Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#616 Geplaatst 12 januari 2012 - 18:54

Serenity zei:

Wat Lisje bedoeld is dat de melk zeer soepel komt en de baby snel en veel kan drinken.
Een beetje afkolven kan soms wat helpen zodat de melk rustiger loopt en het kleine minder zak slokken en dus minder kan op overgeven.

Hier heb ik ook zeer veel borstvoeding en het loopt er als het ware uit. Als hij enkele seconden aan het zuigen is dan krijg ik precies zo een soort van kramp maar niet echt pijnlijk en dan loopt het er nog sneller uit en zie je hem echt snel drinken, dat vind deze hier net zo heerlijk :d Hier ben ik altijd heel snel klaar met voeden. +- 5min en zijn buik zit bomvol :LOL:

je kan dan beer op het moment dat de toeschiet relfex er is, de baby even van de borst nemen en pas aanleggen wanneer het drupt, de melk komt dan nog zeer soepel en de baby kan zich niet verslikken, (je laat de melk dat gewoon zelf spuiten of lopen eventueel in een flesje of bakje of in een hydrofielluier of handdoek)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#617 Geplaatst 12 januari 2012 - 20:09

Ik doe net zoals Floraisonkat zegt. Vaak spuit dat er gewoon uit ( :roll: ) en dat lijkt me echt niet aangenaam voor het kindje.
Bij Nayra heb ik dat gedaan; eerst afgekolfd maar dan krijg ik inderdaad gewoon nog meer productie.

@ Serenity: Nayra is enorm geïnteresseerd en wil er altijd voor zorgen. Maar Aylinn zie je ook echt goed kijken naar haar zus. Zo lief. :love:
Nayra is soms echt grappig. Vanaf ze haar zusje hoort wenen gaat ze achter haar muis die muziek maakt en legt ze die bij haar. Ze zegt ook steeds "mama, (k)aylinn pakken (die k krijgen we echt niet weg! :louche: ), of ze zegt dat aylinn in de doek moet zitten.  :lachen:

Morgenochtend naar de dokter, ik ben benieuwd..

Bewerkt door elixeryen, 12 januari 2012 - 20:29.
Reden van bewerken: edit

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#618 Geplaatst 12 januari 2012 - 20:22

die ogen op foto 3 :love:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#619 Geplaatst 12 januari 2012 - 20:28

wat een mooie baby :heart: :heart: :heart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#620 Geplaatst 12 januari 2012 - 20:59

Wat een mooi meisje. Ivm teveel melk, daar kan ik je niet mee helpen, ik heb nooit teveel gehad, eerder te weinig en net genoeg.

Ik heb ook wel een sterke TSR, nu nog, de melk spuit er bij momenten nog uit, zelfs al lijken mijn borsten niet vol te zitten. Heel gek.

Storm gaf niet terug, maar kokhalsde wel. Hij dronk ook heel vaak, en we hebben een tijdje zantac moeten geven...

Het is eigenlijk beter dat ze 's nachts ook in hoogstand kan liggen, maar dat is lastig als ze bij jou slaapt natuurlijk.
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#621 Geplaatst 21 februari 2012 - 08:55

Gisteren heb ik de eerste kleertjes opgeborgen. Ik was het wat aan het uitstellen. :lachen: Ze is echt zo groot! Helemaal geen baby-baby meer.
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#622 Geplaatst 21 februari 2012 - 09:10

Zo'n mooi meisje !!! :heart: :heart: :love3: :love3:
Ze is inderdaad flink gegroeid.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#623 Geplaatst 21 februari 2012 - 09:12

Die vorige foto's zijn van een maand geleden hoor. :a
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#624 Geplaatst 21 februari 2012 - 11:36

Dan is het tijd voor nieuwe O:)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#625 Geplaatst 21 februari 2012 - 11:59

Haha ik ben de eerste kleedjes aan het uitpakken... en jij mag ze inpakken :LOL:

Misschien stomme vraag. Wat doe je met de te kleine kleedjes ga je die bewaren of wegdoen. Misschien koop je nog een 3e. Ik had er na Victor al kei veel weggedaan en iedereen verklaarde me zot.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#626 Geplaatst 21 februari 2012 - 12:11

Ik zal eens kijken voor nieuwe foto's. :wi

KLedij doe ik niet weg hoor. Enkel wat ik niet meer mooi vind. Ik bewaar alles voor moest ik nog een dochter krijgen. Indien ik geen dochter meer krijg gaan enkel de meisjesachtige dingen die ik niet super mooi vind weg, de rest bewaar ik voor mijn kleinkinderen. :mrgreen: En ook voor mijn zussen voor wanneer zij kindjes hebben.
Ik werd nu al wat emo als ik eraan dacht dat al die leuke kledij niet meer gedragen kon worden. :roll: Op naar een derde. :p :lachen:

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#627 Geplaatst 21 februari 2012 - 12:21

Ik heb nu een pasgeboren meisje van 7 weken. Het is ons 3de kindje.
Eerste kindje was een jongen -> Alles dus nieuw gekocht :x

Tweede kindje was een meisje -> Alles dus terug nieuw gekocht :x
Derde kindje is een meisje -> Daar we eerst besloten hadden om toch niet voor een 3de te gaan had ik alles weggedaan en dus terug alles nieuw moeten kopen :x

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#628 Geplaatst 23 februari 2012 - 09:56

Deze zijn van gisteren:
P1050010.JPG
P1050013.JPG

Ze heeft haar handjes ontdekt. ;)
P1050007.JPG

Bewerkt door elixeryen, 23 februari 2012 - 09:57.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#629 Geplaatst 23 februari 2012 - 10:04

Eergisteren:
P1050001.JPG
P1050004.JPG

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#630 Geplaatst 23 februari 2012 - 10:05

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag