Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1156 Geplaatst 29 mei 2013 - 10:25

heel veel sterkte en beterschap weer marleen!!! xxxx

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1157 Geplaatst 29 mei 2013 - 10:36

Marleen toch, wat lees ik nu weer allemaal  :(    Hopelijk is de koorts verder gedaald en kan je ook weer zonder problemen je TPN voeding krijgen. Er zijn en blijven hier KSsers komen die je langs deze weg steunen. En reken daar alle poezenpootjes bij die ook de lucht in gaan om voor jou te duimen, dat zijn er ook veel zenne. Als hier binnenkort de kittens geboren zijn, dan zal ik hen als één van de eerste dingen leren om ook mee te duimen, zodat jij de kracht blijft vinden om te vechten en vooral, om niet meer zo ziek te worden  :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1158 Geplaatst 30 mei 2013 - 12:02

Veel sterkte en beterschap Marleen!
Ik bewonder je vechtlust!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.990 berichten
  • 1 katten

#1159 Geplaatst 30 mei 2013 - 13:28

Heel veel sterkte Marleen ,wat ben jij toch een moedige dame en ik hoop van harte dat je snel weer beter bent.

Dikke knuffels :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en een pootje van mijn langhaartjes Babet en Atilla :catwalk2 :catwalk

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1160 Geplaatst 03 juni 2013 - 01:42

heel ferm bedankt het gaat al beter met me , was een eendagsvlieg een kleie ontstseking in ht bloed ,en bloedarmoede   we zullen wel zie,hoe ht verdre verloopt ben moe nu
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#1161 Geplaatst 03 juni 2013 - 06:59

Heel veel beterschap Marleen. :thumb: Rust maar goed uit zodat je er weer snel bovenop komt. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1162 Geplaatst 03 juni 2013 - 07:51

Ik ben blij om te lezen dat het al terug wat beter gaat.
Als nog heel veel beterschap!
Dikke knuffel!
:hug:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1163 Geplaatst 03 juni 2013 - 08:00

heel blij te lezen dat het al wat beter met je gaat, hopelijk gaat alles in die goede richting verder
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1164 Geplaatst 03 juni 2013 - 10:02

Hopelijk blijf je er nu een tijdje van bespaard.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1165 Geplaatst 05 juni 2013 - 01:59

het gaat vl beter weer , de koorts is weg gelukkig ik moet vrijdag nr gasthuisberg vr controle hickmancatheter en mijn prof gastro entero , vr de tpn de darm , zal ook wr bloed worden genomen vr de schildklier en bep waardes te controleren ,
ik ga met de minder mobiele , is vrijwilligers van het OCMW , kost wel beetje mar krijg de beste zorg ,
17 juni moet ik vr mijn oren , dn gan ze de aanvraag indienen vr de implantaten , is in stc raphael , als de aanvraag goedgekeurd wordt zal ik rond novem geopereerd worden , zijn spannende maanden vr me , slaap wel
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1166 Geplaatst 28 juni 2013 - 01:24

hallo allemaal , is wer eventjes geleden , het gaat redelijk goed met me , alleen mijn hart en mijn buik laten soms de wensen over ,
zoals de meesten onder jullie weten draag ik 2 hoorapparaten en ben ik doof , is een erfelijke ziekte ottosclerose , heb ik van mijn moeder geerfd ,
op 1 augustus moet ik daarvr naar uz st raphael , dn weet ik of ik in aanmerking kom vr implantaten en een stijgbeugeloperatie ,
ik vertrek van 7 juli tot 10 juli naar nieuwpoort samen met mijn schoonzus zij rijdt , ik moet een infuusstaander , tpn zakken , steriel materiaal vr aan en af te koppelen , verschillende medicatie spuiten , stomamateriaal nachtzakken thermometer ,rollator meenemen , heb al een grote koffer vol medisch materiaal vr 3 dgen nodig , ik hoop dt alles in de auto gaat , neem niet veel kleren mee kan ng altijd daar iets kopen is solden ,
is de eerste keer na mijn zware operatie's dt ik zo ver reis , mijn broer in brugge komt onze auto helpen uitladen is dt niet lief van hem , ik hoop dt alles goed gaat en dt ik geen infectie oploop , moet steriel werken ,is een heel proper hotel , nu de weergoden nog meehebben , en dan zijn we vertrokkn , :thumb:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.914 berichten
  • 6 katten

#1167 Geplaatst 28 juni 2013 - 01:48

Fijn om te horen dat je voor een paar dagen naar Nieuwpoort gaat Marleen ...geniet ervan , het zal je deugd doen , ik duim voor mooi weer hoor !!!!
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1168 Geplaatst 28 juni 2013 - 07:55

Da's een mooi vooruitzicht Marleen, die zeelucht gaat je gigantisch goed doen. Dus aan iedereen die op 7 juli richting Nieuwpoort rijdt en een auto ziet die zwaar beladen is en bovendien een passagier bevat met een grote lach van haar linkse tot haar rechtse oor...dat zou heel goed Marleen kunnen zijn   ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1169 Geplaatst 29 juni 2013 - 01:27

dank je wel casper , en snoopy , ik vind je humor altijd zo geweldig wat lief van jullie , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1170 Geplaatst 30 juni 2013 - 01:34

binnen 7 dagen is het zover en ze geven mooi weer :duim:
Geplaatste afbeelding