Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.914 berichten
  • 6 katten

#1111 Geplaatst 25 februari 2013 - 14:05

:hug: :hug: :hug: Dikke knuffel Marleentje !!!
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#1112 Geplaatst 25 februari 2013 - 14:16

Heel veel sterkte Marleen. Hopelijk ben je snel weer beter :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1113 Geplaatst 26 februari 2013 - 00:48

ben weer thuis yeah , wt een knuffles heb ik vn mijn raggie's gekregen , alsof ik maanden weggeweest ben , ongelooflijk , gelukkig geen poliepen gevonden , ben wel geradbraakt en ng wat high van de narcose , zo blij dt ik dt weer achter de rug heb , kan volgende eek dinsdag weer terug nr ghb voor controle schildklier moet mijn medicatie verhogen , en als ik ng koorts krijg zo snel moeglijk nr spoed gaan , dank jullie vr alles ,
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.914 berichten
  • 6 katten

#1114 Geplaatst 26 februari 2013 - 01:04

:thumb: Ben blij voor je Marleen dat ze niets gevonden hebben .... natuurlijk waren je Dollekes door het dolle heen als je terug thuis was , ze  hebben hun poezenmama gemist hoor  !!!
Nog een dikke knuf voor je en je mooie Raggie's !!!

Bewerkt door Casper-Cartouche, 26 februari 2013 - 01:06.

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1115 Geplaatst 26 februari 2013 - 06:47

Blij te lezen dat het allemaal goed verlopen is Marleen :eDance:     En aan het feit dat je dollekes je uitbundig zouden begroeten, heb je toch niet getwijfeld zeker, 't zijn zo'n schatten, die pluizige poezels :hart:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#1116 Geplaatst 26 februari 2013 - 08:35

Goed dat dat weer achter de rug is!! :cheer:  Hopelijk hebben ze de medicatie voor je schildklier ook snel terug op punt.
Geniet van de knuffels van je schatten!! :hug:
Mylo Banner

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1117 Geplaatst 26 februari 2013 - 12:37

Fijn dat je weer thuis bent, en dat ze niets gevonden hebben qua poliepen! Geniet van je raggie's en snel weer aansterken :)
Geplaatste afbeelding

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#1118 Geplaatst 27 februari 2013 - 13:58

Afspraak gemaakt bij de dermatoloog, mag langsgaan op 9/03. Ben een beetje nieuwsgierig maar ook bang. Wat gaat er gebeuren hoe bekijken ze dat???
Wat is er nu aan de hand:
Onlangs bij de dokter geweest ivm de griep die ik te pakken had en bij controle van mijn longen, merkte hij een geboortevlekje op dat er niet normaal uitzag.
Hij raadde mij aan om zo snel mogelijk het te laten nakijken. Nu vraag ik mij af, kon hij dat zelf niet doen? Hij is toch dokter. Hij heeft mij wel een beetje een schrik aangedaan met dat zo mee te delen. Iemand ervaring met bruine vlekjes?

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#1119 Geplaatst 27 februari 2013 - 14:30

Een dermatoloog kijkt met een speciaal vergrootglaasje naar de geboortevlek, en kan de geboortevlek meteen wegnemen als ze er vreemd uitziet, en opsturen om na te kijken. Deze is daar speciaal voor opgeleid, en zal dat mooier doen dan een huisarts. Je kan je moedervlek ook zelf eens bekijken, als die onregelmatig van structuur is (grillige vorm en assymetrisch), verschillende kleuren heeft en wat verheven is, en bovendien groter wordt, dan is dat verdacht. Als men er snel genoeg bij is, dan kan dat perfect genezen worden. Maar eigenlijk zou iedereen zijn moedervlekken in het oog moeten houden.

Ik laat 1 maal per jaar mijn moedervlekken nakijken.

Bewerkt door Elena, 27 februari 2013 - 14:31.

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#1120 Geplaatst 27 februari 2013 - 14:35

Dit was eentje op mijn rug. Heb er eigenlijk zoveel dat ik daar niet bij stil sta. Nu dit op mijn rug is inderdaad niet bruin maar pikzwart. Doordat ik goed in de spiegel keek zag ik dat de kleur totaal anders was of de andere, maar het was echt wel moeilijk om te bekijken, heb verschillende toeren moeten uithalen om het goed te zien. Verdikking is er niet echt, want heb er eentje op mijn gezicht die echt wel veel dikker is.
Doet het pijn als ze dit wegnemen? Ben nogal kleinzerig als het op die dingen aankomt.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1121 Geplaatst 05 maart 2013 - 23:13

ik ben sinds vanochtend met spoed opgenomen in gasthuisberg ,
bn vannacht heel erg ziek geworden de tpn liep niet meer door , en mijn cathetr zat dicht , heel vl moeten braken en rilkoorts en zo een pijn in mijn knoken , ik moets vanmorgen bij endocrenologe zijn i;v;m de schildklier , ben met de minder mobile moeten gaan nr leuven , had al gebeld dt ik koorts had en doodziek ws , de endocrenologe heeft de bloeddr genomen ws er laag 8 en mijn hartslag ws veel te hoog , ook de temp s te hoog hebben dan met de prof inwendige overlegt en moest via spoed opgenomen worden , heel vl bloednames en kweken de ontstekingswaarden waren erg hoog nu afwachten wat de kwekenbrengen ,heb nu 2 soorten antibiotica en glucoseinfuus ,
lig sinds vanavond op de kamer ,
veel geprik en spuiten wt baal ik daarvan ,
en mijn raggies mis ik zo , dori had al een voorgevoel ze ws deze morgen niet van me weg te slaan ,
:cry:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.914 berichten
  • 6 katten

#1122 Geplaatst 05 maart 2013 - 23:31

Ai Marleentje toch , dat is tegenslag voor het moment , je bent in goede handen daar in de Gasthuisberg ... ze zullen wel vlug  zorgen dat het wat draaglijker wordt voor je ...mijn duimen gaan omhoog , voor nu veel moed en een dikke knuffel  ... :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#1123 Geplaatst 06 maart 2013 - 19:44

Oh Marleen toch, wat jammer...
Hopelijk moet je niet te lang blijven en kan je snel terug naar Ernst en je Dolletjes.

Ik heb nu enkele dagen vrij van het werk, maar moest je volgende week nog opgenomen zijn (laten we hopen van niet!) wil ik gerust eens binnenspringen voor een praatje.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1124 Geplaatst 06 maart 2013 - 20:06

Oh Marleen toch, wat naar weer.... Heel veel sterkte en beterschap gewenst, hopelijk mag je snel weer naar huis!
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1125 Geplaatst 06 maart 2013 - 20:15

Het zit je toch niet mee hé Marleen :(
Heel veel beterschap!