Spring naar inhoud

- - - - -

kralenwinkel???

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#76 Geplaatst 12 augustus 2011 - 15:40

lathyrus zei:

die felblauwe orchideeën blijven niet felblauw ;)
Als ze uitgebloeid zijn en ze beginnen opnieuw te bloeien heb je gewone witte...

heeft dat niet iets met de zuurtegraad van de grond te maken? Er zijn zo nog planten die je kan laten verkleuren door iets aan de bodem toe te voegen.

Trouwens € 22 voor een orchidee is eigenlijk de normale prijs hier in Antwerpen... :)
Floralux is leuk hé, vriendin van mij werkt daar :)

Guest_tito_*
Guest_tito_*

#77 Geplaatst 12 augustus 2011 - 19:27

die blauwe orchidee's zijn gewoon witte orchidees ingespoten met blauwe inkt. Als je goed kijkt kun je het prikgaatje zien. Ale zo doen ze het toch in een bloemenzaak hier in de buurt.

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#78 Geplaatst 16 augustus 2011 - 13:41

sneeuwwitje zei:

heeft dat niet iets met de zuurtegraad van de grond te maken? Er zijn zo nog planten die je kan laten verkleuren door iets aan de bodem toe te voegen.

Trouwens € 22 voor een orchidee is eigenlijk de normale prijs hier in Antwerpen... :)

Amai, bij ons is 22 € toch veel dacht ik. Ik heb vorige week nog één gekocht aan 8 €... Tis een verslaivng aan het worden van me :oops:

tito zei:

die blauwe orchidee's zijn gewoon witte orchidees ingespoten met blauwe inkt. Als je goed kijkt kun je het prikgaatje zien. Ale zo doen ze het toch in een bloemenzaak hier in de buurt.

Ik heb gehoord dat het iets is met de vloeistof of water die aan ze wordt gegeven. Maar idd vanaf dat de bloemen afvallen zijn het terug witte orchideeën.
Wel spijtig vind ik :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 17 augustus 2011 - 21:55

Ik wil hier toch even algemeen een oproep doen!!

Ik ben maar liefst twee bestellingen kwijtgespeeld door de post tijdens de vakantie. Blijkbaar gebeurt het vaker, want niet alleen bij Beads maar ook nog via een andere website die heel betrouwbaar is, heb ik dit voor nu. Bij hun had ik eens besteld dus ik weet dat die heel betrouwbaar zijn, maar bij Beads niet dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Beads antwoordt ook helemaal niet meer terug...wat ik allesbehalve vriendelijk vind!

Het gaat om een bestelling van boven de 70 euro die gewoon in rook is opgegaan. Heel vervelend voor beide partijen! Nu gaat de ene website mij alles opnieuw opsturen en ze zegt er ook bij dat dit de vierde bestelling is die deze vakantie op 5 jaar tijd is zoekgeraakt. Let dus op met bestellingen...

Bewerkt door Spanishke, 17 augustus 2011 - 21:56.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 17 augustus 2011 - 22:03

Spanishke zei:

Ik wil hier toch even algemeen een oproep doen!!

Ik ben maar liefst twee bestellingen kwijtgespeeld door de post tijdens de vakantie. Blijkbaar gebeurt het vaker, want niet alleen bij Beads maar ook nog via een andere website die heel betrouwbaar is, heb ik dit voor nu. Bij hun had ik eens besteld dus ik weet dat die heel betrouwbaar zijn, maar bij Beads niet dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Beads antwoordt ook helemaal niet meer terug...wat ik allesbehalve vriendelijk vind!

Het gaat om een bestelling van boven de 70 euro die gewoon in rook is opgegaan. Heel vervelend voor beide partijen! Nu gaat de ene website mij alles opnieuw opsturen en ze zegt er ook bij dat dit de vierde bestelling is die deze vakantie op 5 jaar tijd is zoekgeraakt. Let dus op met bestellingen...

Maar allé, heb je daar nu nog steeds niet van gehoord :catscratchhead
En dan nog een tweede keer zo'n tegenslag :s
Mss een stomme en onnodige vraag, maar ben je zeker dat je geld bij hen is toegekomen? Mss is de transactie niet doorgegaan om god weet welke reden? :knuppel:
Ik denk maar luidop na hoor. O:)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 17 augustus 2011 - 22:15

MarieDufoor zei:

Maar allé, heb je daar nu nog steeds niet van gehoord :catscratchhead
En dan nog een tweede keer zo'n tegenslag :s
Mss een stomme en onnodige vraag, maar ben je zeker dat je geld bij hen is toegekomen? Mss is de transactie niet doorgegaan om god weet welke reden? :knuppel:
Ik denk maar luidop na hoor. O:)

Via beads heb ik enkel van die standaardmails gehad ter bevestiging... zo van die statussen: In voorbereiding, verzonden, .... en NOOIT iets gekregen. Zelfs nooit antwoord gekregen. Was ook een bestelling van rond de 40 euro.

Via die andere website had ik al eens iets besteld en de eerste keer had ik niet eens op voorhand betaald en had ik het twee dagen later al in de bus. Nu heb ik wel op voorhand betaald en nu is er niets aangekomen :onzeker:

Bewerkt door Spanishke, 17 augustus 2011 - 22:16.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#82 Geplaatst 20 augustus 2011 - 19:46

sneeuwwitje zei:

de planten die van blauw naar roze gaan door te lage zuurtegraad in de grond zijn hortensia's ;) .
Bij de orchideeën is t inderdaad zoals hier al gezegd is geweest, het zijn witte orchideeën die gekleurd worden met een kleurvloeistof, als er nieuwe knoppen opkomen zijn die gewoon terug wit
Ik snap trouwens niet dat mensen zich laten vangen aan die blauwe orchideeën, je ziet van ver dat ze fake zijn
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#83 Geplaatst 27 augustus 2011 - 21:55

lathyrus zei:

de planten die van blauw naar roze gaan door te lage zuurtegraad in de grond zijn hortensia's ;) .

ajja ik heb Hortensia's in mijn tuin staan, maar ken er allemaal niet zoveel van :LOL:

Bewerkt door sneeuwwitje, 27 augustus 2011 - 21:55.

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 06 september 2011 - 15:36

Het is HobbySalon in Mechelen tss 21 en 25 september.
Op de site van de hobbybeurs ga je wel wat winkels zien staan, denk ik
Ben paar maanden geleden naar hobbysalon geweest en toen stonden er toch een paar met een winkel in Oost- en/of West-Vlaanderen, weet niet direct meer welke :oops:
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 06 september 2011 - 15:39

En waren er interessante dingen te zien? Ik weet niet of ik zou gaan, is niet veilig voor mijn portemonnee :scared: Ik heb al een uitstapje naar het Elfenatelier te Antwerpen in de planning staan.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 14 oktober 2011 - 13:15

Ik ben dan toch naar het hobbysalon te Mechelen geweest en het was leuk. Ik heb er nieuwe materialen leren kennen, inspiratie opgedaan, en wat dingetjes gekocht. Seffens vertrek ik naar Antwerpen. Ik kan het niet laten om zo af en toe bij het Elfenatelier te gaan snuffelen. Er is een verscheidenheid aan materialen te vinden, waar je de mooiste dingen mee kan maken :heart:
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#87 Geplaatst 14 oktober 2011 - 13:20

Tinne zei:

Ik ben dan toch naar het hobbysalon te Mechelen geweest en het was leuk. Ik heb er nieuwe materialen leren kennen, inspiratie opgedaan, en wat dingetjes gekocht. Seffens vertrek ik naar Antwerpen. Ik kan het niet laten om zo af en toe bij het Elfenatelier te gaan snuffelen. Er is een verscheidenheid aan materialen te vinden, waar je de mooiste dingen mee kan maken :heart:

ooooh, jaloerrrrrssssss O:)
ik wil ook naar het elfenatelier, maar heb te weinig tijd :(
Ik moet daar al meer dan een namiddag voor uittrekken, bij voorkeur een hele dag zodat het ventje ook nog wat winkels kan doen in het Antwerpse...
Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#88 Geplaatst 14 oktober 2011 - 13:49

Tinne zei:

hobbysalon in mechelen ?? vandaag ??  
ik kom just van de nekker en t'was er stoffenbeurs .

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 14 oktober 2011 - 19:52

Nee niet vandaag. Enkele weekends terug. Ik post het alleen pas vandaag, ik was het al vergeten :ha

@ MarieDufoor: in mijn geval is het makkelijk. Ik kan met de bus naar Antwerpen gaan wanneer ik zin heb. Of als ik van school kom en ik moet iets bepaalds hebben. Ik zei het daarstraks nog in de winkel, dat het fijn is dat ik zo even kan binnen springen als ik iets nodig heb. Dat gaat sneller dan wanneer je spullen via het internet koopt. En je hebt het voordeel dat je alles zelf kan uitkiezen :d
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#90 Geplaatst 14 oktober 2011 - 22:04

Tinne zei:

Nee niet vandaag. Enkele weekends terug. Ik post het alleen pas vandaag, ik was het al vergeten :ha

@ MarieDufoor: in mijn geval is het makkelijk. Ik kan met de bus naar Antwerpen gaan wanneer ik zin heb. Of als ik van school kom en ik moet iets bepaalds hebben. Ik zei het daarstraks nog in de winkel, dat het fijn is dat ik zo even kan binnen springen als ik iets nodig heb. Dat gaat sneller dan wanneer je spullen via het internet koopt. En je hebt het voordeel dat je alles zelf kan uitkiezen :d

Sssssssssst!

Ik heb dit niet gelezen, ohnee ik heb dit niet gelezen [-(
Geplaatste afbeelding