Spring naar inhoud

- - - - -

Teddy onze kleine spruit

• Log in om te reageren
250 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:01

Ja Mir, ze zeggen toch dat katten nacht dieren zijn. :) Eens ze jullie ritme vast heeft zal ze wel slapen snachts. Maar ge moogt gerust zijn tegen 5u staat ze klaar om te spelen. :thumb:

Guest_Mauje_*
Guest_Mauje_*

#32 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:03

Wat een lieverd veel plezier :loveshower:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:34

Nu dat word een middagdutje dan miranda vanmiddag hihi, maar goed dat je een weekje vrij bent :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 29 mei 2011 - 13:37

brithany zei:

Nu dat word een middagdutje dan miranda vanmiddag hihi, maar goed dat je een weekje vrij bent :LOL: :LOL:

Jaja, maar niet té lang dutten he meisken, want straks staat je dochter & vriend aan de deur om Teddyke te komen bewonderen :lachen:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 29 mei 2011 - 17:06

eigenlijk voelt ze zich al redelijk goed thuis....maar naar de andere dieren durft ze nog wel te blazen... moest lachen want dan probeert ze zich groot te maken met een hoge rug en onze machokater is er bang van en druipt het af den held :ha :ha ... ook haar weg naar de krabpaal heeft ze ondertussen gevonden.
maar liefst van al ligt ze op de schoot.. bij mijn man.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC09601.JPG
  • DSC09603.JPG
  • DSC09605.JPG
  • DSC09606.JPG
  • DSC09607.JPG

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#36 Geplaatst 29 mei 2011 - 17:53

Leuke foto's weer, echt zo grappig zo kleine kruimel die zich groot maak heee :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 29 mei 2011 - 18:55

Miranda je had het gisteren nog gezegd dat ze zo lag te slapen . :) Dus moest je vannacht die kleine pruts aandacht schenken .Ocharme poezenmama je nachtrust verstoord :hug: maar eens ze het ritme gewoon is zal dat wel beteren .En natuurlijk overdag goed moe maken en s'nachts de oogjes dicht lieve Teddy :heart: :love: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#38 Geplaatst 29 mei 2011 - 23:37

:love: :love: Wat is ze toch een scheetje, daar kan je dus niet boos om zijn dat ze je 's nachts wakker houdt. Ik wil ze wel wat op vakantie hebben hoor zodat jij kan slapen. :twisted: :thumb:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 30 mei 2011 - 10:16

En????????? Hoe was het deze nacht?? Weer aan je tenen gebeten??? :lachen:

Tot straks ee, ik kan haast niet wachten!!! mag ik fotokes trekken :engel: ???

ps. Oh ja, je moet haar eens in de oortjes fluisteren dat jouw man eigenlijk géén katje meer wou!!! Misschien verkiest ze dan jouw schoot om op te zitten ee....

Bewerkt door Lut, 30 mei 2011 - 10:33.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#40 Geplaatst 30 mei 2011 - 10:23

:love: Geweldige foto's! Die gaat zich niet de kaas van zijn boterham laten eten zo lijkt me. ;)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 30 mei 2011 - 12:18

Deze nacht ben ik niet bij haar blijven slapen...maar ze moet het toch gewoon worden... deze morgend heeft ze allezins goed gegeten en gedronken.. haar drolleke plaatst ze ook waar het moet geplaatst worden en mijn moeder is eens komen kijken naar haar... had wel gezegd de grote handtassen thuis laten.. GOED GEHOORD LUTJE !!!! ;)
ze heeft ondertussen ook de zittingen van de stoelen gevonden om op te slapen.. hoe die kleine pruts daarop geraakt is een raadsel... ook is ze stikkezot van de playcube... in en uit springen is haar favoriete bezigheid, de tenen aanvallen ook trouwens dan zet ze haar pootje erop en sprint weer weg :ha :ha koddig ding om haar bezig te zien :LOL: moet wel zeggen ze gaat ook krabben aan de krabpaal en niet aan de zetels dus de kleine meid is een goed opgevoede dametje... keisha begint nu stillekes te naderen en laat zich vallen voor haar... die zoekt stilaan contact.. indy negeert haar volkomen komt soms wel eens kijken vanop hoogte en de hond mag haar naderen tot op 50 cm dan blaast ze en zet ze een hoge rug op... maarja de hond is ook heel groot voor haar he.. komt ook wel goed ;)

@lutje tuurlijk meisje mag je fotos nemen waarom niet...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 30 mei 2011 - 13:49

miranda zei:

had wel gezegd de grote handtassen thuis laten.. GOED GEHOORD LUTJE !!!! ;)
...

:engel: :bleh: :engel: :bleh: :engel:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 30 mei 2011 - 18:55

Lut zei:

:engel: :bleh: :engel: :bleh: :engel:

dus onze lut is op kraam bezoek geweest... kon niet luisteren blijkbaar want ze had haar grote sacoche mee... maar niet voor onze teddy mee te nemen .. :d wel voor al de kadookes (kersenpitkussentje voor katjes, playcube en opvulbare muis) in kwijt te geraken .. waarvoor hartelijk dank lutje :heart:
Onze lut moest echt wel kattenfotografe geworden hebben amai 45 fotos genomen vandaag straks is haar geheugen van haar toestel vol :ha :ha :ha :catscratchhead

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 30 mei 2011 - 19:38

Hehe, het was enorm leuk om Teddyke bezig te zien!!! Geloof me, die hebben daar vanaf nu geen tv meer nodig om zich bezig te houden!!!
Sorry dat ik nu pas met de fot's aankom, maar ik kwam dus thuis met een lichte migraine, en kroop na het nemen van een Zomig 2 uurkes in mijn bedje....

Hier zijn ze dan!! Ik heb inderdaad flink wat foto's genomen, maar er kunnen er veeeeeeeeeeeeel meer op mijn kaartje hoor: het is er eentje van 16GB!!.

Eerst 2 leuke filmkes. 't Kan gebeuren dat jullie er een stijve nek van krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat filmke kan roteren....Straks ga ik de foto's plaatsen die ik mooi genoeg vind.

YouTube - ‪Teddy 025‬‏
YouTube - ‪Teddy 038‬‏

Bijgevoegde thumbnails

• t1.jpg
  • t2.jpg
  • t3.jpg
  • t4.jpg
  • t5.jpg
  • t6.jpg

Lut
Lut
  • 11.643 berichten