Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1171 Geplaatst 30 juni 2013 - 09:40

Wat goed om te lezen dat het redelijk goed met je gaat. Geniet van je dagen aan Nieuwpoort.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1172 Geplaatst 02 juli 2013 - 01:35

dank je KEGI
begint nu te kriebelen in mijn buikje , heb er even aan gedacht om alles af te blazen omdat er zoveel werken en files zijn in brussel en zwijnaarde het is vr mij en nachtmerrie met al mijn medisch materiaal :help:  en het wordt warm , gelukkig , maar ik denk we vertrekken zondagnamiddag rond 13h dt er minder verkeer zal zijn , :duim:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1173 Geplaatst 02 juli 2013 - 07:23

Niet te druk maken op voorhand Marleentje, daar word je alleen maar moe van. Als je inderdaad zondagnamiddag vertrekt, dan heb je de voormiddag nog om je dolletjes lekker te knuffelen en gaat er inderdaad minder volk op de baan zijn. En als je langs al die werken rijdt, moet je gewoon denken "hey mannen, terwijl jullie hier werken, ga ik lekker op vakantie, ook al is het dan misschien voor een stukje aan 30km/uur"   ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1174 Geplaatst 03 juli 2013 - 01:02

ja snoopy daar heb je wel gelijk, in , de stress maakt me ziek , hopelijk geen infectie die op de loer ligt , ik ga kost wat wils nr zee zondag , ;)
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1175 Geplaatst 09 juli 2013 - 11:57

Geniet ervan Marleen!!

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#1176 Geplaatst 09 juli 2013 - 18:22

Ik wens je een rustgevende en plezante tijd aan zee toe! :lol2:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1177 Geplaatst 13 juli 2013 - 01:20

ben terug vn woensadg , i zo fijn geweest mr ben te moe om een verslagje te doe n , ga morgen proberen alvast een foto ,

Foto0094.jpg
Foto0103.jpg
Foto0124.jpg
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1178 Geplaatst 13 juli 2013 - 09:23

Schitterend Marleen dat je zo genoten hebt. Je had geluk met het weer, en blijkbaar ook genoeg keuze aan originele vervoersmiddelen  ;)
Moe zal je ongetwijfeld zijn :zz , 't is uiteindelijk een hele onderneming, maar hopelijk heb je toch ook je batterij wat kunnen opladen en pluk je daar de vruchten van. Het weerziens met je dolletjes zal ook niet min geweest zijn denk ik ;)

Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.912 berichten
  • 6 katten

#1179 Geplaatst 13 juli 2013 - 22:06

:d Ben blij voor jou Marleen dat je het zo goed gehad hebt aan zee , je straalt gewoon op de leuke foto's...
Zo een tripje naar zee moet je nog eens overdoen hoor !!!
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#1180 Geplaatst 13 juli 2013 - 22:11

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Je straalt op de foto's!
Erg fijn om je zo goed te zien :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1181 Geplaatst 17 juli 2013 - 01:45

dnk je wel casper snoopy en carowlina , ,
het was indredaad super , allen beetje frisjes , en veeeeeeeeeeeel te kort , ik heb de eerste nacht koorts gehad  , was minder prettig zag me alweer richting gasthuisberg vliegen , gelukkig had ik codeine bij , en het hielp de koorts zakken , was meer van de vermoeidheid , want hadden 1,5 uur in de file gestaan , het hotel was geweldig , alles wat ik nodig had om me steriel aan en af te koppelen en mijn stoma te verzorgen , zeker een aanrader , en heel vriendelijk , proper , kort bij zee +_ 50m , van de dijk ,
wat mis ik de zee zo , hebben ook uitstappen met de tram nr de panne oostende gedaan , ik moest mr gewoon inrijden met de rollator zo rolstoelvriendelijk en om de 10 m een tram , wat een geweldig verjaardagscadeau hb ik gehad , en een pracht van een schoonzus en echtgenoot die me dit alles mogelijk gemaakt hebben , ;) :d :d
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#1182 Geplaatst 17 juli 2013 - 05:42

Het zag er een leuk verlof uit en je hebt er duidelijk van genoten. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1183 Geplaatst 02 augustus 2013 - 02:07

ja mauricke het was super , ik hoop volgend jaar een week te kunnen gaan , ik zou graag een weekje naar de algarve of nr guernsy willen maar dn moet ik met het vliegtuig en met mijn medisch materiaal zie ik het niet zo zitten , ik moet ook toetsemming krijgen van het rizv , ach dan maar nar de belgische kust ben ik al heel gelukkig mee ,
ben vandaag nr leuven nr st raphael geweest vr de bespreking vn de operatie aan mijn l oor zoals jullie weten ben ik doof en draag ik 2 hoorapparaten , links willen ze een implantaat planten en een stijgbeugelprothese plaatsen , moet nu goedgekeurd worden dr het rizv en zal maanden durne , de operatie duurt 6h , en heeft veel complicties' zoals de smaakzenuw en aangezichtszenuw die geraakt kan worden maar ik zou veel beter kunnen horen nadien , is wel weer ween lange revalidatie en herstel van 8 weken , moet dn opgevolgd worden dr een medisch team van logopedisten en sociale wekers en psychologen , moet leren horen , ook heebn ze met een camera in mijn neus gekeken heb al jaren last van chronische sinusitus , moet daarvoor nr een andere prof , en zal ook daarn moeten worden geopereerd worden pfff heb nu antibiotica en neusdruppels om te ontzwellen , is beetje veel weer , en zo heet lig hier nu aan mijn infuus en nachtzak al die kabels niet fijn in die hitte ,
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.912 berichten
  • 6 katten

#1184 Geplaatst 02 augustus 2013 - 11:51

Marleen , ik duim dat de operatie aan je oren snel goedgekeurd wordt en dat je terug mag horen zonder je hoorapparaat !!!
Met deze hitte in het ziekenhuis liggen is geen pretje dat is puffen  , toch nog een dikke warme knuffel voor jou ... :hug
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1185 Geplaatst 03 augustus 2013 - 01:59

dank je wel casper maar ik zal nooit meer kunnen horen zonder hoorapparaat , met het implantaat krijg je ng een toestelletje achter het oor , maar is veel beter da ;) ;) n het klassieke wat ik nu heb , de operatie zou vr januari zijn als het goedgekeurd wordt , wwat lief van je ,
Geplaatste afbeelding