Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#496 Geplaatst 08 december 2011 - 11:33

:LOL: :LOL: , leuke fotootjes en je doopsuikers zijn prachtig.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Myrre
Myrre
  • 185 berichten
  • 1 katten

#497 Geplaatst 08 december 2011 - 12:14

Werkelijk een prachtig kindje :heart:
Als ik even zo curieus mag zijn: waar haal je die wasbare luiers?

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#498 Geplaatst 08 december 2011 - 12:39

Super mooie doopsuikertjes... voor jongens bestaat dat zo niet echt behalve iets met een bal of auto wat al niet bij ons past. :)

Ze is al bijna heel haar gele kleurtje kwijt... wat mama's melk niet allemaal kan. Leuke luiertjes, echt zo hebbe-dingetjes. Maar ik hou het toch maar bij wegwerp.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#499 Geplaatst 08 december 2011 - 13:07

wat een prachtmeid !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#500 Geplaatst 08 december 2011 - 19:34

wat een mooi meisje :heart: :heart: :heart: tziet er zo'n schatje uit - je maakt alles echt héél fijn, de doopsuikers zijn zeker een succes ! jij kan van iets heel kleins iets zo groot maken, das niet aan iedereen gegeven hoor ! een dikke proficiat :b

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#501 Geplaatst 08 december 2011 - 20:01

Merci iedereen. :mrgreen:

Haar gele kleur is inderdaad helemaal weg. Vandaag ben ik naar de dokter geweest voor een eerste check-up. Blijkbaar wordt dit aangeraden als je thuis bevalt. Aylinn is gezond en wel! Ik heb toch nog eens vermeld dat ze vaak overgeeft, maar net als bij Nayra valt daar echt niet veel aan te doen. Ik heb gewoon teveel melk.

Gisteren heb ik ze voor het eerst in de draagdoek gedaan, best wel gek, zo'n klein hummeltje. Dat was weer even wennen. :wi

@ Myrre: Ik koop die luiers in webshops. Meestal in UK want dat is vaker iets goedkoper dan in BE of NL. :wi

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#502 Geplaatst 08 december 2011 - 22:24

't Is een prachtig meisje!!!

En leuk, weer dragen met zo'n klein patatje. Storm vindt het momenteel niet meer leuk, ik moet dringend leren rugdragen!
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#503 Geplaatst 09 december 2011 - 07:57

echt een mooie baby :heart:
ziet er wel een happy baby uit , tof he een rustige baby , onze oudsten was ook zo een baby , zolang hij op tijd zn eten had en zn pamper proper was dat echt een droom van een kind en keek je naar hem dan zat hij te lachen
nu nog hoor , hij is altijd opgewekt en altijd behulpzaam en een hele goeie leerling op school

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#504 Geplaatst 09 december 2011 - 09:00

Leuke foto's Gaetane. Zo naast Nayra, lijkt Aylinn net een babypop.
Mooi kaartje ook.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#505 Geplaatst 09 december 2011 - 10:08

Wat een leuke foto's van jullie mooie meisje! :)
Die doopsuikers zijn inderdaad erg leuk gedaan!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#506 Geplaatst 09 december 2011 - 11:07

Jess zei:

En leuk, weer dragen met zo'n klein patatje. Storm vindt het momenteel niet meer leuk, ik moet dringend leren rugdragen!

Victor heeft dat ook eventjes gehad... vooral omdat hij zo actief is en in de draagdoek zit hij wat vast. Nu zit hij ook iets liever op de rug dan de buik maja op die buik zit er nu ook nog een bubbeltje in de weg hé.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#507 Geplaatst 10 december 2011 - 11:38

oooh maar zie die foto'tjes! :heart:

't is een echt schatje! een klein deugnietje, precies, maar wel heel lief...

Die doopsuiker is ook heel leuk gedaan!
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#508 Geplaatst 10 december 2011 - 11:58

ze is weer zo mooi en de doopsuikers is ook super!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#509 Geplaatst 12 december 2011 - 12:17

Goh schatje zeg!! Je hebt twee prachtige dochters! Dat hele gedoe met doopsuikers en meters en peters heb je hier niet. In ons testament, dat is opgesteld bij de koop van ons huis, hebben wij al peetouders (voor als ons iets overkomt) aangegeven, en dat is op het moment van opstellen zelfs zonder dat zij dat weten. Ze weten het nu wel, maar het is iets wat toch nogmaals wordt beoordeeld, mocht de situatie zich voordoen. Mijn zus en zwager zijn in ons testament de peetouders. Dit is zo in overweging genomen omdat zij maar 1 straat verder wonen, en de kinderen dan in hun eigen vertrouwde omgeving zouden blijven.

Wij dopen ons kind niet, wellicht heb je dan wel die doopsuikers, dat weet ik niet. Maar bedankjes doen we hier ook niet, is helemaal geen traditie in Nederland.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 12 december 2011 - 12:18.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#510 Geplaatst 12 december 2011 - 12:29

Bij doop wel hoor Wendy. Als je je kindje doopt dan heb inderdaad doopsuikers en een peter en meter. Het is dan toch meestal wel zo dat je dan een stel (liefst getrouwd, kerkelijk he) kiest.
En bedankjes horen er dan ook bij hoor.

Net als met bruiloften. Dan horen de bedankjes er eigenlijk ook bij. Niet alleen de weggevertjes bij het vertrek van de gasten, maar ook bedankkaartjes sturen naar de mensen die op de receptie waren. Daar heb je dan het gastenboek voor zeg maar. Voor jezelf uiteraard, maar ook om iedereen die er was nog eens een bedankje te kunnen sturen ;)

Maar dat is een hele andere discussie. Misschien wel leuk om er eens een topic voor aan te maken (ga ik eens over nadenken hihi)

Een peter en meter vraag je normaal wel voordat je regelt dat ze peter en meter zijn. Ook met voogdij is dat zo. Leuk als je het in je testament opneemt voor de mensen het weten, maar echt netjes is het in mijn ogen niet hoor ;) Normaal vraag je dat eest even.

Terug ontopic: Aylinn is een heel mooi meisje! Twee mooie dochters, dat wordt nog wat !

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende