Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)
#61 Geplaatst 21 april 2011 - 09:48

Groetjes. Ina

#62 Geplaatst 21 april 2011 - 10:05

#63 Geplaatst 21 april 2011 - 11:06
#65 Geplaatst 21 april 2011 - 17:54
Geef jij eigenlijk nog BV aan Nayra nu?

#66 Geplaatst 22 april 2011 - 00:12
Jess zei:
Geef jij eigenlijk nog BV aan Nayra nu?
Merci.
Ja, Nayra krijgt nog steeds bv.
#67 Geplaatst 22 april 2011 - 00:26

#68 Geplaatst 22 april 2011 - 00:29

Echt gek dat dit fabeltje nog steeds de ronde doet.
#70 Geplaatst 22 april 2011 - 19:43
elixeryen zei:
Ja, Nayra krijgt nog steeds bv.
Super! Dus misschien zou je dan, als alles goed gaat, ook gaan tandemvoeden?
Even je topic bevuilen: Storm overmorgen drie maand en, ondanks alle problemen, ook nog ad borst

Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt Gaëtane! Heb je een voorkeur voor een zoon of een dochter?

#72 Geplaatst 23 april 2011 - 01:03
Jess zei:
Even je topic bevuilen: Storm overmorgen drie maand en, ondanks alle problemen, ook nog ad borst

Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt Gaëtane! Heb je een voorkeur voor een zoon of een dochter?
Wat grappig, ik was onlangs nog bezig tegen mijn vriend over tandemvoeden. Ik heb geen idee of Nayra binnen 7 maand nog bv zal krijgen maar ik sluit niets uit.

Wat onzettend fijn voor je Jess! Ik heb echt bewondering voor je zo vastberaden was (of liever bent).

Ik zou het liefst terug een dochter hebben maar een zoon is uiteraard ook prima.

#73 Geplaatst 23 april 2011 - 01:33

#74 Geplaatst 23 april 2011 - 09:53
En het is ook niet zo dat ik nog 10x op een dag bv geef. Als Nayra drinkt duurt het ook geen 20 minuten meer.
Juist nog dit: indien je echt nog vaak bv geeft en ook nog iedere nacht nachtvoedingen geeft is de kans wel kleiner dat je zwanger kan worden. Toch is het echt jammer dat vandaag de dag nog bv als een anticonceptiemiddel gezien wordt.
#75 Geplaatst 23 april 2011 - 11:13
elixeryen zei:
En het is ook niet zo dat ik nog 10x op een dag bv geef. Als Nayra drinkt duurt het ook geen 20 minuten meer.
Juist nog dit: indien je echt nog vaak bv geeft en ook nog iedere nacht nachtvoedingen geeft is de kans wel kleiner dat je zwanger kan worden. Toch is het echt jammer dat vandaag de dag nog bv als een anticonceptiemiddel gezien wordt.
Er wordt ook vooral vlak na het bevallen veel oxytocine aangemaakt door je lichaam. Eens je baby ouder is, is dit veel minder.
Ivm anticonceptie: door de bv, geef je het signaal aan je lichaam dat je nog voedt dus je geen baby 'kan' hebben.
Hierdoor krijg je vaak geen eisprong, maar eens je het voeden afbouwt naar 3 keer en minder per dag, vervalt dit en word je net zo makkelijk zwanger.
Zo vertelde mijn gyn me toch