 november 2011 - 18:38

Ooo wat mooie foto's

een dikke proficiat

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#457 Geplaatst 29 november 2011 - 20:16

Dikke proficiat !!!!
Dat ik dit gemist heb :oops: :oops: :oops: :oops:
Amaaaaai wat een knappe meid !!!
Het is dan toch ineens snel gegaan.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#458 Geplaatst 29 november 2011 - 20:45

Op de foto's ziet ze wel vrij geel precies. Zeker in vergelijking met Nayra ernaast. Dat zal wel snel beteren. :duim:
Gelukkig geen knip voor jou. Dat is nu een van de dingen waar ik het meeste schrik voor zou hebben bij een volgende. Zeker omdat ik nu nog altijd regelmatig er pijn aan heb. :scared:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#459 Geplaatst 29 november 2011 - 21:02

Och hoe schattig samen, :heart: ze ziet wel fel geel mss moet ze toch onder de lamp effe.  

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#460 Geplaatst 29 november 2011 - 21:15

Proficiat met de nieuwe kleine meid  :flower:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#461 Geplaatst 29 november 2011 - 21:18

Dat geelzien zal wel snel beteren, leg ze maar vaak aan, dan drinkt ze dat goed weg (wist mijn vroedvrouw me te vertellen). Het is een heel mooi kindje! Ben het ermee eens dat ze te snel knippen en toestanden. Geldt ook voor een keizersnede, ik had liever een stuitbevalling gedaan maar mijn gyn wou dat niet bij een eerste....
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#462 Geplaatst 29 november 2011 - 21:38

Proficiat met je mooie baby! Ze ziet inderdaad wel heel erg geel, misschien toch overwegen haar onder de lamp te leggen? Zo zal ze waarschijnlijk veel sneller herstellen. Hopelijk ga je een goede nacht tegemoet!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#463 Geplaatst 29 november 2011 - 21:47

Van harte proficiat met jullie dochtertje :heart: :love3:

Heel mooie foto's...samen met "grote zus" :love3:

Geniet ervan... :love:
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten