Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)
#77 Geplaatst 24 april 2011 - 12:50

#78 Geplaatst 24 april 2011 - 14:00
Het zou zonde zijn om al mijn luiertjes maar 1x te gebruiken hé

#80 Geplaatst 25 april 2011 - 10:42
elixeryen zei:
Het zou zonde zijn om al mijn luiertjes maar 1x te gebruiken hé

Idem hier! Heb er weer 7 bijbesteld

#81 Geplaatst 25 april 2011 - 19:59

#82 Geplaatst 25 april 2011 - 20:05
elixeryen zei:

Vreselijk! Next op het verlanglijstje: weenotions!!!
hoeveel heb jij er nu al?

Bewerkt door Jess, 25 april 2011 - 20:07.

#83 Geplaatst 28 april 2011 - 09:42
Zie deze foto (en dan hing er nog een deel te drogen en er zaten er nog in de luieremmer)

Weenotions zijn echt super! Het zijn - samen met itti bitti's - mijn favoriete luiertjes. Weenotions omdat ze gewon ZO mooi kunnen zijn en een goede pasvorm hebben. Itti's omdat het de slankste luiers zijn die ik ken.

Bewerkt door elixeryen, 28 april 2011 - 09:43.
Reden van bewerken: img teveel
#84 Geplaatst 28 april 2011 - 09:45

Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief

#85 Geplaatst 28 april 2011 - 09:53
Ik had gisteren een afspraak met een vroedvrouw. Ze hebben bloed getrokken om nog eens te testen op toxoplasmose. En ook om toch zeker te zijn dat ik zwanger ben.
18 mei krijg ik dan mijn eerste echo en ga ik voor de 1x naar de gyn. Ik ben ontzettend benieuwd naar ons 2de ukje.
Ik heb eigenlijk maar 3 afspraken bij een gyn ( op 12, 22 en 32 weken) maar ga toch voor 4 gaan zodat ik het geslacht kan weten. Ik ben veel te benieuwd om te wachten tot 22 weken.

#86 Geplaatst 28 april 2011 - 12:48
Ik heb juist mijn twee itti bitti tutto's gekregen, ziet er op het eerste zicht wel ingewikkeld uit met al die snappers

Weenotions ga ik ook nog bestellen, volgende maand ofzo, maar dan wel zo'n eigen ontwerpje

Idd heel verslavend, die luiers...
Bewerkt door Jess, 28 april 2011 - 12:48.

#87 Geplaatst 28 april 2011 - 12:52
Bij deze dus poging 2
Whaw die luiertjes kei schattig. Had ik dat geweten had ik het misschien ook overwogen. Nu vind ik wegwerp nog steeds wel handig (luiwijven pampers) Plaats en wasbesparende maar niet zo mooi om kindjes in te laten rondlopen.
ik ken enkel van die lelijke witte met dat plastic broekje over.
Het geslachtje al weten

Ik zou elke maand wel twee keer naar de gyn willen gaan enkel om het baby'tje nog eens te zien. Bij de vroedvrouw kan je alleen de hartslag horen, ik heb zo'n doppler dus kon ik elke dag Victors hartslag horen.
Eigenlijk nog veel last van kwaaltjes? En is dat nu zo heel anders de zwangerschap of tot nu toe nog vergelijkbaar met de eerste?
#88 Geplaatst 28 april 2011 - 15:12

Dorien: iedere zwangerschap is volgens mij anders. Als ik het vergelijk met die van Nayra: ik voel me nu wel iets misselijker en heb ook het gevoel dat het wat lastiger is. Maar dat is enkel te wijten aan het feit dat ik niet veel nachtrust heb met Nayra.
Bij Nayra's zwangerschap was ik ook moe, maar dan bleef ik soms tot 10u in mijn bed liggen. Dat lukt nu uiteraard niet meer omdat er hier een peutertje rondloopt.

Geslacht weten wil ik sowieso, ik ben véél te benieuwd.

#89 Geplaatst 28 april 2011 - 15:15
elixeryen zei:
Zie deze foto (en dan hing er nog een deel te drogen en er zaten er nog in de luieremmer)

Weenotions zijn echt super! Het zijn - samen met itti bitti's - mijn favoriete luiertjes. Weenotions omdat ze gewon ZO mooi kunnen zijn en een goede pasvorm hebben. Itti's omdat het de slankste luiers zijn die ik ken.

#90 Geplaatst 28 april 2011 - 20:37