Spring naar inhoud

- - - - -

Aylinn is geboren (nieuwe foto's p.47)

• Log in om te reageren
719 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#91 Geplaatst 28 april 2011 - 20:38

elixeryen zei:

Ik kreeg net een mailtje van mijn vroedvrouw met de melding dat ik ongeveer 10 weken zwanger ben. Leuk! Ik dacht dat ik 8,5 weken ver was. :LOL:

:dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#92 Geplaatst 28 april 2011 - 21:03

:flower:  dikke proficiat !

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#93 Geplaatst 28 april 2011 - 22:28

elixeryen zei:

Ik kreeg net een mailtje van mijn vroedvrouw met de melding dat ik ongeveer 10 weken zwanger ben. Leuk! Ik dacht dat ik 8,5 weken ver was. :LOL:

Heb je die twee weken die je cadeau krijgt erbij geteld gehad? Ik had ook gegokt op ongeveer 8 weken toen en kreeg ook 10 weken te horen. Maar een tijd later viel mijn frank, je krijgt altijd 2 weken cadeau hè. Die 2 weken tussen maandstonden en eisprong.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 28 april 2011 - 23:03

elixeryen zei:

Da's wel gek hè, 1.5 week verschil? Voel jij je eisprong niet dan?
Iig goed nieuws: weer 1.5 week minder te doen! :LOL:

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 28 april 2011 - 23:06

elixeryen zei:

Jess: Ik heb enkel sized itti's. Heb dus geen ervaring met tutto's. Ik denk ook niet dat ik deze ga aanschaffen. De enige reden dat ik zo van itti's hou is omdat ze zo slank zijn, indien je voor een one size gaat, is de slankheid er voor een groot deel van. ;)

Dorien: iedere zwangerschap is volgens mij anders. Als ik het vergelijk met die van Nayra: ik voel me nu wel iets misselijker en heb ook het gevoel dat het wat lastiger is. Maar dat is enkel te wijten aan het feit dat ik niet veel nachtrust heb met Nayra.
Bij Nayra's zwangerschap was ik ook moe, maar dan bleef ik soms tot 10u in mijn bed liggen. Dat lukt nu uiteraard niet meer omdat er hier een peutertje rondloopt. :lachen:

Geslacht weten wil ik sowieso, ik ben véél te benieuwd. :x

Ik zal je zeker laten weten hoe die voor mij meevallen. Persoonlijk vind ik ze wel vrij slank vergeleken met de bumgeniussen. Daar ben ik heel tevreden van: niks lekkage!
Ik vind de one sizers tot hiertoe superhandig, en ze kunnen lang mee natuurlijk :) . Heb je bij de size luiers dan maar 1 inlegger die je kan insnappen? Bij mijn luier zitten er drie: een driehoekige precies, een kleinere driehoekige en een kleintje :catscratchhead . Moet het nog eens uitzoeken. Ik heb ook strikluiers gekocht, maar dat snap ik ook niet zo goed.

Sorry voor het bevuilen van je topic :ha

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#96 Geplaatst 29 april 2011 - 00:17

Pixel: Ik dacht dat die berekening op internet die 2 weken extra sowieso meetelde? Blijkbaar niet dan. :LOL:

Jess: Ik voel mijn eisprong niet. :lachen:
Ik rekende altijd uit wanneer ik vruchtbaar was door zo'n internet test maar toen dat maar niet wou lukken heb ik op mij cervixslijm gelet.

Ivm de luiertjes: Bij de 'gewone' itti's heb je ook 3 inleggers. 2 inleggers zijn stadaard (de zandloper en de inlegger die je in 3 vouwt) en de derde (kleine) inlegger kan je erbij kopen om de luier te boosten.
Ik wil anders eens een foto posten om het duidelijk(er) te maken.

Met strikluiers heb ik geen ervaring. ;)

Bumgenius vind ik prima luiers maar degene met velcro heb ik verkocht. Ik heb dus enkel nog de bumgenius organic (vroeger de enige die te verkrijgen was met drukknopjes. Maar dit is een all in one.) Nu hebben ze V4 en deze is zowel met velcro als poppers te verkrijgen. Maar die heb ik dus niet. ;)
Ik heb daar trouwens geen lekkage mee. Hoeveel inleggers steek je in de luier? Bij de luier is er 1 grote en 1 kleine (en dunne) inlegger bijgeleverd hé, persoonlijk vind ik dat te weinig.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 29 april 2011 - 09:15

elixeryen zei:

Pixel: Ik dacht dat die berekening op internet die 2 weken extra sowieso meetelde? Blijkbaar niet dan. :LOL:

Jess: Ik voel mijn eisprong niet. :lachen:
Ik rekende altijd uit wanneer ik vruchtbaar was door zo'n internet test maar toen dat maar niet wou lukken heb ik op mij cervixslijm gelet.

Ivm de luiertjes: Bij de 'gewone' itti's heb je ook 3 inleggers. 2 inleggers zijn stadaard (de zandloper en de inlegger die je in 3 vouwt) en de derde (kleine) inlegger kan je erbij kopen om de luier te boosten.
Ik wil anders eens een foto posten om het duidelijk(er) te maken.

Met strikluiers heb ik geen ervaring. ;)

Bumgenius vind ik prima luiers maar degene met velcro heb ik verkocht. Ik heb dus enkel nog de bumgenius organic (vroeger de enige die te verkrijgen was met drukknopjes. Maar dit is een all in one.) Nu hebben ze V4 en deze is zowel met velcro als poppers te verkrijgen. Maar die heb ik dus niet. ;)
Ik heb daar trouwens geen lekkage mee. Hoeveel inleggers steek je in de luier? Bij de luier is er 1 grote en 1 kleine (en dunne) inlegger bijgeleverd hé, persoonlijk vind ik dat te weinig.

Bij de tutti's zitten 3 inleggers. Ze gaan dadelijk het wasmachien in.
Je mag altijd een foto posten :) .

Storm komt eigenlijk wel toe met 1 inlegger bij de V4... Maar ja,hij is nog klein natuurlijk. Vorige week had J er alleen de kleine inlegger ingedaan en die kwam ook toe. Ik ververs wel makkelijk 8 keer (de nacht niet meegerekend en da's toch 8 uur intussen)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#98 Geplaatst 29 april 2011 - 09:50

Gebruik jij ook enkel wasbare luiers, Jess?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 29 april 2011 - 10:43

Smitten Kitten zei:

Gebruik jij ook enkel wasbare luiers, Jess?

yeps!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#100 Geplaatst 29 april 2011 - 10:45

elixeryen zei:

Ik kreeg net een mailtje van mijn vroedvrouw met de melding dat ik ongeveer 10 weken zwanger ben. Leuk! Ik dacht dat ik 8,5 weken ver was.  :LOL:

:dancer: :flower:

Mooie kleurige luiers. :thumb:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#101 Geplaatst 29 april 2011 - 11:18

Jess zei:

Bij de tutti's zitten 3 inleggers. Ze gaan dadelijk het wasmachien in.
Je mag altijd een foto posten :) .

Storm komt eigenlijk wel toe met 1 inlegger bij de V4... Maar ja,hij is nog klein natuurlijk. Vorige week had J er alleen de kleine inlegger ingedaan en die kwam ook toe. Ik ververs wel makkelijk 8 keer (de nacht niet meegerekend en da's toch 8 uur intussen)

Wow!
Maar je zei dat je vaak lekkage had? Dat kan toch te wijten zijn aan het feit dat je maar 1 inlegger gebruikt.
Of Storm nu klein/jong is, daar hangt het niet echt vanaf. Nayra is al vanaf de geboorte een hevig plassertje en dat is nog niet veranderd. ;)
Ik ververs ook om de 2 - 3u. Soms heeft ze de luier nog maar een half uurtje aan en is die al kletsnat. Veel hangt natuurlijk af van hoeveel ze gedronken heeft. :wi

Hoeveel inleggers gebruik je in je itti bitti's? Ik probeer straks eens een foto te posten van een itti.
Heb je trouwens de Limited editions gekocht? Ik wil ZO graag die danube maar heb me tot nu toe kunnen inhouden. :lachen:

Heb jij de V4 met drukknopjes of velcro Jess?
En welke luiers gebruik je voor 's nachts? Ik ben nu overgestapt op 2-delig voor 's nachts.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 29 april 2011 - 11:24

elixeryen zei:

Wow!
Maar je zei dat je vaak lekkage had? Dat kan toch te wijten zijn aan het feit dat je maar 1 inlegger gebruikt.
Of Storm nu klein/jong is, daar hangt het niet echt vanaf. Nayra is al vanaf de geboorte een hevig plassertje en dat is nog niet veranderd. ;)
Ik ververs ook om de 2 - 3u. Soms heeft ze de luier nog maar een half uurtje aan en is die al kletsnat. Veel hangt natuurlijk af van hoeveel ze gedronken heeft. :wi

Hoeveel inleggers gebruik je in je itti bitti's? Ik probeer straks eens een foto te posten van een itti.
Heb je trouwens de Limited editions gekocht? Ik wil ZO graag die danube maar heb me tot nu toe kunnen inhouden. :lachen:

Heb jij de V4 met drukknopjes of velcro Jess?
En welke luiers gebruik je voor 's nachts? Ik ben nu overgestapt op 2-delig voor 's nachts.

Ik had lekkage met mijn bambinexen, die gebruik ik intussen niet meer. Met de bumgeniussen geen lekkage.
Ik heb de itti's nog niet gebruikt, ze steken nu in het wasmachien.
Ik heb de limited editions niet gekocht, vond de patronen eerder voor meisjes...
De V4 heb ik nu met velcro, volgende maand koop ik er nog met drukknopen bij.

Voor 's nachts hier de V4 met extra bamboe inlegger van popolini en dat werkt prima.

Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#103 Geplaatst 29 april 2011 - 11:27

proficiat!!!

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 29 april 2011 - 12:03

Hier liggen ook alleen maar wasbare luiers te wachten :)
Hoop je nu op een jongen? Dan kan je weer lekker nieuwe, meer jongensachtige luiers aanschaffen he ;)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#105 Geplaatst 29 april 2011 - 13:40

Neen, graag weer een meisje. Maar als het een jongen is, is dat prima. ;)
Geplaatste afbeelding