Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaringen met armarkatkrabpalen

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 13 april 2019 - 18:19

Bekijk berichtKDam, op 13 april 2019 - 14:11, zei:

Krabpalen zijn prima! Maar absoluut niet kopen bij Armarkat Benelux (www.armarkat.be, www.armarkat.nl of /www.armarkat-krabpalen.nl). Dat zijn namelijk oplichters.
Wij hebben onze krabpaal daar besteld en zijn er tevreden over.
Waarmee ik niet beweer dat iedereen daarom persé een positieve ervaring hoeft te hebben bij deze websites, maar het bericht lijkt me eerder wat kort door de bocht. Er staat niet eens vermeld waarom je je opgelicht voelt.
Wat ik me ook afvraag : op welke andere websites kan je dan wel nog krabpalen kopen van Armakat?

lilymaya
lilymaya
  • 7.902 berichten

#32 Geplaatst 14 april 2019 - 00:03

Dat vraag ik me ook af..

Heb al 2 keer Armarkat  krabpaal gekocht . 2 keer dezelfde,  maar 2e is van veel slechtere kwaliteit dan de 1e....

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 14 april 2019 - 00:08

Bekijk berichtlilymaya, op 14 april 2019 - 00:03, zei:

Dat vraag ik me ook af..

Heb al 2 keer Armarkat  krabpaal gekocht . 2 keer dezelfde,  maar 2e is van veel slechtere kwaliteit dan de 1e....
Oei, dat zou toch niet mogen. Ik bedoel als je identiek dezelfde koopt mag je toch verwachten dat die 2de krabpaal van dezelfde kwaliteit is als de eerste.
Ze zijn tenslotte ook niet zo goedkoop.
Heb je nooit een mailtje verstuurd naar hen om te vragen of er andere materialen gebruikt worden tov vroeger?

lilymaya
lilymaya
  • 7.902 berichten

#34 Geplaatst 14 april 2019 - 14:30

Ja dat heb ik gedaan. Heb niet echt antwoord gekregen op de vraag of de kwaliteit van de materialen nog dezelfde is.

Het is identiek dezelfde paal dan de vorige.
Ze hebben me 2 reserve sisalpalen gratis opgestuurd.
Maar deze waren ook wéér zo snel versleten... niet normaal eigenlijk...
Heb er wéér een aantal nieuwe bijgekocht maar op de duur wordt dit een kostelijke zaak :)
Bij de eerste paal was dit helemaal niet het geval. Prijs  kwaliteit ok!!
Maar  deze, ....  de stof scheurt heel snel, slechte kwaliteit..:(
Jammer want ze liggen er eigenlijk  heel graag op.
Voor mij geen Armarkat  meer. :(

Bewerkt door lilymaya, 14 april 2019 - 14:35.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 14 april 2019 - 20:57

Bekijk berichtlilymaya, op 14 april 2019 - 14:30, zei:

Ja dat heb ik gedaan. Heb niet echt antwoord gekregen op de vraag of de kwaliteit van de materialen nog dezelfde is.

Het is identiek dezelfde paal dan de vorige.
Ze hebben me 2 reserve sisalpalen gratis opgestuurd.
Maar deze waren ook wéér zo snel versleten... niet normaal eigenlijk...
Heb er wéér een aantal nieuwe bijgekocht maar op de duur wordt dit een kostelijke zaak :)
Bij de eerste paal was dit helemaal niet het geval. Prijs  kwaliteit ok!!
Maar  deze, ....  de stof scheurt heel snel, slechte kwaliteit.. :(
Jammer want ze liggen er eigenlijk  heel graag op.
Voor mij geen Armarkat  meer. :(
Dat kan ik best geloven als je die ervaring hebt :(
Eigenlijk zou je ze telkens die sisalpalen versleten zijn een mailtje moeten sturen met foto en zouden ze er telkens gratis mogen opsturen. Voor de periode dat er verwacht mag worden dat ze zouden moeten meegaan tenminste.
Is het de stof aan de palen zelf die scheurt? Anders kan je misschien de volgende palen zonder stof kopen?
Ik weet niet of ik in jouw geval mijn sisalpalen daar nog zou bestellen als ik ergens anders dezelfde kon vinden.
Zou het nog één keer melden denk ik en laten weten dat ik daar niets meer koop als de volgende weer zo snel verslijten. Dan is de kans misschien groter dat ze er nog eens gratis opsturen.

Onze (allée van de poezen ;) ) vorige krabpaal kwam van bij Zooplus en was een wankelgeval na een paar weken gebruik. (was ook niet de duurste, ze hebben er bij Zooplus waarschijnlijk wel van betere kwaliteit en met een betere stabiliteit die duurder zijn).
Daar heb ik een filmpje van opgestuurd en ik heb die op hun kosten mogen terug sturen en het bedrag terug gekregen op mijn rekening. Op dat gebied mocht ik dan zeker niet klagen als dat vergelijk met jouw ervaring bij Armakat.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 14 april 2019 - 20:58.

lilymaya
lilymaya
  • 7.902 berichten

#36 Geplaatst 18 april 2019 - 12:55

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 14 april 2019 - 20:57, zei:

Dat kan ik best geloven als je die ervaring hebt :(
Eigenlijk zou je ze telkens die sisalpalen versleten zijn een mailtje moeten sturen met foto en zouden ze er telkens gratis mogen opsturen. Voor de periode dat er verwacht mag worden dat ze zouden moeten meegaan tenminste.
Is het de stof aan de palen zelf die scheurt? Anders kan je misschien de volgende palen zonder stof kopen?
Ik weet niet of ik in jouw geval mijn sisalpalen daar nog zou bestellen als ik ergens anders dezelfde kon vinden.
Zou het nog één keer melden denk ik en laten weten dat ik daar niets meer koop als de volgende weer zo snel verslijten. Dan is de kans misschien groter dat ze er nog eens gratis opsturen.

Onze (allée van de poezen ;) ) vorige krabpaal kwam van bij Zooplus en was een wankelgeval na een paar weken gebruik. (was ook niet de duurste, ze hebben er bij Zooplus waarschijnlijk wel van betere kwaliteit en met een betere stabiliteit die duurder zijn).
Daar heb ik een filmpje van opgestuurd en ik heb die op hun kosten mogen terug sturen en het bedrag terug gekregen op mijn rekening. Op dat gebied mocht ik dan zeker niet klagen als dat vergelijk met jouw ervaring bij Armakat.
Dat zou ik wel kunnen doen ja :)
Aan de sisalpalen zelf is er geen stof.
En constant sisalpalen  vervangen is ook geen pretje + een boel afval :)
Het de stof van de ligplaatsen  die makkelijk scheurt. .

Denk dat redelijk veel modellen van Zooplus  niet echt van goede kwaliteit  zijn. Ook veel modellen veel'licht en niet stabiel.

De modellen met hout zullen wel de beste zijn van bij zooplus.