Spring naar inhoud

- - - - -

Teddy onze kleine spruit

• Log in om te reageren
250 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#16 Geplaatst 28 mei 2011 - 20:25

Mooi meisje en lekker nieuwschierig :heart:

Starlight
Starlight
  • 735 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 28 mei 2011 - 20:37

Ik ben jaloerssssssssssssss!!!!!
Moest ze je man teveel inpalmen, dan wil ik haar wel overnemen hoor, dan heb jij je man weer helemaal voor jou alleen :x

Hele mooie meid! :loveshower:
Waar komt ze eigenlijk vandaan?

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 28 mei 2011 - 21:10

Starlight zei:

Ik ben jaloerssssssssssssss!!!!!
Moest ze je man teveel inpalmen, dan wil ik haar wel overnemen hoor, dan heb jij je man weer helemaal voor jou alleen :x

Hele mooie meid! :loveshower:
Waar komt ze eigenlijk vandaan?

overnemen??? nee ik denk dat ik er een ander ga moeten bijnemen voor mezelf ;)

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#19 Geplaatst 28 mei 2011 - 21:11

Heel goed idee Miranda hahaha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 28 mei 2011 - 21:16

Jeannine zei:

Mooi schatje hoor, en heel slim ook volgens mij. De juiste aanpak van Teddy om veel naar jou man te gaan, beste manier om zijn hart te stelen.
En zo te lezen al heel snel gelukt ook nog.

Inderdaad :LOL: , Teddy weet hoe dat ze iemand moet verleiden! :thumb: :lachen:

Gefeliciteerd met Teddy Miranda! :flower:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#21 Geplaatst 28 mei 2011 - 21:29

Mannen zijn zo gemakkelijk te verleiden hé, Isis deed hier juist hetzelfde.

Heel mooi kopke (woeps, ik schrijf met een dubbel tong :LOL: )

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 28 mei 2011 - 22:52

Ow miranda, wat een knap dametje zeg, snap wel dat ze niet veel moeite hoeft te doen bij Mark hihi..

Tja dan nog maar een voor jou er bij haha :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 29 mei 2011 - 06:57

hihi je ziet dat het zusjes zijn want Lola zat ook al direct in Tommy zijn sloefen :)

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:14

Heb een hele slechte nacht gehad... omdat ze durfde blazen naar onze andere poezels en de hond durfde ik haar niet alleen achterlaten dus ben ik in de zetel blijven slapen maar ons madammeke was natuurlijk gisteren al een groot deel uitgeslapen op mijn mans schoot... dus was het spelen geblazen deze nacht.... toen ze eindelijk moe was ging ze slapen op de zijleuning van de zetel .. gelukkig had ik daar enkele fleeces ondergelegd ingeval van ... "je weet maar nooit" en ja hoor ze is paar keer van die leuning getuimeld.. :s ... toen ik eindelijk beetje mijn ogen kon dicht doen werdt plots mijn pyama veroberd en aan men tenen gebeten... wat zeggen ze dan ene kitten brengt leven in huis??? met andere woorden deze namiddag zal ons madamme kunnen spelen en zal moeder beetje slapen vermoed ik. :louche:

Bewerkt door miranda, 29 mei 2011 - 09:15.

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:17

Miranda tzijn toch kleine kindjes he eigenlijk :twisted:
Vrijdag was Simba aan het blazen naar haar en gisteren zat madammeke te grollen naar hem (wel schattig) maar deze nacht hebben ze het blijkbaar goedgemaakt want nu spelen ze heel de tijd samen.

Heb nog wel ons vervoersbakje staan zodat ik haar daar in de dag eventjes in kan laten slapen, anders heeft ze gene rust :x dus nu ligt ze te slapen en als ze wakker is dan zet ik het open.

Die ligt hier ook altijd op de leuning te slapen :louche:
Kan Teddy ook zo hoog klimmen op de zetel????

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:23

Sofie uit antwerpen zei:

Miranda tzijn toch kleine kindjes he eigenlijk :twisted:
Vrijdag was Simba aan het blazen naar haar en gisteren zat madammeke te grollen naar hem (wel schattig) maar deze nacht hebben ze het blijkbaar goedgemaakt want nu spelen ze heel de tijd samen.

Heb nog wel ons vervoersbakje staan zodat ik haar daar in de dag eventjes in kan laten slapen, anders heeft ze gene rust :x dus nu ligt ze te slapen en als ze wakker is dan zet ik het open.

Die ligt hier ook altijd op de leuning te slapen :louche:
Kan Teddy ook zo hoog klimmen op de zetel????

teddy springt in en uit de zetel maar ze is wel zo slim als ik in de zetel zit dat ze op men voeten komt staan met haar achterpootjes en haar voorpootjes krabt ze aan men been zo van pak mij... maar als we in de keuken zijn (want ze blijft voorlopig ronddolen in het salon) kan ze wel alleen in en uit de zetel net zoals ik haar nu in het huisje heb zien kruipen van de krabpaal op eerste etage LOL....

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#27 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:30

proficiat met die mooie meid :heart: :heart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 29 mei 2011 - 10:28

miranda zei:

Heb een hele slechte nacht gehad... omdat ze durfde blazen naar onze andere poezels en de hond durfde ik haar niet alleen achterlaten dus ben ik in de zetel blijven slapen maar ons madammeke was natuurlijk gisteren al een groot deel uitgeslapen op mijn mans schoot... dus was het spelen geblazen deze nacht.... toen ze eindelijk moe was ging ze slapen op de zijleuning van de zetel .. gelukkig had ik daar enkele fleeces ondergelegd ingeval van ... "je weet maar nooit" en ja hoor ze is paar keer van die leuning getuimeld.. :s ... toen ik eindelijk beetje mijn ogen kon dicht doen werdt plots mijn pyama veroberd en aan men tenen gebeten... wat zeggen ze dan ene kitten brengt leven in huis??? met andere woorden deze namiddag zal ons madamme kunnen spelen en zal moeder beetje slapen vermoed ik. :louche:

Sorry, maar ik ben hier in een lach geschoten :lachen: :lachen: :lachen:

Je moet dat klein grut OVERDAG moe maken hee, nie omgekeerd :engel: :lachen: :lachen:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#29 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:10

Proficiat mooi schatje ! :love: :love: :love:

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#30 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:32

ze is heel mooi miranda,een hele dikke proficiat.