Spring naar inhoud

- - - - -

Ziva-Heeft ze kenmerken van een brit?

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 04 oktober 2011 - 16:54

Het creme kopje is beter dan het blauwe poesje maar ze zijn beide heel mooi! :love4:
Waarom hebben ze eigelijk een halsbandje om?

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:32

Solotje zei:

Het creme kopje is beter dan het blauwe poesje maar ze zijn beide heel mooi! :love4:
Waarom hebben ze eigelijk een halsbandje om?

Dit hebben ze om als wij thuis zijn.. dan kunnen ze overal lopen,Ze zijn beide supersnel en door die belletjes weet ik als ze op de gang zitten of boven om de voordeur open te doen... zodat ze niet naar buiten kunnen glippen.... In het begin had Casper gene aan en hij heeft es een hele voormiddag in een lade doorgebracht :( ik had het niet gezien dat hij erin geglipt was... nu zou hij dat nog wel eens doen maar dan hoor ik hem bewegen door zijn belletje.. Wanneer we gaan werken zijn of weg zijn, zitten ze op een ingerichte kamer en dan gaan de bandjes uit voor de veiligheid...

Ik weet dat het niet ideaal is die bandjes maar ik zou het mezelf echt niet vergeven moest er eentje boven of in de gang zitten zonder dat ik het weet en dan zomaar naar buiten kan rennen... :oops:
Geplaatste afbeelding

Guest_Brackie_*
Guest_Brackie_*

#18 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:39

Voor mij is je bauwe poesje een Britje in hart en nieren, als het van mij afging kreeg ze direct een stamboom...
Veel liefs voor je poezeltjes!