Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 29 mei 2011 - 00:28

Ik ben weer zo ziek ,ik weeg nog maar 44kg ,ik moet maandag naar Gasthuisberg in Leuven heb zo angst dat ze me daar houden ,ik kan amper op mijn benen staan , :cry: ik heb de ziekte van graves en het dumpingssyndroom heb geen blaas meer heb een urinestoma ,2 hoorapparaten heb ottosclerose en vele keren door het oog van de naald gekropen ,ben invalide verklaard ,heb afscheid moeten nemen van mijn werk, mijn liefste paard ,gelukkig heb ik mijn 2 ragdolls die me overdag mijn leven weer zin geven ,een lieve man ,en word in januari voor de eerste keer "moeke" ,ik wil niemand meer missen ,ik wil mijn leven terug , :(
Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 29 mei 2011 - 01:12

mor marleen toch ..

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 29 mei 2011 - 01:23

Hopelijk voel je je toch snel weer wat beter! :hug: :hug:
En waarom moet je dan juist naar Leuven? Voor onderzoek, of gewoon opname omdat je je zo slecht voelt?

Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 29 mei 2011 - 01:24

seg ... en wat is dat van "voor de eerste keer moeke worden" ??
worde gij oma ???

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 29 mei 2011 - 01:50

Elfje zei:

Hopelijk voel je je toch snel weer wat beter! :hug: :hug:
En waarom moet je dan juist naar Leuven? Voor onderzoek, of gewoon opname omdat je je zo slecht voelt?
dank je Elfje wat lief van je ;) moet voor controle bij prof Bisschops gastro-enteroloog ,ben 2 weken geleden geweest maar mijn prof was niet daar toen had ik een andere ,ik moest mijn gewicht opschrijven thui gedurende 2 weken ,nu weeg ik zo weinig zal ik terug aan de tpn-voeding moeten en dat is lang 3 of 4 weken opname ,dat gaat via het bloed ,moet dan een diepe catheter voor gestoken worden in de ok ik heb het al zoveel gehad ben kapotgeprikt ,maar door die voeding kom ik weer bij maar als ze het erweer afhalen ben ik terug bij af , :cry:
is nogal ingewikkeld ,veel risico's aan de tpn bacteriele infectie's die leiden tot sepsis ,daarom moet dan alles heel steriel gedaan worden , :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 mei 2011 - 01:52

cybercat zei:

seg ... en wat is dat van "voor de eerste keer moeke worden" ??
worde gij oma ???

ja Cybercat goed geraden :LOL: :LOL: maar ze moeten Moeke zeggen oma klinkt zo oud ;)
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 29 mei 2011 - 02:02

Ow wat ernstig allemaal zeg, hopen dat je toch gauw weer wat opknapt , tussendoor maar flink van je poezels genieten en verheugen op het Oma worden :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 29 mei 2011 - 02:05

marleen57 zei:

ja Cybercat goed geraden :LOL: :LOL: maar ze moeten Moeke zeggen oma klinkt zo oud ;)

ZE ??? is het er meer dan een ????
in ieder geval alvast nen dikke proficiat eh toekomstige "moeke"  :-)

Guest_cheriechy_*
Guest_cheriechy_*

#9 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:20

Anata ga komatte iru baai wa, anata ga deru koto to omoimasu...  ndesuga, soko made shite iru baai, tonikaku anata ga shōsai o sugosu koto wa kesshite naidaroukara, tatakai tsuzukeru.                                                                                                         Anata wa sore o okonau koto ga dekimasu!  :geluk:                                                                                                                                                                      .                                                                                                                           .                                                                                                                                                                                                                     als je in de problemen zit, denk je dat je er nooit meer uit komt... maar blijf gewooon doorvechten, want als je nu opgeeeft kom je er sowieso nooit meer uit.                                                   je kunt het !!!   :geluk:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#10 Geplaatst 29 mei 2011 - 09:24

Heel erg veel sterkte en een dikke :hug:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#11 Geplaatst 29 mei 2011 - 10:26

:hug: Heel veel sterkte gewenst ! :hug: :hug: :hug:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 29 mei 2011 - 10:40

Amaai zeg, dat klinkt heftig............

Hopelijk helpen ze je daar in Leuven weer op weg en kan je wat aansterken!! :hug:

Alvast proficiat he aan "moeke" !!!! :b

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:05

Hoop dat alles goed verloopt in Leuven!
Hoelang nog voor je Moeke wordt?

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#14 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:07

Lieve Marleen niet weeral he meis
Hopelijk ben je er snel weer bovenop
Denk aan je
Dikke kus en knufff

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#15 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:08

Hopelijk verloopt alles goed voor je. Ik heb ivm mijn moeder gehoord over die voeding per infuus, dat moet ook niet alles zijn.

Hopelijk ben je straks in goede conditie voor de geboorte van je kleinkind mee te maken,

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!