Spring naar inhoud

- - - - -

kralenwinkel???

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 29 januari 2012 - 17:01

Ben benieuwd naar je armbandje Marie :thumb:

Ben vandaag ook naar het Elfenatelier geweest en ik heb goed nieuws! Ze sluiten hun deuren niet, ze verhuizen naar Leuven!

Daar is nog een nieuwe wereld opengegaan voor mij, wat een mooie kralen en natuurstenen en kwaliteit :love3: , maar ondanks de 40% korting kom je toch nog aan een mooi prijskaartje hoor :oops:

Bewerkt door Spanishke, 29 januari 2012 - 17:01.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 29 januari 2012 - 17:03

Dat had ik ook gelezen op de site :) De winkel in Antwerpen gaat dicht, maar de winkel in Leuven (Wilsele) blijft open.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 29 januari 2012 - 17:04

Tinne zei:

Dat had ik ook gelezen op de site :) De winkel in Antwerpen gaat dicht, maar de winkel in Leuven (Wilsele) blijft open.

Aah whoopz, mij zeiden ze dat ze gingen verhuizen naar Leuven. Het personeel gaat dan verhuizen, bedoelden ze eigenlijk O:) :oops:
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#124 Geplaatst 29 januari 2012 - 18:27

ohnee!! vergeten foto's trekken vandaag bij daglicht! :wall:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 31 januari 2012 - 12:25

Nu is het nog licht ;) :engel:
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#126 Geplaatst 31 januari 2012 - 15:49

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
ziezo dit zijn mijn ketting en oorbellen volledig in miracle kralen.
Mijn armbandje vind ik voorlopig niet :catscratchhead maar dat ziet er als volgt uit:
dezelfde lila kralen als de ketting, groot en klein afgewisseld.
De paarse kralen heb ik niet in de armband gebruikt.
De oorringen moeten wel nog aangepast worden, voorlopig is de oorhanger in een ander kleur omdat ik geen zilver oorhangertjes meer had.
Die ga ik 1 dezer dagen bestellen en dan vervangen zodat alles mooit in hetzelfde kleur is.

Verder zoek ik dus nog steeds enkele dingen O:)
Dus hier ga ik weer:
- Fotobedels, ronde (zijn dus echt nergens te vinden)
- verschillende soorten platte stoffen linten, breed smal doorschijnend, vanalles eigenlijk, ook in verschillende kleuren.
En dan nog liefst lint dat je per meter ofzo kan kopen, want per rol zou veels te veel zijn :oops:
Kan iemand me helpen?

Bijgevoegde thumbnails

• miracle kraal ketting.jpg
  • miracle kralen oorringen.jpg

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 31 januari 2012 - 16:19

Heel mooie ketting en oorhangertjes :goofy: ;)

Prachtige kleuren !! ;)

Ik weet niet wat je juist zoekt ivm fotobedeltjes..., maar hierbij een link...

Fotobedel | fotobedel
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#128 Geplaatst 31 januari 2012 - 16:42

ja, dat is het inderdaad, maar ik vind ook altijd diegene die echt veeeeeeeel en veeeeeeeeel te duur zijn! :trance:
ik vrees dat ik mijn idee over fotobedels maar zal laten varen :( wel dik tegen mijn goesting, maarja.
De linten die ik vind online lijken me toch ook redelijk duur eerlijk gezegd :catscratchhead
en het is me ook niet duidelijk of dat dan per meter of per 5 meter is...
zucht, en zo blijf ik mijn bestellingen maar uitstellen hé, ik heb nu eigenlijk 3 sites waar ik tegelijk op wil bestellen O:) doen jullie dat ook zo?

