Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#481 Geplaatst 01 december 2011 - 13:47

Ja kaartje is zelf ontworpen. Het is het vervolg op Nayra's kaartje. :wi

@ Jess: Vonden de mensen het niet vervelend dat ze dan geen cadeau mee hadden op kraambezoek? Ik heb de indruk dat sommige mensen het vervelend vinden. Ze kunnen het uiteraard laten opsturen, maar dan komen er nog verzendingskosten bij voor hen.

@ Dorien: Ja, echt zeggen dat je hem vast wil houden tijdens de prik. Als ik ook nog eens in een ZH beval wordt hij/zij ook vastgehouden.

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#482 Geplaatst 01 december 2011 - 14:32

heel origineel en mooi dat kaartje :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#483 Geplaatst 01 december 2011 - 15:51

elixeryen zei:

Ja kaartje is zelf ontworpen. Het is het vervolg op Nayra's kaartje. :wi

@ Jess: Vonden de mensen het niet vervelend dat ze dan geen cadeau mee hadden op kraambezoek? Ik heb de indruk dat sommige mensen het vervelend vinden. Ze kunnen het uiteraard laten opsturen, maar dan komen er nog verzendingskosten bij voor hen.

@ Dorien: Ja, echt zeggen dat je hem vast wil houden tijdens de prik. Als ik ook nog eens in een ZH beval wordt hij/zij ook vastgehouden.

Neen, mijn lijst was op tien dagen helemaal leeg. Opsturen is trouwens niet op kosten van de koper, dat betaalt de winkel ;-).
Er waren maar enkele mensen die de pakjes zelf hebben afgehaald....

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#484 Geplaatst 01 december 2011 - 18:06

De winkel betaalt het wanneer je meerdere stuks in 1x laat opsturen. Maar als iemand z'n cadeau'tje zelf wil afgeven moet die wel verzendingskosten betalen. :wi
Afhalen is niet echt een optie want dat ligt wat te ver voor familie/vrienden. :lachen:

Ok, maar fijn te horen dat mensen daar geen probleem mee hebben om met 'lege handen' toe te komen. Ik had de indruk dat sommigen dat wel vervelend vonden.

@ Anne: merci. :wi

Bewerkt door elixeryen, 01 december 2011 - 18:06.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#485 Geplaatst 01 december 2011 - 18:09

elixeryen zei:

Ok, maar fijn te horen dat mensen daar geen probleem mee hebben om met 'lege handen' toe te komen. Ik had de indruk dat sommigen dat wel vervelend vonden.

Ik heb voor geboorten in de familie ook al enkele keren online kadootjes gekocht en ik vind het dan niet vervelend om alsnog een bezoekje te brengen zonder kadootje bij te hebben. Wat ik soms wel vervelend vind is dat je online niet altijd goed ziet wat je juist koopt (zeker als je zelf geen kinderen hebt zijn de benamingen vreemd :oops: ) en als je dan bij je bezoekje vraagt wat je nu eigenlijk kado deed, dat dit soms wel een teleurstelling is.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#486 Geplaatst 07 december 2011 - 11:15

En dit is Aylinn's doopsuiker:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#487 Geplaatst 07 december 2011 - 11:23

Hier nog enkele fotootjes.  :)

Model.  :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

En in wasbaar:  :x
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Ze is echt zo'n rustig kindje. Ik slaap nog steeds beneden maar ga waarschijnlijk deze nacht boven slapen. Nayra is ontzettend emotioneel als ze wakker wordt en als ik er niet ben. Verder doet ze het echt fantastisch met haar zus. Ze is zo trots en zorgt er zo goed voor. Alleen wil ze ze soms echt niet met rust laten en is ze iets te geweldig.

De bv gaat ondertussen beter, soms hapt ze nog niet goed aan. Ze woog gisteren 3,7kg wat echt enorm goed is. Ik heb weer een overvloed aan melk.
Ik was echt helemaal vergeten hoeveel pipi en kaka zo'n klein wezentje doet. Soms moet ik 4 luiers na elkaar verschonen want iedere keer als ze net een verse aan heeft doet ze opnieuw kaka.  :lachen:

't Is echt een dotje, een heerlijk rustig kindje. Wat een wereld van verschil met haar zus.  :twisted:

Er zijn reeds enkele kraamcadeau's toegekomen. Nog een dikke merci aan Sara & Andy, wat een leuke verrassing. Verder heb  ik ook nog een cadeau gekregen van iemand die ik niet ken. Mijn vriend weet ook niet wie het kan zijn. Toevallig iemand van hier? (Bieke) :catscratchhead Ik vind het wat sneu dat ik niet weet van wie het is. Echt raar..

Bewerkt door elixeryen, 07 december 2011 - 13:58.

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#488 Geplaatst 07 december 2011 - 11:31

Ze is echt prachtig. Proficiat en geniet er maar van

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#489 Geplaatst 07 december 2011 - 11:34

Echt een mooi kindje. En de doopsuiker is ook heel leuk, heb je deze ook zelf gemaakt?

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#490 Geplaatst 07 december 2011 - 11:39

Super dat het zo'n makkelijk kindje is!
Geniet er maar van hoor.
Tis een heel mooi meisje.
Mooie geboortesuikers heb je gemaakt

Wat betreft Nayra dat word wel beter hoor, ze moet het ook een plaatsje geven nog, Kinderen denken zo anders dan wij dat doen

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#491 Geplaatst 07 december 2011 - 12:28

OOOOOOooo wat een schatje!! Die laaste foto is echt leuk!! Daar lijkt ze precies te zeggen "Wa vinde van mijnen pamper? Cool he!!!"

Prachtig kaartje en heel mooie doopsuikerzakjes!!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#492 Geplaatst 07 december 2011 - 14:01

Ik heb de doopsuikertjes gewoon zelf samengesteld maar niet zelf genaaid. Dus vilten zakje gekocht en 2 vilten bloemen en die bijeen gedaan. De groene zakjes hebben paarse doopsuikers en de paarsje zakjes hebben groene doopsuikers.

Ja, 't is zo'n dotje. :love4:

Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#493 Geplaatst 07 december 2011 - 14:02

dat kan inderdaad van mij zijn, maar das wel heel rap dan... Ik heb nog maar net betaald? wat heb je net gekregen, dan weet ik het zeker ;)
Moest het niet zo zijn, tkomt nog!!

Wat een prachtig engeltje is dat toch! die eerste foto :heart: en derest ook hoor! ik zou er zelf nog eentje willen, als ik ernaar kijk :LOL: maar ik ga mezelf dat niet meer aandoen. 3 is genoeg!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#494 Geplaatst 07 december 2011 - 14:20

Als ik je nick zie, komt het inderdaad van jou. Merci dan! Het is een boekje en bestek. Nayra is gek van dat boekje. :mrgreen: En het bestek heeft ze ook al gebruikt. :wi
Bedankt hoor! Ik had dat echt niet verwacht.
PM je je gegevens eens, dan stuur ik een bedankje eens het kaartje/fotootje klaar is. Idem voor Pixel. :)

Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#495 Geplaatst 07 december 2011 - 16:22

das graag gedaan hoor! ben blij dat het je bevalt, of toch Nayra :LOL: