Spring naar inhoud

- - - - -

kralenwinkel???

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#151 Geplaatst 17 juli 2012 - 12:51

Heeft iemand een idee waar ik bead caps kan vinden maar het moeten wel de langere modelletjes zijn. zie foto.

Bijgevoegde bestanden

• Bijgevoegd bestand  caps.bmp   148,59K   101 downloads

Bewerkt door Ozy, 17 juli 2012 - 12:55.

Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#152 Geplaatst 25 juli 2012 - 12:40

ik heb net gezien dat volgende website uitverkoop doet, dus kortingen van 40 tot 70%
"De KralenWebWinkel" OPHEFFINGSUITVERKOOP
ikzelf vind wel niets naar mijn goesting, maar jullie misschien wel hé? ;)

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#153 Geplaatst 25 juli 2012 - 13:00

ik ga mijn volgende bestelling op deze website plaatsen:

vlijtigliesje

Ook interessant om zelf voorstellen aan Annelies te doen, heb ik al een paar keer gedaan en ik zie dat ze die zaken nu ook effectief aanbiedt!!! Woehoewww!!! :dans: :eDance: :dancer:

ook wel een beetje slecht voor mijn portefeuille, maarja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#154 Geplaatst 08 augustus 2012 - 20:37

Ik heb kralen besteld bij het Kralenstulpje... nu is het wachten op een pakje. Jammer dat die verzendingen uit Nederland altijd enkele dagen duren. Ik ben niet goed in wachten.

Het is niet goed voor de portefeuille, maar 't is nogal verslavend :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 08 augustus 2012 - 23:39

elise25 zei:

Ik heb kralen besteld bij het Kralenstulpje... nu is het wachten op een pakje. Jammer dat die verzendingen uit Nederland altijd enkele dagen duren. Ik ben niet goed in wachten.

Het is niet goed voor de portefeuille, maar 't is nogal verslavend :)

Het Kralenstulpje is intussen mijn favoriete webwinkeltje geworden...steeds heel tevreden van de snelle levering en het mooie materiaal !

Hoop dat het spoedig geleverd zal worden... ;) :oops:
Geplaatste afbeelding

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#156 Geplaatst 09 augustus 2012 - 17:24

Heeft er iemand ervaring met deze website???
http://www.infoweb.n...blit/index.html

groetjes

Bewerkt door Ozy, 09 augustus 2012 - 17:24.

Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#157 Geplaatst 09 augustus 2012 - 20:33

@Mauro: nog geen pakketje gezien... ik hoop dat het morgen komt, zodat ik het nog voor het weekend heb!

@Ozy: ik zou daar ook eens een bestelling willen plaatsen. Het is daar niet zo duur en ze hebben er wel leuke dingen. Ik heb de webshop een week geleden gegoogled en ik heb wel een aantal goede reacties erover gelezen. Maar ik heb intussen ook al eens een negatieve ervaring gehad met een webshop waar er veel goede dingen over geschreven zijn,....

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#158 Geplaatst 12 augustus 2012 - 00:30

Mijn pakje is aangekomen :)
Het is inderdaad heel mooi materiaal! 't Was ook heel verzorgd ingepakt in een mooi organzazakje. En ik heb nog een leuk juweeltje cadeau gekregen. Er was één klein minpuntje: de kettel- en nietstiften zijn een beetje krom. Ik had ze daar besteld omdat erbij stond dat ze recht waren, en ik er zelf niet in slaag kromme stiften recht te plooien. Ze zijn wel veel minder krom dan de stiften die ik in een andere webshop had gekocht en er zitten er ook wel rechte tussen.

Spijtig dat de verzendingkosten naar België zo hoog zijn, want ik had al terug enkele leuke dingen op het oog bij Kralenstulpje. Ik ga toch maar wachten tot ik wat meer op mijn lijstje heb staan, zodat ik mijn aankopen wat kan bundelen. Maar ik ga er zeker nog eens bestellen!

Bewerkt door elise25, 12 augustus 2012 - 00:31.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#159 Geplaatst 12 augustus 2012 - 13:47

La palma is in ieder geval ook in orde. Ook mooie kwaliteit en snelle levering.
Maandag wordt mijn bestelling van kralenstulpje verstuurd, ben benieuwd want ik heb daar echt leuke dingen besteld :) hopelijk komt het snel toe!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#160 Geplaatst 12 augustus 2012 - 14:25

Ozy zei:

Heeft er iemand ervaring met deze website???
Welkom

groetjes

Ik mag zeggen ' Dit is een superwinkel! ' Superdesuperdesuper van service!

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#161 Geplaatst 13 augustus 2012 - 00:24

Ik had al heel wat geschreven... ineens heel mijn tekst weg :catscratchhead
Ik heb dat nog al eens voorgehad, maar toen dacht ik dat ik op een verkeerde knop had geduwd. Maar nu was ik gewoon aan het typen...
Nieuwe poging dus:

@Marie: Ik hoop dat jouw bestelling snel aankomt! Jammer dat alles uit Nederland moet komen hé :)

@Clyde: is de kwaliteit goed bij Hoblit? Ik zou er wat glasparels willen bestellen, maar ik heb eens een slechte ervaring gehad in een andere winkel (geschramde en licht afgebladerde parels), dus 'k zou me toch eerst willen informeren voor ik dat nog durf te bestellen.

Ik heb bij Home | sensesieraden een kleine bestelling geplaatst. Ze verzenden tot vandaag gratis naar België. Kennen jullie die winkel? Ik ben er toevallig terecht gekomen. Ze hebben er vooral vintage stijl. Ik heb tot nu toe nog niets in die stijl gemaakt, maar wou het toch eens uitproberen. Omdat veel zaken uitverkocht waren, heb ik maar een bestelling van ong. 10 euro geplaatst. Ik heb wel geen reacties over die webshop kunnen vinden via Google, dus het is misschien wel goed dat mijn eerste bestelling daar maar een kleine is.

Bewerkt door elise25, 13 augustus 2012 - 00:25.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#162 Geplaatst 13 augustus 2012 - 15:04

Ik vond de glasparels niet mijn stijl maar ik zocht natuurlijk ook iets heel anders. Maar voor de rest gewoon super!

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#163 Geplaatst 13 augustus 2012 - 20:50

@Clyde: bedankt! Dan ga ik er eens een bestelling plaatsen!

Een ander vraagje: Kennen jullie sites waar de verzendkosten voor België meevallen? Ik heb in het weekend mijn spulletjes van het Kralenstulpje uitgeprobeerd en ik merk dat ik van bepaalde kleuren te weinig heb besteld. Ik zou wel willen bijbestellen, maar ik vind het zo jammer dat ik dan weer zoveel verzendkosten ga moeten betalen. Ik had vorige keer voor een kleine 50 euro gekocht en ik moest ong. 10 euro aan verzendkosten betalen.

Guest_elise25_*
Guest_elise25_*

#164 Geplaatst 17 augustus 2012 - 00:10

Weet er iemand een webwinkel waar er strengen glas- of kunststofparels verkocht worden van goede kwaliteit, 10 mm of liefst 12 mm?

Nog een vraagje: gebruiken jullie een knijpkralentang? Als het goed werkt, zou ik me graag één aanschaffen.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#165 Geplaatst 20 december 2012 - 11:49

Heeft hier iemand ervaring met acryl kralen?
Ik had graag matte besteld maar heb beetje schrik dat ze er zo licht en goedkoop gaan uitzien.
Ben eigenlijk op zoek naar volledig matte kralen, maar is toch wel moeilijk te vinden precies :catscratchhead
zucht, hopelijk weten jullie raad?

Bekijk berichtelise25, op 17 augustus 2012 - 00:10, zei:

Weet er iemand een webwinkel waar er strengen glas- of kunststofparels verkocht worden van goede kwaliteit, 10 mm of liefst 12 mm?

Nog een vraagje: gebruiken jullie een knijpkralentang? Als het goed werkt, zou ik me graag één aanschaffen.

ik gebruik een knijpkralentang ja, en qua webwinkels heb ik al besteld op:
sayila.nl
't kralenstulpje
la palma
goedkoopste kralen
...
telkens zeer tevreden over.

Geplaatste afbeelding