Spring naar inhoud

- - - - -

kralenwinkel???

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#136 Geplaatst 01 juli 2012 - 21:51

Zo'n vlugge reacties!

Van Sayila had ik al wat goeds gelezen. Van de andere webshops had ik nog niet gehoord... leuk om nieuwe adresjes te ontdekken!

Binnen 2 weken heb ik verlof en dan ga me helemaal uitleven in de kralenwinkels!

Bewerkt door elise25, 01 juli 2012 - 21:52.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 01 juli 2012 - 22:35

Het Elfenatelier in Leuven is aan een webshop bezig. Toen het filiaal in Antwerpen er nog was, sprong ik daar regelmatig binnen. Zeer interessant winkeltje was dat! Verder heb ik qua webshops goede ervaringen met Suzalle en Ozizo.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Mith_*
Guest_Mith_*

#138 Geplaatst 01 juli 2012 - 23:25

Ik heb regelmatig besteld bij Sayila en ben er altijd tevreden van :) Ook lapalma kralen is goed. Roosjes zijn door niet zo duur :)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#139 Geplaatst 02 juli 2012 - 12:40

Ohneeeeee lapalma kralen heeft keileuke dingen!
Ik mag niet kijken, ik mag NIET kijken! :help:

Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#140 Geplaatst 02 juli 2012 - 13:29

Als je iemand kent met BTW nummer:

Beads, glass beads, semi-precious stones, gemstone, silver, cloisone, lampwork, fimo, jewelry findings, coral, mother of pearl, pearls, crystals
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#141 Geplaatst 02 juli 2012 - 13:58

hehe O:) , ik ga zeker ook nog es bestellen 1 dezer dagen, heb weer vanalles gezien en ik heb binnen 2 weken ook verlof :oops:
Geplaatste afbeelding

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#142 Geplaatst 02 juli 2012 - 20:31

Leuke webshops! Ik weet niet waar eerst te bestellen! :goofy:

BTW-nummer heb ik jammer genoeg niet. Vroeger kon je al eens erzonder binnen geraken bij groothandels, maar tegenwoordig blijkbaar niet meer... ze vragen allemaal een BTW-nummer.

Hebben jullie soms tips over kralenwinkels in Antwerpen of Gent? Liefst betaalbare winkels, want ik heb al gemerkt dat het een dure hobby is. Ik ben een paar weken geleden beschaamd naar buiten gewandeld toen ik de prijzen zag bij Zahia :oops: Ze hadden er nochtans heel mooie kralen, maar ik heb al enkele kraaltjes beschadigd bij het maken van oorbellen, dus ik wacht toch nog wat met de duurdere versie tot ik het kettelen wat beter onder de knie heb. Of misschien eerst een betere ketteltang aanschaffen. Ik ben er nog altijd  niet uit of het aan mij of aan mijn ketteltang ligt dat de draad en kralen beschadigd raken?

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#143 Geplaatst 02 juli 2012 - 20:39

Ik ben meer bekend met webwinkels, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar ik geloof dat er in september weer een hobby beurs is? Zeker de moeite om naartoe te gaan. Ik ben er al 2 keer geweest en heb telkens leuke dingen gevonden qua materialen, boeken, etc.
Geplaatste afbeelding

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#144 Geplaatst 02 juli 2012 - 20:40

Ik heb even een lijstje gemaakt van de adressen.

Webshops (particulieren)

Vente en ligne de perles pour création de bijoux - Bricol'Art
CreaDream - Kralen, Bedels & Accessoires Webwinkel met snelle levering
Kralenwinkel: Sieraden Maken | Kralen Sieraden - Goedkoopstekralen|
Welkom bij het Kralendorp
www.kralenfuif.nl - Het is een feest met Jannita`s kralenparty!
OzizO Kralen
Kralen en sieraden bestel je voordelig online bij Sayila
http://www.suzalle.net/KRALENSHOP.aspx

Webshops (groothandel, BTW-nummer nodig)

Beads, glass beads, semi-precious stones, gemstone, silver, cloisone, lampwork, fimo, jewelry findings, coral, mother of pearl, pearls, crystals

Winkels

Antwerpen - Zahia - Zahia Workshops juwelen maken Kralen Halfedelstenen Juwelen
Hasselt - Kraal en Co - Kraal & Co - Kralen, Sieraden, Workshops Sieraden Maken - Hasselt
Wilsele - Elfenatelier - Elfenatelier - Kralen van over heel de wereld

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#145 Geplaatst 04 juli 2012 - 20:52

Heeft iemand ervaring met de volgende winkel http://www.4crea.com/index.php?page=werkwijze ? Ik bedoel de winkel zelf, niet de webshop. Ik maak uit hun uitleg op dat het een groothandel met toonzaal is, maar ik denk dat particulieren ook welkom zijn. Omdat Torhout nogal ver uit de buurt is, zou ik even willen polsen bij jullie of de moeite is om te combineren met een daguitstapje naar Antwerpen.

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#146 Geplaatst 05 juli 2012 - 07:31

Ik heb onlangs besteld bij kralenstulpje, snel en prima geleverd ze hebben veel bedeltjes met dieren en die vond ik in de andere winkels niet
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 05 juli 2012 - 17:31

Ik geloof dat de winkel in Torhout ermee gestopt is?
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 05 juli 2012 - 18:01

noukie zei:

Ik heb onlangs besteld bij kralenstulpje, snel en prima geleverd ze hebben veel bedeltjes met dieren en die vond ik in de andere winkels niet

Daar bestel ik ook heel veel !! :goofy: ;) En altijd heel tevreden ! :heart: :thumb:
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#149 Geplaatst 08 juli 2012 - 10:14

Tinne zei:

Ik geloof dat de winkel in Torhout ermee gestopt is?

hoe echt ofwa :o

:louche:
Geplaatste afbeelding

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#150 Geplaatst 15 juli 2012 - 22:41

Jammer dat zoveel kralenwinkels sluiten! Ik heb onlangs nog voor een winkel gestaan waar een kralenwinkel zou moeten zijn, maar die inmiddels al weer weg was.
Ik vind het zo leuk om een uurtje rond te kijken in een kralenwinkel. En ik bestel niet graag via internet omdat ik bang dat de kralen een andere kleur hebben of er anders uitzien dan ik me had voorgesteld.

Een vraagje: Ik heb hier een pakje van 100 nietstiften liggen, waar er weinig rechte tussenzitten. Hoe krijgen jullie die kromme stiften weer recht? Ik gebruik de nietstiften vooral om oorbellen te maken en daar valt het echt op dat ik een kromme nietstift gebruikt heb. Ik heb al geprobeerd ze recht te plooien, maar de stift is daarna nog krommer :s