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#129 Geplaatst 31 januari 2012 - 17:01

Oooh die zien er heel leuk uit, nu ga ik me pas moeten inhouden om ook niet met die miracle beads te beginnen :x , maar ik ga het toch nog eventjes houden bij natuurstenen vooral :oops:

Heel mooie kleurtjes trouwens en een leuk slot zeg voor die ketting, waar heb je die sluiting gevonden? :oops:
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 31 januari 2012 - 17:11

Ik ga komende zaterdag eens snuffelen bij het Elfenatelier in Antwerpen, samen met een vriendin :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#131 Geplaatst 31 januari 2012 - 17:21

Spanishke zei:

Oooh die zien er heel leuk uit, nu ga ik me pas moeten inhouden om ook niet met die miracle beads te beginnen :x , maar ik ga het toch nog eventjes houden bij natuurstenen vooral :oops:

Heel mooie kleurtjes trouwens en een leuk slot zeg voor die ketting, waar heb je die sluiting gevonden? :oops:

Dat slot is wel eigenlijk een slecht slot, in de zin van dat hij verkleurt.
Ik heb die uit "het atelier" gehaald in menen.
Voorlopig heb ik met geen enkel van die sloten verkleuring, maar naar het schijnt als het zomer is zijn die zo verkleurd. :oops:
Ze geeft ze gratis mee normaal gezien, maar dan mag je niet over gaan klagen zegt ze :LOL:
Ik zie wel wat het deze zomer doet, maar ik vind die slotjes te mooi om te laten liggen.
Op internet ben ik die nog nooit tegen gekomen in ieder geval.
in Torhout hebben ze de echte zilveren versie van dat slotje, in het creahuys (denk toch dat het zo geschreven is)
maar die zijn wel vrij duur aangezien het echt zilver is. (vraag me geen prijs, dat weet ik niet meer)
Ik werk ook het liefst met natuurstenen, voelt ook zo kwalitatief aan :LOL:
kzal eens foto's moeten trekken van mijn creaties hé, ik maak vooral eenvoudige, moderne kettingen, met niet teveel verschillende soorten kralen.
Heb onlangs ook leuke fimokralen gemaakt, maar de gaatjes zijn te klein om ze op een lint te rijgen, en natuurlijk is heel de mikmak al gebakken O:)
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#132 Geplaatst 05 februari 2012 - 20:36

Heeft iemand al bij Sayila.nl besteld?
Waren jullie daar tevreden over?

Geplaatste afbeelding

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#133 Geplaatst 01 juli 2012 - 20:55

Ik ben net begonnen met het maken van juwelen en zou dit topic dus graag nieuw leven in blazen.

Hebben jullie nog aanbevelingen voor kralenwinkels of webshops? En weten jullie misschien het adres van een groothandel die particulieren toelaat?

Ik ben tot nu toe in 2 winkels geweest:
- Zahia (Antwerpen): mooi, maar zeer duur. Ik heb er niets gekocht, omdat ik pas begonnen ben en dus liever met goedkopere kraaltjes experimenteer, voor ik aan de dure begin. Als ik me goed herinner, kosten de kralen tussen de 6 à 7 euro. Als ik dan uitreken wat een ketting me zou kosten, dan vind ik dit enorm veel geld.
- Kraal en co (Hasselt): zeer leuke en betaalbare winkel met uitgebreide keuze. De verkoopster was ook heel behulpzaam voor een beginner!

Mochten er nog geïnteresseerden zijn, kunnen we misschien een lijstje beginnen met een overzicht van leuke kralenwinkels en betrouwbare webshops.

Groeten van een enthousiaste beginner!
Elise :)

Karinvd
Karinvd
  • 215 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 01 juli 2012 - 21:19

Ik heb goede ervaring met Kralenwinkel: Sieraden Maken | Kralen Sieraden - Goedkoopstekralen|
Ze verzenden ook naar België. Ik ken ze van de Krediet beurs in Utrecht, maar heb ook wel eens online bij ze bestelt. Voor onderdelen vind ik www.kralendorp.nl fijn. Is nu geloof ik net even een probleempje met de webwinkel, maar ik neem aan dat ze ook wel naar België verzenden.

Bewerkt door Karinvd, 01 juli 2012 - 21:20.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#135 Geplaatst 01 juli 2012 - 21:31

deze zijn ook goede adresjes:
Kralen en sieraden bestel je voordelig online bij Sayila
www.kralenfuif.nl - Het is een feest met Jannita`s kralenparty!

Geplaatste afbeelding