Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Zwart-witte kater SJAREL VERMIST (sinds 30 april!)

• Log in om te reageren
102 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#61 Geplaatst 25 mei 2011 - 08:30

liva zei:

@jana: thx! Ik zou het heel erg appreciëren als jij de achterkant en garages wat in het oog wil houden!

Voor de rest: voorbije dagen wel nog tips gekregen, maar meeste Slaan eigenlijk op katers die op Sjarel lijken en die ik op mijn vaste avond'wandeling' ook al tegenkwam...
Verder ga ik 2x per week langs het asiel, heb ik hier en daar een affiche gehangen in enkele supermarkten in paar omliggende gemeenten, en ben ik ook gepasseerd bij dierenasiel Meetjesland en Dieren onder Dak om een affiche af te geven... Voor t geval hij alsmaar meer zou aan het afdwalen zijn.
Moeilijkste is niet te weten waar hij mogelijk kan zitten...
Ik blijf, in een iets sneller tempo, mijn ronde doen, maar sinds gisteren sla ik een avond op 2 over, anders hield ik het niet vol :onzeker: .

Ik wacht dus nog steeds op een gouden tip. En ondertussen denken hoe ik nog
grooter publiek kan bereiken.

Lees de tips anders nog eens na die ik je ook per mail gestuurd heb... een regionaal blad bijvoorbeeld kan ook helpen..; een advertentie komt er vrij snel in en wie weet kan het helpen...  de Poezenboot ook niks opgeleverd?

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#62 Geplaatst 25 mei 2011 - 13:14

Ik heb de flyer zien hangen bij de bakker in Aalter.
:geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_liva_*
Guest_liva_*

#63 Geplaatst 25 mei 2011 - 19:34

Nadine zei:

Lees de tips anders nog eens na die ik je ook per mail gestuurd heb... een regionaal blad bijvoorbeeld kan ook helpen..; een advertentie komt er vrij snel in en wie weet kan het helpen... de Poezenboot ook niks opgeleverd?

Denk je dat er nog veel mensen zijn die die regionale bladen (en dan specifiek die onoverzichtelijke advertenties) lezen ? Ikzelf lees dat nooit, want alles tegenwoordig online... Maar als je denkt dat dit nuttig kan zijn, kijk ik ervoor.
Poezenboot heeft een affiche, maar nog niets van gehoord. Beste eens langsgaan ?

Guest_liva_*
Guest_liva_*

#64 Geplaatst 25 mei 2011 - 19:35

noukie zei:

Ik heb de flyer zien hangen bij de bakker in Aalter.
:geluk:

THX ! jaja, ik ben serieus bezig wanneer ik een gaatje tijd heb of in de buurten buiten Gent moet zijn. :oops:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#65 Geplaatst 25 mei 2011 - 22:11

liva zei:

Denk je dat er nog veel mensen zijn die die regionale bladen (en dan specifiek die onoverzichtelijke advertenties) lezen ? Ikzelf lees dat nooit, want alles tegenwoordig online... Maar als je denkt dat dit nuttig kan zijn, kijk ik ervoor.
Poezenboot heeft een affiche, maar nog niets van gehoord. Beste eens langsgaan ?

Goh, baat het niet dan schaadt het niet he... ik heb toch nog een paar keer een reactie gekregen dat mensen een melding kregen op hun advertentie in een blad... er zijn nog mensen die de reclamebladen enz altijd doorlezen ... mensen die op pensioen zijn bijvoorbeeld... je kan maar proberen he..
Inderdaad best ook regelmatig langsgaan bij de asielen.. door drukte en wisselende vrijwilligers hebben die mensen niet altijd gezien welk dier er binnenkomt..

biep
biep
  • 33 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 29 mei 2011 - 19:51

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: voor je hoor !

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 30 mei 2011 - 20:20

nog geen nieuws :( ?
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 30 mei 2011 - 20:22

Dansprinsesje zei:

nog geen nieuws :( ?

Wou net hetzelfde vragen.
Nog steeds gaan nieuws van Sjarel?
Ik blijf mijn ogen open houden
en hoop dat je Sjarel snel in je armen kan houden!

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_liva_*
Guest_liva_*

#69 Geplaatst 31 mei 2011 - 17:55

Nog steeds geen nieuws. Zaterdag zat ik in Frankrijk (familieweekend waar ik niet onderuit kon) en net dan kreeg ik een tel van een meisje die hem op vrijdag zou gezien hebben onder een auto in de Notelaarstraat. Lijkt ver, maar eigenlijk is dat gewoon de coupure aflopen, dus voor zo'n beestje wel doenbaar.
Pas zondagavond was ik terug en onmiddellijk die buurt gaan uitkammen, wel zwart-wit kater gezien, maar niet Sjarel :(

Vrijdag ben ik aan Gezondheidsdienst Stad Gent gaan vragen naar de lijst met voederplaatsen die ik, na wat aandringen, heb gekregen. Sinds gisteren dus bedoeling om dagelijks een voederplaats (in de logische buurt) te gaan opzoeken.

