Spring naar inhoud

- - - - -

Killian foto's sneeuwwandeling p39

• Log in om te reageren
585 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 18 mei 2011 - 17:43

Mooie mama en papa! Post de foto's van de pupjes maar gauw... zo kan ik er al aan wennen.
Want jij ging me toch samen met je nieuwe huisgenoot van mijn :scared: voor honden afhelpen, hé? ;)
Heel eerlijk :a : ik vind de mama en de papa heel mooie honden (op foto) maar ik weet niet of ik in het echt dichter dan 2 meter durf komen... :ha
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 18 mei 2011 - 17:53

Ik dacht wel dat er bij jullie een hond zou komen eens jullie niet meer in de stad zouden wonen.
Ik vind Duitse Doggen echt super! Zijn zo lief!

Mag ik volgende zomer dan eens op bezoek komen met Storm? Ik zal een zadeltje meepakken :x .

Ben benieuwd om te zien welke pup jullie gaan kiezen!! :loveshower:
De ouders zien er iig super uit!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 18 mei 2011 - 18:21

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 18 mei 2011 - 18:50

Oooooh proficiat met je nieuw poemelke :flower: alé het is wel een serieuze 'poemel' eerder :ha :ha :ha Maar ze zijn zo lief! :heart:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:01

OOoooh, ik ben zo jaloers op jou! De smaak van dieren is bij ons toch blijkbaar bijna hetzelfde ;) . Ik verlang ook al naar de dag dat we een hond'je' ;) mogen verwelkomen, maar dat zal waarschijnlijk nog een jaar of twee duren...

Ik ben al benieuwd naar die snoezelige foto's :love3:
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:10

Het is één van de honderassen die ik ook leuk vind, blijkbaar zijn het vriendelijke loebasjes. Althans diegene die ik al gezien heb. Maar ze worden toch ooh zo groot. En sommigen kwijlen een beetje :oops:
Veel succes met je lieve schat, je krijgt er in elk gevalveel vriendschap van :love:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:11

:dancer: Na het laaaannnnge wachten! Maar dat wordt beloond! :LOL:
Ben héél benieuwd naar fotootjes, uiteraard. En de naam O:)

Dikke proficiat, zal wel veel nieuw leven in huis geven :x

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:33

Fieke zei:

Mooie mama en papa! Post de foto's van de pupjes maar gauw... zo kan ik er al aan wennen.
Want jij ging me toch samen met je nieuwe huisgenoot van mijn :scared: voor honden afhelpen, hé? ;)
Heel eerlijk :a : ik vind de mama en de papa heel mooie honden (op foto) maar ik weet niet of ik in het echt dichter dan 2 meter durf komen... :ha

Dat  gaan we inderdaad doen hoor, als jij het ziet zitten. :) Als je hem van  pup af aan leert kennen en hem geleidelijk aan ziet opgroeien, misschien  dat het dan wel lukt he!

Jess zei:

Ik dacht wel dat er bij jullie een hond zou komen eens jullie niet meer in de stad zouden wonen.
Ik vind Duitse Doggen echt super! Zijn zo lief!

Mag ik volgende zomer dan eens op bezoek komen met Storm? Ik zal een zadeltje meepakken :x .

Ben benieuwd om te zien welke pup jullie gaan kiezen!! :loveshower:
De ouders zien er iig super uit!

Geplaatste afbeeldingJe kent me goed, Jess!!  Ja, Storm kan paardrijden op zo'n dog, da's waar! Alleen gaat de onze  nog niet zo groot zijn deze zomer natuurlijk. Maar uiteraard mogen jij  en Stormpje komen puppy (en poezels) knuffelen. ;)

Mieke zei:

OOoooh, ik ben zo jaloers op jou! De smaak van dieren is bij ons toch blijkbaar bijna hetzelfde ;) . Ik verlang ook al naar de dag dat we een hond'je' ;) mogen verwelkomen, maar dat zal waarschijnlijk nog een jaar of twee duren...

Ik ben al benieuwd naar die snoezelige foto's :love3:

hihi ja... ik heb alles nogal graag groot... Valt het op aan mijn raskeuzes? :engel:

Kathleen zei:

Het is één van de honderassen die ik ook leuk vind, blijkbaar zijn het vriendelijke loebasjes. Althans diegene die ik al gezien heb. Maar ze worden toch ooh zo groot. En sommigen kwijlen een beetje :oops:
Veel succes met je lieve schat, je krijgt er in elk gevalveel vriendschap van :love:

Sommige  kwijlen inderdaad, maar ja, zorgen dat je altijd een slabber in de  buurt hebt he. En zoveel mogelijk de hond buiten laten drinken doet ook  al heel wat. ;) Voor de rest schrikt wat kwijl me echt niet af hoor. Heb  tijdens afgelopen doggenwandelingen en bezoeken aan doggenbaasjes al  mijn portie gehad ook trouwens hihi. Het weegt bijlange niet op tegen de  band die je met zo'n dier hebt. :love:

Frances zei:

:dancer: Na het laaaannnnge wachten! Maar dat wordt beloond! :LOL:
Ben héél benieuwd naar fotootjes, uiteraard. En de naam O:)

Dikke proficiat, zal wel veel nieuw leven in huis geven :x

:ha :ha ja de naam he... Wij hebben die al lang gekozen eigenlijk en aan de fokker doorgegeven, want het wordt ook zijn stamboomnaam. :goofy: Maar ik maak hem hier pas bekend als we onze pup gekozen hebben, dus nog even geduld! :x

@ bedankt iedereen voor de leuke reacties! :)

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:35

Oeeeh spannend! Dit jaar is het de K?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 18 mei 2011 - 19:45

Frances zei:

Oeeeh spannend! Dit jaar is het de K?

Ja, klopt. Heeft ons toch wel wat zoekwerk gekost eer we een naam met een "K" vonden die we allebei leuk vonden.

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 18 mei 2011 - 21:36

Ik heb een voorkeur voor de blauwe. Zo mooi! Mijn vader zou zo eentje niet willen, die vindt dit ras te groot. Onze volgende hond zal een middelgrote zijn. Want kleine hondjes vindt hij dan weer te klein :lachen:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#27 Geplaatst 18 mei 2011 - 22:09

Proficiat met de nieuwe aanwinst. :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 18 mei 2011 - 23:23

Van harte gefeliciteerd, leuk vooruitzicht  :d Ik ben ook benieuwd naar de eerste fotootjes :love4:

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 18 mei 2011 - 23:27

Karolientje zei:

Ja, klopt. Heeft ons toch wel wat zoekwerk gekost eer we een naam met een "K" vonden die we allebei leuk vonden.

Daar kan ik in komen ;) In NL werken ze gewoon zoals de catteries werken, A, B, C, ... Soms beginnen ze langs achter omdat ze anders nooit aan die letters geraken :lachen:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 19 mei 2011 - 09:26

Thanks Sara & Marina!

Bewerkt door Karolientje, 19 mei 2011 - 09:26.

Geplaatste afbeelding