Spring naar inhoud

- - - - -

kralenwinkel???

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 27 juni 2011 - 19:53

Aldhissla zei:

Tijdens de gentse feesten heeft zahia gent meestal promoties ;)

:ha , nu verklaar je mij waarschijnlijk helemaal zot :gek:
maar ik ga echt niet graag naar de Gentse feesten :oops:
een cursus zou ik zelf nooit volgen, ik doe liever mn eigen ding :mrgreen:
je moet dan wel alles zelf uitpluizen, maarja, vind dat niet erg.
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 27 juni 2011 - 20:50

cybercat zei:

ze hebben ook echt wel betaalbare dingen zene :-)
ge moet alleen op de site eens zien wanneer en of ze morgen wel open zijn !! want .... die uren zijn daar raar en veranderen om de haverklap ..

Goed dat je het zegt. Ik zal het nakijken.

MarieDufoor zei:

oh leuk, nog iemand bij die voor de kralen wil gaan ;)

ik ben al eens naar de zahia geweest in antwerpen, ik had echt niet veel mee en lag aan meer dan 40 euro :trance:
nuja, ik wist het op voorhand, had een beetje zitten rekenen in de winkel zelf.
maar ik vind zahia persoonlijk te duur.
al hebben ze wel prachtige parels!!!
het elfenatelier was ik toen vergeten bezoeken :wall: maar binnenkort zal ik tijdens mijn verlof toch eens gaan.

in de veritas vind ik ook nooit mijn ding, en naar prijzen vragen doe ik ook nooit :p
of tmoet wel héééééééééééééél erg de moeite zijn voor ik ook eens moeite doe ;)

swat, veel succes op je zoektocht, na mijn eerste zoektocht was ik ferm ontgoocheld, (zal wel mede zijn doordat ik het elfenatelier niet bezocht had) maar eenmaal je de goede winkel gevonden hebt ben je vertrokken hé O:)
ik ga vooral naar 't creahuis in Torhout.
maar Brasschaat - torhout... das wel wat ver :louche:
(nuja, harelbeke - antwerpen ook :p , maarja dan maak je daar een dagje van hé)

Dat Zahia duur is heb ik nog al gehoord. 't Creahuys lijkt me ook erg interessant maar Torhout is toch een eindje rijden... Misschien kan ik er eens naartoe als ik het combineer met iets anders. Een daguitstapje zoals je zegt.

Voor sommige dingen is de Veritas ook goed hoor. Als ze de artikelen prijzen tenminste. Ik had daarstraks echt geen zin om te gaan vragen wat de staaldraad, oorhaakjes en slotjes kostten die ik op het oog had. Ze moeten maar zorgen dat die geprijsd zijn he zeg. Anders heb ik meteen al zoiets van 'laat maar, ik koop het wel ergens anders'.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 27 juni 2011 - 20:54

je kan torhout altijd combineren met een dagje in het mooie brugge of een dagje aan zee hé?

Geplaatste afbeelding

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#34 Geplaatst 27 juni 2011 - 20:54

ik haal veel parels uit 't creahuys, en anders bestel ik ze gewoon van op internet :)
via volgende sites: http://www.sayila.be/
en Beads, Perles et accessoires Kralen en toebehoren Beads and accessories

die twee sites zijn echt doenbaar qua prijs, je kan via internet bestellen, en ik heb ze meestal in twee dagen!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 27 juni 2011 - 21:00

Bedankt voor de links! Die tweede had ik nog niet gevonden. Ik ga ze ineens even bekijken.
EDIT: ik heb enkele heel leuke dingen gezien... :x

Bewerkt door Tinne, 27 juni 2011 - 21:21.

Geplaatste afbeelding

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#36 Geplaatst 27 juni 2011 - 21:02

CreaDream.nl - Kralen, Bedels & Accessoires Webwinkel gebeurt het vaak ook dat ik eens kijk, maar bestel er niet zo vaak.
En om ideetjes op te doen voor m'n fimo raadpleeg ik vaak volgende site:
WebWinkel Fimo Sieraden en Kralen

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 27 juni 2011 - 22:27

die 2e link van Annelore kende ik ook niet :mrgreen: en die is gevaaaaaaaaaarlijk voor mij! :scared:
heb hem al helemaal uitgeplozen en weet nu al niet meer wat kiezen :trance:
En wat vindt jij van de kwaliteit Annelore? want dat kan je natuurlijk niet zien hé via internet.

die links van tinne kende ik ook niet, heb ze ook onder mijn bladwijzers gezet

danku voor de info ;)

