Spring naar inhoud

- - - - -

Ander kattengrind = kattenbakgezinde kat?!

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 14 februari 2009 - 18:13

Jullie weten ondertussen allemaal al hoe lang ik Zwartje heb. Het gros van al die jaren kreeg ie een gewone kattenbak met kattengrind in.

Nu wilde ik het wat ecologischer doen, en heb ik hem een nieuw type kattengrind gekocht (best eco plus of hoe heet dat daar). Hij heeft ook een nieuwe kattenbak gekregen (geen bak, maar met een erg hoge rand langs de achterkand en de andere randen zijn hoger).

Na eerst een week te mokken dat hij er een nieuwe had, is ie er nu plots verzot op :s

Zou het het nieuwe grind zijn, of het beschermende gevoel van de randjes ofzo? Ik snap er eigenlijk niets van. Onze kat ging altijd het liefste gewoon naar buiten. En nu heb ik elke dag superveel werk met de kattenbak leeg te scheppen, zo plots?! (hij plast trouwens veel, positief gezien zijn blaasgruis-crisis he :) )

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 14 februari 2009 - 18:15

Ik denk dat hij zijn personeel gewoon meer werk wil geven :p
Het kan zijn dat hij buiten geschrokken is van iets toen hij iets zat te doen en daarom nu meer op de kattenbak doet.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 februari 2009 - 18:18

Het is veel te koud om buiten een plasje te doen, bovendien, probeer maar eens een kuiltje te maken als de grond bevroren is :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#4 Geplaatst 14 februari 2009 - 18:36

Jamaar! toen het hier -16 was dan ging hij nog buiten!

En daarna goed hollen binnen om weer warm te worden :ha

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#5 Geplaatst 14 februari 2009 - 21:50

Die zorgt gewoon voor meer werk int land :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 14 februari 2009 - 21:54

Hij denkt: "hmm het is nu ecologisch grind dus zal ik mijn steentje ook bijdragen aan de bemesting." :LOL:
Het ruikt mss een beetje naar buiten.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#7 Geplaatst 14 februari 2009 - 22:49

Vosse zei:

Jamaar! toen het hier -16 was dan ging hij nog buiten!

En daarna goed hollen binnen om weer warm te worden :ha

Ik ken iemand wie zijn Siamees als het te koud is gewoon met z'n poep uit het kattenluikje hangt en daar z'n ding doet... :LOL: en als hij toch buitengaat, dan wil hij z'n voorpootjes niet vuilmaken dus zoekt hij altijd iets, een balk ofzo, waar hij z'n voorpootjes op kan zetten en dan zo z'n behoefte doen! Bizarre beestjes toch soms!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#8 Geplaatst 15 februari 2009 - 00:10

Hij zal gedacht hebben baasje klaagt dat ik zo een koppige ben, ik zal eens het tegendeel bewijzen ;)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 februari 2009 - 11:43

poezemannen zei:

Ik ken iemand wie zijn Siamees als het te koud is gewoon met z'n poep uit het kattenluikje hangt en daar z'n ding doet... :LOL: en als hij toch buitengaat, dan wil hij z'n voorpootjes niet vuilmaken dus zoekt hij altijd iets, een balk ofzo, waar hij z'n voorpootjes op kan zetten en dan zo z'n behoefte doen! Bizarre beestjes toch soms!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Bewerkt door Pixel, 15 februari 2009 - 11:48.
Reden van bewerken: quote aangepast

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 15 februari 2009 - 12:26

Die siamees is wel gieren, met z'n poep uit het luikje :ha

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#11 Geplaatst 15 februari 2009 - 12:29

Ik heb er hier ook die hun voorpoten op de rand zetten en dan hun ding doen, gelukkig met hun poep IN de bak. :LOL: :LOL: :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#12 Geplaatst 15 februari 2009 - 12:53

poezemannen zei:

:mrgreen: :mrgreen:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#13 Geplaatst 15 februari 2009 - 12:56

Katten zijn nu eenmaal eigenwijs :)

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#14 Geplaatst 18 februari 2009 - 18:40

:LOL: :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten