Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#1081 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:26

Super dat je naar huis mocht gaan.
Die hoofdpijn trekt wat op migraine, als ik een aanval heb mag ik ook geen gewone pijnstillers nemen want die lokken dat nog feller uit.
Hopelijk zijn je bloedanalyses goed. Geniet van je poezeltjes.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1082 Geplaatst 07 februari 2013 - 19:32

Hoe gaat het nu met jou Marleen?
Wat rustige daagjes gehad? :hug:
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1083 Geplaatst 08 februari 2013 - 00:32

wat lief van je jo'ke , en alle ks vrienden , draag ng steeds de nasleep van de griep , ik moet vrijdag om half twee met mijn prof bellen i.v.m de uitslagen van maandag en de opname bespreken vr de coloscopie onder volledige narcose , ben vandaag even met een vriendin in stad geweest mr zijn naar huis moeten terugkeren kreeg weer erge buikpijn en wil dn thuis zijn omdt ik altijd onverwachte  heftige diarreaanvallen krijg ,  , is een ware nachtmerrie waarin ik zit  , maar ik geeft de moed niet op , jullie horen het moergen el , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#1084 Geplaatst 08 februari 2013 - 09:10

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1085 Geplaatst 08 februari 2013 - 09:13

Goh Marleen,wanneer gaat ht voor jou eens ophouden....   super dat je niet opgeeeft, mag je zeker niet doen!!!  

We denken aan je!

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1086 Geplaatst 08 februari 2013 - 09:18

ik duim mee voor goeie bloeduitslagen en dat de coloscopie vlot verloopt
Heel veel courage toegewenst Marleen !
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#1087 Geplaatst 08 februari 2013 - 09:24

ik duim ook dat alle uitslagen goed zijn voor jou marleen want het mag eindelijk ook beetje beteren voor jou he :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1088 Geplaatst 09 februari 2013 - 00:28

dank je lieve ks-vrienden , heb vanmiddag met de prof gebeld , de koorts kwam van de griep dus viraal , kwam geen bacterie uit de bloedkweken , heb een ab kuur gehad die wel geholpen heeft , mijn hemoglobine ws wel gedaald mr ng binnen de aanvaardbare waardes , ik moet op zondagnamiddg 24 febr opgenomen worden heb dn gesprek met anesthesie , gaan ze de maagsonde plaatsen en bloedonderzoek doen en ng andere dingen maandg 25 febr krijg ik dn de coloscopie onder volledige narcose , ik wou dt het al achter de rug was , hoplijk mag ik dn weer snel naar huis toe , het is een 2 jaarlijkse controle omdt ik in het verleden al poliepen heb gehad die altijd kwaadaardig worden , ,
jullie horen het wel , vr iedereen een hel fijn carnavalsweekeinde , :party: ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1089 Geplaatst 14 februari 2013 - 00:52

had vanmorgen om 6h weer rilkoorts en 40gr koorts , die ellendige griep ook , Ernst is schokkend ontwaakt pff , had ook zo dorst dafalagan bruis en in mijn bedje gebleven nu is gezakt nr 38 houdt het dn nooit op , :cry: en wil Ernst en de raggies niet achterlaten , maar als het niet betert moet ik wel nr spoed in ghb ,
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#1090 Geplaatst 14 februari 2013 - 01:12

Ach Marleentje ...dat is weer effen doorbijten nu ...vind het zo erg voor je ...ik hoop dat de griep vlug gedaan is en dat je niet terug naar Leuven moet !!
Ik duim voor je ...vele knuffels nog , word vlug beter hoor !!!
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1091 Geplaatst 14 februari 2013 - 07:40

Hier duimen we ook mee Marleen...komaan griep..."moven", laat Marleentje met rust en verhuis maar naar de buren  ;)
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#1092 Geplaatst 14 februari 2013 - 09:20

Ach Marleen toch ik hoop van harte dat je niet naar Leuven moet ,weg griep en laat Marleen vlug weer beter worden .
Spoedig herstel en dikke knuffels Marleen . :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1093 Geplaatst 14 februari 2013 - 09:26

Marleen, ik hoop dat je u sneller beter voelt en dat je niet naar ghb moet... Maar als het nodig is, is het nodig hé!
Dikke knuffel en veel beterschap! :hug:
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1094 Geplaatst 14 februari 2013 - 09:59

Hoi Marleen,

Heel veel sterkte, die rotgriep mag nou wel weer vertrekken he... Heel veel moed voor de komende tijd gewenst, ik hoop dat je niet lang in de kliniek hoeft te verblijven.
Volgens mij hebben de dolletjes gewoon ook genezende krachten (buiten de griep om zo te lezen :(  )

Bewerkt door Shivan, 14 februari 2013 - 10:00.

Geplaatste afbeelding

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#1095 Geplaatst 14 februari 2013 - 10:30

Goh Marleen :( Ik zat te tobben omdat ik griep heb (en dus ook meer last van mijn cvs en fybro) maar als ik jouw lijdensweg lees, lijkt dat niks meer... Als ik kon, gaf ik je wat van mijn gezondheid! Veel sterkte, en een hoop kopjes van Luna, Kitana en Luka!! :flower:
Geplaatste afbeelding