Geplaatste afbeelding

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#38 Geplaatst 27 juni 2011 - 22:36

die tweede site is vooral interessant voor slotjes enzo, is er goedkoop en goede kwaliteit. Ik bestel er regelmatig een mix. dan krijg je een zakje vol parels en slotjes en steentjes, echt vanalles door elkaar.
Daar kan je wel leuke dingen meemaken. Maar best is dan wel om bvb 3 mixen te vragen dan kan je verschillende dingen maken. ;)

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#39 Geplaatst 27 juni 2011 - 22:38

Ochja, de chips zijn er ook leuk! Daar krijg je een grote ketting vol steentjes. normaal is het om de steentjes los te maken en te herbruiken in een nieuwe ketting of armband, maar ik draag ze gewoon zoals'k ze krijg van de site O:)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 27 juni 2011 - 22:46

Had deze sites al naar enkele ks-ertjes gestuurd via pb...aangezien ik niet zeker was of dit ook via dit forum "mogelijk" was... :catnoknow ;)

Maar blijkbaar wel...dus hierbij de sites waar ik meestal mijn kraaltjes en onderdeeltjes bestel (en ook heel tevreden ben van de kwaliteit :goofy: )...

www.suzalle.net

www.ozizo.com

Kan het natuurlijk ook niet laten om ieder winkeltje binnen te stappen waar ik ook maar iets van kraaltjes zie... :love:

(Het creahuisje in Torhout ken ik niet...maar in Roeselare hebben ze er ook eentje... :loveshower: )
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 27 juni 2011 - 23:09

Mauro zei:

Had deze sites al naar enkele ks-ertjes gestuurd via pb...aangezien ik niet zeker was of dit ook via dit forum "mogelijk" was... :catnoknow ;)

Maar blijkbaar wel...dus hierbij de sites waar ik meestal mijn kraaltjes en onderdeeltjes bestel (en ook heel tevreden ben van de kwaliteit :goofy: )...

www.suzalle.net

www.ozizo.com

Kan het natuurlijk ook niet laten om ieder winkeltje binnen te stappen waar ik ook maar iets van kraaltjes zie... :love:

(Het creahuisje in Torhout ken ik niet...maar in Roeselare hebben ze er ook eentje... :loveshower: )

in Roeselare?????
huh, die ken ik niet!!!
waar is dat dan? hebben ze leuke dingen?
wat een schande, ik ben in Roeselare geboren, ben daar naar school gegaan in het middelbaar... :wall: (heb er wel niet gewoond)
nuja ondertussen woon ik in regio Kortrijk, mijn interesse voor kralen is ook nog niet zo lang aanwezig :mrgreen:

ik weet dat ze in izegem ook een kralenwinkeltje hebben. ben er wel nog nooit geweest.
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 27 juni 2011 - 23:12

Annelore zei:

Ochja, de chips zijn er ook leuk! Daar krijg je een grote ketting vol steentjes. normaal is het om de steentjes los te maken en te herbruiken in een nieuwe ketting of armband, maar ik draag ze gewoon zoals'k ze krijg van de site O:)

ja die chips zijn inderdaad leuk, heb die ook al op het oog.
ze staan op mijn lijstje, maar tis precies een beetje lang geworden :roll: mijn lijstje...
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 27 juni 2011 - 23:45

Die links van jou ga ik zometeen ook eens bekijken Mauro :)

Mijn mama had nog rocailles (hele kleine kraaltjes) en nylondraad liggen. Daar mag ik al 'op oefenen' zei ze. Ik heb er net een leuk kettinkje mee gemaakt. Al zit er wel een foutje in maar ja de eerste keren maak je nog van die stomme foutjes. Daar leer je uit. En ik maak liever nu foutjes, dan dat ik met staaldraad en duurdere parels ga werken. Stel je voor zeg. Zo eventjes heel die ketting weer uit elkaar halen :trance:
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 28 juni 2011 - 00:04

Kent iemand 'La Boutique Charlotte' in Brussel-Zuid? De webshop bevat een aantal leuke dingetjes :engel:

La Boutique Charlotte Swarovski toupies en kralen met gratis schema
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 09 juli 2011 - 22:16

Ik ben vandaag naar het elfenatelier geweest in antwerpen, is echt de moeite, ze hebben daar leuke roosjes :heart:
En heb er een pluizebol gevonden, ziet er wel van een echt beestjeuit, denk konijntje ozo.
Is wel iets minder, maar heb het gekocht voor de poezels, chanel is er wild van :dancer:
Iedereen blij dus O:)

Geplaatste afbeelding