Vrijdag ook eens gaan zien op Poezenboot. De katten lijken mij daar eerlijk gezegd wel goed te zitten in vergelijking met asiel Gent... meer huiselijke sfeer en  vrijheid en speeltjes enz. Daar zeiden ze me zeker een seintje te geven als ze hem zouden binnenkrijgen.

En tenslotte ben ik gisterenavond nog affiches in Brugsestw gaan rondhangen op palen, kwestie van meer spreiding te geven.

Op aanraden van Nadine heb ik ook info gevraagd voor advertentie in regionaal blad: voor deze zondag niet meer mogelijk, maar volgende zondag staat Sjarel met fotootje in de Zondagskrant :oops: . Zou meer gelezen zijn dan de Streekkrant... Hopelijk levert dat iets op !

M.a.w., ik blijf zoeken of affiches verspreiden, en hopen... ondanks mensenschuwe kat, zal hij zich uiteindelijk in nood en honger wel moeten tonen ergens, en dan hopen dat die mensen weten dat iemand hem heel erg mist...

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 31 mei 2011 - 17:58

Ik heb een affiche zien hangen aan de minnemeers, maar geen sjareltje :(

Geplaatste afbeelding

Guest_liva_*
Guest_liva_*

#71 Geplaatst 31 mei 2011 - 17:59

Jana_23 zei:

Wou net hetzelfde vragen.
Nog steeds gaan nieuws van Sjarel?
Ik blijf mijn ogen open houden
en hoop dat je Sjarel snel in je armen kan houden!

Hey Jana !

Heel erg bedankt om aan jullie achterkant wat in het oog te houden !
Ik kan immers niet elke avond meer mijn ronde in de directe buurt doen omdat affiches ophangen of parken gaan aflopen ook tijd vraagt. Dus een welgekome geruststelling als jij dat wil doen !

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#72 Geplaatst 31 mei 2011 - 17:59

liva zei:

Nog steeds geen nieuws. Zaterdag zat ik in Frankrijk (familieweekend waar ik niet onderuit kon) en net dan kreeg ik een tel van een meisje die hem op vrijdag zou gezien hebben onder een auto in de Notelaarstraat. Lijkt ver, maar eigenlijk is dat gewoon de coupure aflopen, dus voor zo'n beestje wel doenbaar.
Pas zondagavond was ik terug en onmiddellijk die buurt gaan uitkammen, wel zwart-wit kater gezien, maar niet Sjarel :(

Vrijdag ben ik aan Gezondheidsdienst Stad Gent gaan vragen naar de lijst met voederplaatsen die ik, na wat aandringen, heb gekregen. Sinds gisteren dus bedoeling om dagelijks een voederplaats (in de logische buurt) te gaan opzoeken.

Vrijdag ook eens gaan zien op Poezenboot. De katten lijken mij daar eerlijk gezegd wel goed te zitten in vergelijking met asiel Gent... meer huiselijke sfeer en vrijheid en speeltjes enz. Daar zeiden ze me zeker een seintje te geven als ze hem zouden binnenkrijgen.

En tenslotte ben ik gisterenavond nog affiches in Brugsestw gaan rondhangen op palen, kwestie van meer spreiding te geven.

Op aanraden van Nadine heb ik ook info gevraagd voor advertentie in regionaal blad: voor deze zondag niet meer mogelijk, maar volgende zondag staat Sjarel met fotootje in de Zondagskrant :oops: . Zou meer gelezen zijn dan de Streekkrant... Hopelijk levert dat iets op !

M.a.w., ik blijf zoeken of affiches verspreiden, en hopen... ondanks mensenschuwe kat, zal hij zich uiteindelijk in nood en honger wel moeten tonen ergens, en dan hopen dat die mensen weten dat iemand hem heel erg mist...

Vind het zo erg, ik hoop van harte dat je hem terugvindt

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 31 mei 2011 - 18:14

liva zei:

Hey Jana !

Heel erg bedankt om aan jullie achterkant wat in het oog te houden !
Ik kan immers niet elke avond meer mijn ronde in de directe buurt doen omdat affiches ophangen of parken gaan aflopen ook tijd vraagt. Dus een welgekome geruststelling als jij dat wil doen !

Das heel graag gedaan.
Ik hou telkens ik buiten kom mijn ogen open,
maar jammer genoeg nog geen zwart/witte kater tegen gekomen.

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_daisyke_*
Guest_daisyke_*

#74 Geplaatst 01 juni 2011 - 13:57

hey
mijn kater is thuis ook ontsnapt op 2 juli 2009 en ik heb hem sindsdien niet meer gezien.  Na mijn verhuis heeft hij zeker 8 mnd binnen gezeten en de eerste keer dat hij buiten kon, tja... meneer was ook weg :(
ik geef echter de hoop niet op en blijf rondkijken.

wat je zeker wel kunt doen en wat ik ook gedaan heb , een flyer of A4 met foto en al je gegevens opsturen naar alle dierenartsen in de regio Gent.  Als je kat geen adreskokertje om had dan heb je misschien geluk dat één van de mensen die daar komen je kat bij zich genomen heeft???

Guest_Mauje_*
Guest_Mauje_*

#75 Geplaatst 01 juni 2011 - 15:27

Heel veel sterkte met zoeken

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist