Spring naar inhoud

- - - - -

dringende vraag, help me!!!

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_boortje_*
Guest_boortje_*

#1 Geplaatst 05 juni 2009 - 20:48

hey iedereen,

ik zit met een probleempje, ik woon in een studio met een klein hofke en heb één kat ( twixke). nu heb ik hier de laatse 2 weken nog een andere kat zitten... maar ik kan mijn achterdeur ni openzetten of ze zit binnen... het is een heeeeeeel lief beestje zenne maar ik heb echt geen plaats voor twee katten... en ze wilt ni weggaan... ze blijft terugkomen, elke dag ligt ze hier voor de deur... het is een zwarte me wit. ze is heeeeel menslievend want ze is altijd aant ronken en kopjes aant geven... als er iemand een oplossing weet waar of bij wie ik ze kan brengen want dit is geen leven voor dat beestje... en het asiel is geen oplossing.... :)
alle suggesties welkom...
mercikes xxxx

NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#2 Geplaatst 05 juni 2009 - 21:10

Ik zou eerst eens in de buurt gaan rondhoren of ze van niemand is. Aangezien ze mensen gewoon is, heb ik mijn twijfels of het over een zwerverke zou gaan. Moest het mijn kat zijn die de buren 'ging lastigvallen' zou ik het toch graag te weten komen voor mijn kat naar een opvang of een asiel werd gebracht ... :s

Guest_chiquitie_*
Guest_chiquitie_*

#3 Geplaatst 05 juni 2009 - 21:16

dag boortje
ik heb zelf al zoiets meegemaakt en het is enorm spijtig dat je maar in een klein studiootje woont... Want zo te horen heeft deze kat al een stukje van je hart verovert. Wij hebben  toen flyers uitgedeeld met als boodschap "kat gevonden" maar uiteindelijk heeft er niemand gereageerd. en toen hebben we ze binnen gelaten als wij thuis waren en elke keer we weer buiten gingn buiten gezet. Omdat we in een niet al te drukke straat wonen met veel tuintjes en groen ;-)  Deze kat is ondertussen nu al 2 jaar bij ons "op bezoek" en komt enorm goed overeen met onze andere kat
Ik vrees dat er niet echt een goede oplossing bestaat voor deze problemen. Wel kan je natuurlijk een kandidaat baasje zoeken. Dan ben je iets zekerder dat de kat goed terecht komt.
veel succes ermee!
en hopelijk had je er iets aan...
x

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#4 Geplaatst 05 juni 2009 - 21:29

Ocharm die kat :( . Als je ze niet zelf kan opvangen, mss idd best zoeken naar iemand die dat wel kan. Veel succes ermee :geluk:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 05 juni 2009 - 21:30

tja zoals mijn DA eerder zei "een poes bepald zelf waar ze wil leven".... rondvragen of ze van iemand is enz...anders heb je er zo wie zo een huisgenootje erbij ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 05 juni 2009 - 22:12

kan je ze er niet bijnemen?

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#7 Geplaatst 05 juni 2009 - 22:16

vrienden van mij hebben dit ook voor, de kat van de onderbuur zit meer bij hen dan bij hun baasjes.
toch even rondvragen
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#8 Geplaatst 05 juni 2009 - 22:42

ocharme , zo een lief poezeltje zou ik toch niet voor de deur laten zitten hoor
jammer dat je geen plaats hebt

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:22

Eerst eens rond horen in jou omgeving of ze van niemand is, misschien ook eens op sites kijken of ze niet als vermist opgegeven is. Anders een flyer ofzo bij je DA hangen om haar een nieuwe thuis te geven. :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 06 juni 2009 - 12:58

ze is inderdaad duidelijk geen zwervertje. Als je haar naar een asiel brengt (wat ik ook echt niet zou doen) zou ik daartegenover ook wel echt moeite doen om de baasjes te vinden van deze lieve poes.
Ik zou ze gewoon wat laten doen bij jou aangezien ze er toch ook van geniet en zoals hier boven al gezegd werd. Hang wat flyers uit. hoeft echt niet chique of duur te zijn hoor. Schrijf gewoon op een blad de beschrijving van de poes en de plaats en je telefoonnummer. En vooral ook proberen in het asiel uit te hangen en dat de mensen van het asiel ervan weten. Als de eigenaars naar het asiel bellen weten die tenminste naar wie ze ze moeten sturen :d

Guest_THE BEAUTY LOVERS_*
Guest_THE BEAUTY LOVERS_*

#11 Geplaatst 07 juni 2009 - 11:38

hallo
is uw kat een poes ??
mischien is het wel een kater die er een oogje op heeft????? :d
bekijk het zo eens, je weet maar nooit!!

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#12 Geplaatst 07 juni 2009 - 20:27

ja zou wel eens kunnen :)