Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1126 Geplaatst 07 maart 2013 - 00:27

dnk je casper ,carowlina shivan en fietje ,
dat vind ik lief van je fientje , zou het fijn vinden om je weer een s te zien , de dokter zei zeker tot na het weekeinde , de ontstekingswaarde waren ng erg hoog , nu maar hopen dt er niets uit de kweken komt , heb daar een helse schrik van , mijn ziekte van graves is ook weer actief de schildklier is weer veel te snel en moed de medicatie verhogen , krijg nu 10 pillen per dag 3 spuiten ,per dag , ben het soms zo beu maar ik moet positief blijven , maar het is verdomd moeilijk , :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1127 Geplaatst 07 maart 2013 - 07:49

Kom hier Marleen, een dikke :hug: :hug: :hug:     Zo rot inderdaad dat je weer richting ziekenhuis moest vertrekken, en al dat geprik en gemeet en gekweek...logisch dat je er soms écht genoeg van hebt. 't Is eigenlijk een achtbaan waar je opzit, met z'n ups & z'n downs, alleen is het jammer dat ze je een kaartje gegeven hebben voor vele jaren ipv voor een enkele rit... Hopelijk hebben ze die pippo aan de kassa die je dat ticket verkocht, intussen ontslagen  ;)  Probeer je op te trekken aan de wetenschap dat er na elk dal weer een up komt, aan het feit dat Ernst thuis goed zorgt voor je lievelingen, aan het idee dat er een hoop mensen met je meeleven, aan de beelden van je kleinzoon én aan de zekerheid dat we na een laatste winterprik die eraan komt, in de mooie lente gaan belanden die ook jou zeker en vast extra energie gaat geven. En goeie belichting voor foto's Marleen, masssssssaaaaaaaa'sssss foto's met goeie lichtinval ga je kunnen maken...ik kijk er al naar uit  :thumb:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1128 Geplaatst 08 maart 2013 - 00:46

lieve snoopy heel fel bednkt vr het lieve berichtje , dt doet een mens zo deugd , en het maakt het ziek zijn draaglijker , is nog niets uit de kweken gekomen , bang afwachten , ik zou zo graag thuis zijn volgende zaterdag want dan is mijn kleinzoontje 1 jaar geworden ,
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1129 Geplaatst 08 maart 2013 - 10:02

Hier draaien de duimpjes voor je Marleen, hopelijk kun je de eerste verjaardag (wat gaat het trouwens hard he ;)  ) van je kleinzoontje in je eigen vertrouwde
omgeving vieren! Heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop echt van harte dat er allemaal niet veel slechts uit al die testen en kweken komt. Gauw weer
beter worden hoor!!

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1130 Geplaatst 10 maart 2013 - 01:00

heb een infectie met 2 soorten streptokokken , vandaag met  ernst geskypt en dori demi en parker gezien , fijne namiddag gehad met bezoek vn een vriendin en haar man , morgen komt mijn kleinzoontje wordt zaterdag 1 jaar en hij loopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1131 Geplaatst 10 maart 2013 - 15:11

Oh marleen wat fijn dat je een ieder wel kan 'zien' zo met skype he! Wel jammer te horen dat je een dubbele streptokok infectie hebt, maar je bent wel in goede handen.
Hopelijk heb je straks een goede avond en nacht, zodat je morgen ook veel plezier kunt hebben van je kleinzoon!

Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.910 berichten
  • 6 katten

#1132 Geplaatst 10 maart 2013 - 17:14

@ Marleentje :  :)   Leuk dat je via skype je mooie Dollies even hebt gezien ...dat zal deugd gedaan hebben , je zal je wel al even beter gevoeld hebben !!
Ik wens je kleinzoontje een gelukkige verjaardag toe ...geef hem maar een dikke knuffel van ons ...
Nog even geduld Marleen ,  en je mag terug naar huis en naar je schatjes ....nog een dikke knuf ... :hug
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#1133 Geplaatst 10 maart 2013 - 17:24

O Marleen wat erg om te lezen dat je weer zo moet knokken. Ik hoop van harte dat het je snel weer beter vergaat. Ik ben heel blij voor je dat je zoveel steun hebt aan je lieve poezels en je familie. Wat fijn dat je kleinzoontje al kan lopen. Dat geeft weer moed om toch weer door te kunnen gaan. :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1134 Geplaatst 12 maart 2013 - 00:50

er is ng een bacterie bijgekomen , ik mag ng niet nr huis , en zal finn's verjaardagfeestje moeten missen , zal lange tijd aan de antibiotica moeten ziet er niet zo goed uit , is een bloedvergiftiging morgen een echo van het hart en mijn ogen controleren ,
ben er kapot van n  vrijdg zou den alle uitelsagen binnen moeten zijn en zouden ze weten welk soort streptokken er in mijn bloedbaan zitten , :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.910 berichten
  • 6 katten

#1135 Geplaatst 12 maart 2013 - 00:56

Heel veel sterkte toegewenst voor de komende dagen Marleentje ...:hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat de resultaten zullen meevallen voor je aanstaande vrijdag ....
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1136 Geplaatst 12 maart 2013 - 07:40

Da's niet het nieuws dat ik hoopte te lezen Marleentje, kom hier :hug: :hug: :hug:     En al die extra onderzoeken weeral... Gelukkig kunnen ze die onderzoeken doen natuurlijk en je zo de juiste medicatie geven. Jammer dat er nu nog een streptokok bijgekomen is...waarom geen gewone kok, met alle lekkers dat je wil. Of een stripkok, die begint met sensueel de strik van zijn schort los te maken om die een beetje later molenwiekend boven zijn hoofd weg te gooien...  ;)    We duimen dat je je snel beter mag voelen Marleen, en dat je binnen enkele dagen het nieuws krijgt dat je weer naar huis mag :geluk: :geluk: :geluk:  Extra dikke fluffpoot van nonkel Lewis :paw
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#1137 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:09

:hug:  :hug: veel beterschap
Geplaatste afbeelding

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#1138 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:20

Och Marleen wat erg dat je nog langer moet blijven en dan nog eens die extra onderzoeken. Hopelijk kom je er rap bovenop.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#1139 Geplaatst 12 maart 2013 - 09:41

Vreselijk Marleen! Ik bewonder je dat je je er elke keer weet door te slaan!
Heel veel beterschap!

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1140 Geplaatst 12 maart 2013 - 10:26

Ik vind het heel erg voor je dat je zaterdag niet naar huis mag en dat er weer vanalles is gevonden in je bloed
Heel heel veel courage toegewenst, ik weet dat je je hier ook wel weer gaat doorslaan, je bent een vechter, maar een mens zou het toch allemaal niet moeten doen hé
Dikke virtuele knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding