Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1006 Geplaatst 06 oktober 2012 - 22:51

Komaan Marleentje, de moed niet opgeven hé. En zeg daar maar in het ziekenhuis dat ze je niet zoveel ijzer geven dat je dienst kan doen als bliksemafleider hé  :lachen: ;)       Nee alle gekheid op een stokje, ik hoop dat je je snel een beetje sterker voelt en weer snel thuis bent bij Ernst en de dollekes. :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1007 Geplaatst 10 oktober 2012 - 01:11

vind je altijd zo grappig snoopy :lachen: we kunnen er beter om lachen ,ijzerinfuus hft me toch goed gedaan maar hemoglobine is ng steeds erg laag 7 ,heb gastroscopie gehad maandg met een roes en infuus prikken ws wr venijnig :cry: dn weer telkens bloedname ,5 buisjes bloed getrokken :help: en hb al zo weinig bloed ,vrijdg weer ijzrinfuus en bloedprikken  maag ws goed geen maagbloeding gehda ,denken weer aan poliep ,mag pas coloscopie als ik op 10 sta ,want moet onder totale narcose latn gebeuren ,heb 7 jaar geleden een tumor in de endeldarm gehd ,moet er nu ook weer doorheen gelukkig is mijn koorts weer gezakt , :d ;) ;)

Bewerkt door marleen57, 10 oktober 2012 - 01:12.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1008 Geplaatst 12 oktober 2012 - 00:28

morgen weer ijzerinfuus en bloedname ,haat dt prikken :cry: hoepijk bn ik dan weer een tijdje zoet mee , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1009 Geplaatst 18 oktober 2012 - 08:57

Bah klinkt akelig :(
Hoe vaak moet je die ijzerinfusen en bloedafnames?
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1010 Geplaatst 19 oktober 2012 - 00:37

moet nu volgnde week de huisarts eens gaan bellen , :( zal dn weer bloed prikken ,normaal alle 3 mnden , hb chronische anemie drdat ik chronnisch ziek ben ,krijg wel via de tpn vitamienen en levensnoodzakelijk e stoffen binnen ,gaat dan via infuus en het bloed mijn lichaam binnen ,ik eet ng kleine dingen een tas soep cracker ,of hapje proeven ,mijn lichaam neemt geen voeding op enkel intraveneus via de bloedbaan waavoor ik een hickmancatheter ingeplant heb gekregen , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1011 Geplaatst 19 oktober 2012 - 08:28

Oh boy :trance: Zeg het alsjeblieft als ik teveel vragen stel, maar houdt dit in dat je zegmaar niet meer KUNT eten, of niet meer wilt of is dit lastig of hoe zit dat?
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1012 Geplaatst 20 oktober 2012 - 00:54

je mg gerust vragen Hanna ,vind het niet erg hoor ,het etn maakt me doodziek ,dr de vele buikoperaties die ik heb gehad heb ik het dumpingssyndroom gekregen ,en veel verklevingen ook is de werking van mijn dunne darn niet goed ,ik heb heel vel diarree en hartstoornissen ,en verlies veel gewicht ,gelukkig houdt de tpn me op de been en in leven ,ik heb altijd heel graag gegeten en daarom proef ik ng steeds maar uiteten en lekker erten  is er vr mij niet meer bij :cry: ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1013 Geplaatst 20 oktober 2012 - 11:02

Jemig wat ongelofelijk heftig :trance:
Is er voor één van je kwalen wel kans op herstel, door tijd of door operatie?
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1014 Geplaatst 22 oktober 2012 - 00:54

neen Hanna ,is ongeneeslijk :cry: ,is nu 28 okt 3 jaar geleden dt ze de bllas verwijderd hebben een een urinestoma aangelegd hebbn dt is vr de rest van je leven ,mr hoepn dt mijn toestand stabiel blijft ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#1015 Geplaatst 22 oktober 2012 - 01:20

marleen57 zei:

neen Hanna ,is ongeneeslijk :cry: ,is nu 28 okt 3 jaar geleden dt ze de bllas verwijderd hebben een een urinestoma aangelegd hebbn dt is vr de rest van je leven ,mr hoepn dt mijn toestand stabiel blijft ;) ;)

Ik hoop ook voor jou Marleen dat je toestand stabiel blijft en dat je nog jaaaaaaaa..ren kunt genieten van je familie en je mooie Dollekes !!!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1016 Geplaatst 24 oktober 2012 - 00:43

dnk jullie hanna en casper -cartouche , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1017 Geplaatst 01 november 2012 - 01:03

lig van gistern weer in gasthuisberg met koorts ,hb zoveel gehuild ben ingestort op spoed ,het is zo pijnlijk om mijn schatjes :cattailwag :cattailwag :cattailwag achter te moeten laten :cry: :cry: krijg nu 2 soorten antibiotica ,en glucose infuus ,geen tpn mijn catheter mg niet gebruikt worden , in de arm moeten prikken ,wil nr huis ,
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#1018 Geplaatst 01 november 2012 - 01:15

Ach Marleen ,  ik vind het zo erg voor je .....Ik wens je veel sterkte toe om de moeilijke dagen door te komen , en dat je vlug terug mag naar huis gaan , terug naar je  mooie Dolletjes !!!!!
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#1019 Geplaatst 01 november 2012 - 08:24

ai, toch, marleen, dat is weer pech hebben...
hopelijk is het snel achter de rug en mag je snel weer naar huis!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1020 Geplaatst 01 november 2012 - 09:15

Hier draaien onze duimen ook Marleen...komaan, efkes doorbijten en dan weer richting huis. Lewis supportert mee en de fluffers sturen je een extra portie magische ragdoll-power :flower: :flower: :flower:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_5210.JPG

Bewerkt door snoopy, 01 november 2012 - 09:15.

Geplaatste afbeelding