elixeryen zei:
Jess: Ik heb enkel sized itti's. Heb dus geen ervaring met tutto's. Ik denk ook niet dat ik deze ga aanschaffen. De enige reden dat ik zo van itti's hou is omdat ze zo slank zijn, indien je voor een one size gaat, is de slankheid er voor een groot deel van.
Dorien: iedere zwangerschap is volgens mij anders. Als ik het vergelijk met die van Nayra: ik voel me nu wel iets misselijker en heb ook het gevoel dat het wat lastiger is. Maar dat is enkel te wijten aan het feit dat ik niet veel nachtrust heb met Nayra.
Bij Nayra's zwangerschap was ik ook moe, maar dan bleef ik soms tot 10u in mijn bed liggen. Dat lukt nu uiteraard niet meer omdat er hier een peutertje rondloopt.
Geslacht weten wil ik sowieso, ik ben véél te benieuwd.
Ik zal je zeker laten weten hoe die voor mij meevallen. Persoonlijk vind ik ze wel vrij slank vergeleken met de bumgeniussen. Daar ben ik heel tevreden van: niks lekkage!
Ik vind de one sizers tot hiertoe superhandig, en ze kunnen lang mee natuurlijk

. Heb je bij de size luiers dan maar 1 inlegger die je kan insnappen? Bij mijn luier zitten er drie: een driehoekige precies, een kleinere driehoekige en een kleintje

. Moet het nog eens uitzoeken. Ik heb ook strikluiers gekocht, maar dat snap ik ook niet zo goed.
Sorry voor het bevuilen van je topic