Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Guest_brit_*
Guest_brit_*

#556 Geplaatst 19 december 2011 - 12:26

ooh veel sterkte voor je schatje ze is nog zo klein :s
hopelijk beterd ze vlug febe is er bijna volledig vanaf

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#557 Geplaatst 19 december 2011 - 12:47

Ik lees het nu pas, hopelijk is Aylinn vlug weer beter :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#558 Geplaatst 19 december 2011 - 12:48

Veel beterschap voor jouw kleine meid! knuf

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#559 Geplaatst 19 december 2011 - 15:00

Ik ben in het ZH en heb mijn eigen kolf niet mee omdat ik dacht om hier een elektrische te proberen. Die pomp staat hier nu, maar ik heb nog niets voor erop. Ik heb wel een flesje en zo'n slang, maar er ontbreekt een tussenstuk.   Ik ben er nu nog steeds op aan het wachten, erg vervelend! :evil:
Ik had misschien beter mijn handpompje mee gedaan. Het is al van (iets voor) 10u geleden.
Misschien straks toch eens met mijn hand kolven want nu zitten er toch echt veel uren tussen. Handkolven gaat wel erg traag bij mij Dorien.

Ik geef ze nu nog steeds melk uit een flesje. Haar slurfje is er nu van en ik hoop dat ze snel aan de borst mag. Ze heeft nu enkel zo'n neusbrilletje (noemt dat zo?) om haar toch nog een beetje te helpen.
Ik vraag het straks nog eens of ze al aan de borst mag. Daarnet werd me verteld dat het kan zijn dat ze eerst nog een fles krijgt omdat bv vermoeiender zou zijn.

Ze doet het eigenlijk wel goed, dus ik ben blij! :cheer:
Ik heb ze ook al mogen vastnemen, eindelijk! Gisterennacht had ik toch een emo-moment. Ik was de hele tijd naar foto's aan het kijken en toen miste ik ze wel enorm.

Narya is vandaag bij haar grootouders zodat ik bij Aylinn kan blijven. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen voor morgen. Ze hebben hier een opvang, maar nayra is nog nooit naar een creche o.i.d. gegaan dus dat wordt afwachten. Anders moet ik een andere oplossing zoeken.
Ik ga morgen sowieso niet de hele dag naar Aylinn want ik heb Nayra de laatste dagen echt nog niet veel gezien. Zij merkt dat er iets gaande is. 't Arme meisje heeft deze nacht naar het schijnt 3x overgegeven. Ik denk dat het de combinatie is van Aylinn, de drukte van het kerstfeest gisteren en Nayra had best veel ijscreme gegeten. :roll:  

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#560 Geplaatst 19 december 2011 - 15:03

Fijn dat het al beter gaat met Aylinn. Hopelijk valt alles vlug weer in de plooi voor jullie allemaal. :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#561 Geplaatst 19 december 2011 - 15:20

Wat erg voor je dat je dochtertje al zo klein zo ziek moest worden. Ik hoop dat ze snel herstelt, en weer naar huis mag. Niet makkelijk als je nog andere kleintjes thuis hebt he? 't Is een heel geregel, en je kan niet overal tegelijk zijn als mama. :( Voor de komende maanden zo voorzichtig mogelijk drukke plaatsen mijden, en zo zal ze er wel weer bovenop komen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#562 Geplaatst 19 december 2011 - 20:06

Ik lees dit nu pas :hug: :hug: :hug: . Gaêtane, dit moet zwaar zijn :hug: :hug: :hug: . Heel veel beterschap voor je kleine lieverd en knuffels voor jou, de grote zus en de papa :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#563 Geplaatst 20 december 2011 - 12:37

Ik heb soms wat emo-momenten als ik ze niet bij me heb, maar het gaat voor de rest wel goed. Ik ben wat bekomen van de schrik en zie het allemaal goedkomen. Ze krijgt geen medicatie want ze heeft dit blijkbaar niet nodig. De verplegers zeggen steeds hoe goed ze het doet dus dat geeft wel wat moed hé.

Ik tel de dagen af tot ze weer bij ons is. Ze konden me nog niet zeggen wanneer dit ongeveer zal zijn. Ze moet uiteraard zonder hulp kunnen ademen en het gaat ook afhangen van de foto van haar longen. Ik hoop toch dat ze voor het weekend naar huis mag. Ze ligt er nog 'maar' van zaterdag maar voor mij lijkt dat echt al zo'n eeuwigheid!  
Nayra heeft haar sindsdien ook niet meer gezien en ik vind dat ook zo jammer.. Ik heb wel gezegd dat Aylinn bij de dokters is omdat ze ziek is, maar ik durf er ook niet teveel over praten omdat ik denk dat ze haar zus wel mist. In de auto wijst ze soms naar Aylinn's autostoel en zegt ze dat zus weg is.

