Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#526 Geplaatst 17 december 2011 - 21:11

Ooowhhh veel sterkte!!! Geef haar een dikke beterschapsknuffel :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#527 Geplaatst 17 december 2011 - 21:17

ooooo wat schrikken voor jullie! Hopelijk is ze snel weer beter.

:hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#528 Geplaatst 17 december 2011 - 21:48

oeie , amaai , natuurlijk is dat verschieten , vele knuffels en veel beterschap voor je kleine meid dat ze snel terug thuis is

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#529 Geplaatst 17 december 2011 - 21:53

Dat is verschieten seg! Waar haalt dat kleintje nu al rsv vandaan, ocharme toch. :8 Hopelijk herstelt ze goed en mag ze snel terug naar huis. :hug:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#530 Geplaatst 17 december 2011 - 22:28

Zowel ik, jelle als nayra hebben een verkoudheid te pakken. Misschien heeft ze het zo opgelopen? Ik weet het niet. Blijkbaar zijn er erg veel kindjes met rsv voor't ogenblik.
Maar ik had echt nooit gedacht dat het zo erg en zo snel kon gaan. Echt verschieten!

Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#531 Geplaatst 17 december 2011 - 22:51

Eerst en vooral veel beterschap.
Ik heb  bij mijn eerste kindje ook zoiets voorgehad, bij de eerste voeding werd ze  blauw, ze dachten toen direct iets aan het hart (mijn dochter is 20 jaar)maar dat kwam omdat ze haar lippen opeen perstte en zo haar voeding wou binnenhouden.
Ze zeiden reflux en ze kreeg medicatie mee naar huis.
Ze bleef nog steeds overgeven.
Ze was 1 maand en ik was op bezoek bij vrienden, ze lag in een reiswiegje, opeens zag ze helemaal blauw, wij terug naar het ziekenhuis kwam er na een dag uit dat haar onderste spier van de mag te sterk ontwikkeld, ze werd geopereerd en na 5 dagen mocht ze naar huis, ze heeft nooit er nog last van gehad.
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#532 Geplaatst 18 december 2011 - 05:09

Ze kan het idd opgelopen hebben van jullie RSV word door hetzelfde virus als verkoudheden veroorzaakt.  Wat een angst heb je moeten doorstaan, ik denk aan jullie.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#533 Geplaatst 18 december 2011 - 06:30

Ik lees dit topic nu maar. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#534 Geplaatst 18 december 2011 - 08:12

Veel sterkte! m'n nichtje (toen een goede maand oud) heeft vorig jaar hetzelfde voor gehad. Best wel eng om ze met al die draadje enz te zien liggen.  Ze had het virus overgenomen van de oudere zusjes en ja blijkbaar is dat virus super besmettelijk want daarna hadden wij het hier ook allemaal zitten.  Als het enige geruststelling kan zijn, ze is er compleet doorgeraakt.
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#535 Geplaatst 18 december 2011 - 08:29

heel veel sterkte, hopelijk betert het vlug en zijn jullie vlug met zn allen terug thuis.

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#536 Geplaatst 18 december 2011 - 09:14

Amai serieus verschieten... ik zou weeral lichtjes door mijn dak zijn gegaan (voor mij ook een bedje)
Hopelijk komt ze er snel boven op. :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#537 Geplaatst 18 december 2011 - 09:24

We mogen er gelukkig bij. Ik ben wel niet blijven slapen. Ik voelde me best wel schuldig.. maar het was zo dubbel. Ik had Nayra al de hele dag niet gezien en ze bleef maar vragen achter mij. Zij voelt uiteraard ook dat er iets mis is en ze mag niet naar haar zus gaan omdat ze nog te jong is (ontsmettingsgevaar).
Als Aylinn slaapt, moet ik ze zo veel mogelijk gerust laten, echt moeilijk om niet aan je eigen kindje te komen. Ik wil ze knuffelen, kussen en gewoon goed vastpakken.
Ik heb gisterennacht rond 3u nog gebeld (ik mag dag & nacht bellen en afkomen, dat vind ik fantastisch.). Ze had sinds ik weg was (23u) , nog 3 apneu's gehad. Ze heeft ook een krijsbui gehad (arm ding, dan voelde ik me echt rot, omdat ik er niet bij was.  :-[), ze heeft gewoon honger, maar mag nog niet eten. Langs de andere kant ben ik blij met dat krijsen, als ik dat vergelijk met de toestand waarin ik ze heb binnengebracht vind ik dat positief.

Straks terug naar ons meisje, ik ben benieuwd.
Ik kolf nu af en hopelijk heeft het geen effect op mijn productie.

Wij blijven uiteraard duimen dat ze z.s.m. beter is en dat die apnue's stoppen, want dat vind ik verschrikkelijk angstaanjagend.  :(

Ik heb idd gehoord dat er best veel kleine kinderen zijn die rsv oplopen, maar nooit gedacht dat het zo ernstig kon zijn! Ze hebben mij met beide voeten op de grond gezet en het is me nogmaals duidelijk dat level zo fragiel kan zijn. Moesten wij hier niet zo ver staan op medisch vlak was ze er gewoon niet meer! :s

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#538 Geplaatst 18 december 2011 - 09:34

Veel beterschap voor kleine Aylinn!

Gelukkig maar he, dat de wetenschap al zover staat... We duimen mee dat ze snel weer naar huis mag!
Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#539 Geplaatst 18 december 2011 - 15:02

veel beterschap en we duimen mee !!!!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#540 Geplaatst 18 december 2011 - 15:13

oh wat erg GaĆ«tane :(  Heel veel beterschap voor jullie kleine meisje, ik duim hier hard mee :thumb: :hug:

Geplaatste afbeelding