Mijn zus komt straks af zodat ik naar Aylinn kan gaan. Het is wel dubbel want Nayra voelt zich echt niet goed. Ze ligt nu wat te slapen in de zetel, arm ding. Het is de hele tijd "mama knuffel" en ik kan niet veel doen. Mijn huis ligt er verschrikkelijk bij en de katten zijn wat verwaarloosd (misschien een beetje overdreven maar soit. :mrgreen: ) Ik voel me een beetje schuldig.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#564 Geplaatst 20 december 2011 - 13:01

Oooh lees dit nu nog maar, moet vreselijk geweest zijn haar zo te zien liggen!
Ocharme het kleintje nu al RSV. Gelukkig gaat het alweer beetje beter met haar!
Hopelijk mag ze vlug terug mee naar huis!
Dikke knuffel!! :hug:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#565 Geplaatst 21 december 2011 - 08:39

hey
hoe is het vandaag met je kleine meisje ?

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#566 Geplaatst 21 december 2011 - 08:50

krijgt ze geen aerosol? of is ze nog te klein?
wij hebben moeten door aerosollen en deze morgen moeten we op controle
stom he je kindje moet in het ziekenhuis blijven en ze mogen geen medicatie
nu bij jouw meisje is het wel nodig daar ze nog zo klein is hé
het komt wel goed
ah en je huishouden je kinderen gaan nu voor hé je zal nog tijd genoeg hebben om het te doen eens jullie allemaal weer thuis zijn ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#567 Geplaatst 22 december 2011 - 16:16

Dinsdag is ze overgebracht naar jan Palfijn en we zijn nu thuis. Ik had geen internet (erg vervelend..) dus kon ik jullie niet op de hoogte houden.
Ik ben zo trots op haar! Gisterennamiddag is de zuurstof stopgezet en ze deed het fantastisch. Ik ben zo blij dat we eindelijk terug thuis zijn. Het slapen was een hel. Ik kon ze niet goed bij me houden met al die draden maar gisterennacht hebben we toch samen kunnen slapen omdat ze haar neusbrilletje niet meer ophad.  :love4:
Nayra is ook blij dat we weer thuis zijn. Nu moet ze gewoon nog 3x op een dag aerosol krijgen. Ik moet nog kijken waar ik aan zo'n toestel kan geraken. Blijkbaar kan je dat huren bij de mutualiteit. Na 2 weken moet ze het nog 2x op een dag krijgen en dan moet ik nog eens op controle.

Ze zit wel nog met een hoestje en heeft veel slijm. De dokter zei dat dit nog even kan duren tegen dat dat helemaal over is. Het kan zijn dat ze volgende winter terug hervalt. Bah! Maar tegen dan is ze natuurlijk groter en zo erg zal het wel niet meer zijn.

@ Brit: Aylinn kreeg geen medicatie. Sinds gisteren zijn ze gestart met aerosol. Voorheen kreeg ze zelfs dat niet. Aylinn deed het erg goed, de enige reden dat ik nog in het ZH moest blijven was omdat ze aan een monitor hing.

Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#568 Geplaatst 22 december 2011 - 16:22

elixeryen zei:

Dinsdag is ze overgebracht naar jan Palfijn en we zijn nu thuis. Ik had geen internet (erg vervelend..) dus kon ik jullie niet op de hoogte houden.
Ik ben zo trots op haar! Gisterennamiddag is de zuurstof stopgezet en ze deed het fantastisch. Ik ben zo blij dat we eindelijk terug thuis zijn. Het slapen was een hel. Ik kon ze niet goed bij me houden met al die draden maar gisterennacht hebben we toch samen kunnen slapen omdat ze haar neusbrilletje niet meer ophad.  :love4:
Nayra is ook blij dat we weer thuis zijn. Nu moet ze gewoon nog 3x op een dag aerosol krijgen. Ik moet nog kijken waar ik aan zo'n toestel kan geraken. Blijkbaar kan je dat huren bij de mutualiteit. Na 2 weken moet ze het nog 2x op een dag krijgen en dan moet ik nog eens op controle.

Ze zit wel nog met een hoestje en heeft veel slijm. De dokter zei dat dit nog even kan duren tegen dat dat helemaal over is. Het kan zijn dat ze volgende winter terug hervalt. Bah! Maar tegen dan is ze natuurlijk groter en zo erg zal het wel niet meer zijn.

@ Brit: Aylinn kreeg geen medicatie. Sinds gisteren zijn ze gestart met aerosol. Voorheen kreeg ze zelfs dat niet. Aylinn deed het erg goed, de enige reden dat ik nog in het ZH moest blijven was omdat ze aan een monitor hing.

mag ik je iets aanraden? als je baby op zo'n jonge leeftijd RSV krijgt is de kans reëel dat ze het nog eens gaat krijgen... en het kan makkelijk zijn om een aërosol apparaat  thuis te hebben, ik zou als ik in jouw schoenen zou staan een apparaat aankopen (je kan die altijd achteraf nog doorverkopen, de mensen moeten dan een nieuw slangetje en mondkapje erop kopen)

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#569 Geplaatst 22 december 2011 - 16:22

oja vergeten :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: dat ze weer lekker thuis is

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#570 Geplaatst 22 december 2011 - 16:23

Super dat ze weer thuis is :)
Daar zal ze ook meer op haar gemak zijn he, en jullie ook!
Geplaatste afbeelding