Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 07 juni 2011 - 02:45

Wat fijn dat je zoveel kaartjes gekregen hebt!!!

Erg jammer van het vruchtje, maar het is wat je zegt: het vruchtje zal niet goed geweest zijn. Ik duim zeker mee voor een volgend vruchtje dat wel tip top in orde is!!!

Nu gaat je kamer morgen dus een beetje beter ruiken, da's al iets om naar uit te kijken denk ik zo ;) hoewel we natuurlijk allemaal hopen dat je snel weer naar huis kan!!

slaapzacht

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#122 Geplaatst 07 juni 2011 - 07:45

Fijn dat je al zoveel kaartjes gekregen hebt :dancer: .
Jammer te horen van je schoondochter je keek er zo naar uit, als het vruchtje niet goed is beter nu dan maanden later want dat geeft nog meer problemen.  De natuur kan je niet voorspellen.
Hopen dat als straks je prof terug langskomt hij beter nieuws heeft.  De moed erin houden en dikke :hug: .

Oh en een :flower: dat geurt de kamer wat op :lachen:

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 07 juni 2011 - 16:20

:dancer: Fijn dat zoveel mensen een kaartje stuurde :flower:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 08 juni 2011 - 01:28

clyde zei:

:dancer: Fijn dat zoveel mensen een kaartje stuurde :flower:

je bent een schatje ;) ;) je weet wel waarom ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 08 juni 2011 - 01:42

hoi de kaartjes blijven maar binnenstromen :LOL: :LOL: ,gew :LOL: eldig gewoon mijn hele muur geraakt zo vol dat ik die van mijn buur zal moeten gebruiken :slach: :dancer: ;) .De kogel is door de kerk ik ga een port-a-cath krijgen ,heb al direct gevraagd of ze onder een lichte narcose  plaatsen want ben een schrikschijtertje geworden  heb al vernomen dat dit heel pijnlijk is ,heb al een trauma van al die diepe catheters :( .Ik krijg dus home tpn ,ik heb een tof gesprek gehad met de tpn-verpleegkundige heb ook al een tpn -map gekregen en papieren moeten invullen voor leveringsadres ,morgen komt de prof met me praten ,om de 2 weken krijg ik paketten met speciaal voor mij gemaakte tpn ,steriele naalden ,steriel materiaal leidingen ,vitaminespuiten die ik in de zak moet spuiten krijg nog een infuusstaander en de tpn-verpleegkundige van het wit-gele kruis komt s'avonds aan-en afkopplelen dit moet heel steriel gebeuren omdat het via het bloed gaat als er een bacterie inkomt kan je bloedvergiftiging krijgen en je kan sterven als ze er niet op tijd bij zijn ik heb dit vorig jaar gehad toen was ik mijn nieren bijna  kwijt geraakt had 41 koorts en moesten beide nieren draineren ,heb heel zware antibiotica gehad het ws levensbedreigend en zo ziek ,rillen .Maar moet positief denken ,het zal wel opletten zijn met de katjes ,ik moet elke dag een lijst invullen en mijn temperatuur en gewicht noteren ,ik word heel goed opgevolgd dat geeft me wel een veilig gevoel .Ik zit nu al 2 dagen zonder tpn en ben zo verzwakt dat ik mijn bed niet uit kan :cry: ben ook 2 kg afgevallen ,zo snel gaat dat ,morgen zal ik weer tpn krijgen ,heel veel liefs voor jullie allemaal , :catkiss :catkiss :catkiss

Bewerkt door marleen57, 08 juni 2011 - 01:45.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 09 juni 2011 - 02:01

ga niet teveel zagen nu ,maar wou effe kwijt dat dinsdag door de oncoloog de portacath gestoken wordt in de operatiezaal ,en zou dan donderdag of vrijdag naar huis mogen , :d is wel een heel gedoe thuis heel steriel werken met mondmasker ,Ernst moet de kamer nog inrichten met een tafel een kast en een zetel ,ik lig nu met een zuid-koreaanse jonge vrouw een schatteke ,geen gesnurk meer :LOL: vandaag wordt er hier gestaakt en is een grote betoging in Brussel , dan draaien ze hier op zondagsdienst ,vanavond komt mijn lieve man is al van zondag niet meer geweest :( wat worden het weer lange dagen en maandag die fesstdag erbij ,maar het begint te korten nu ik heb de tpn weer aanhangen en krijg weer wat energy alleen zit ik al 3 dagen met barstende koppijn die met pijnstillers niet wil overgaan ,ben weer vroeg bezig ,hoop dat ik wat later wakker ben ,was deze morgen om 5h al wakker en niet meer kunnen slapen :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

linne
linne
  • 437 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 09 juni 2011 - 02:19

veel sterkte en beterschap gewenst

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 09 juni 2011 - 09:34

Fijn dat je toch teminste terug naar huis mag nu naar je katjes, is toch iets om naar uit te kijken he!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#129 Geplaatst 09 juni 2011 - 09:58

Fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken, thuis in je geliefde omgeving is toch altijd beter dan een ZH-kamertje hé. :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#130 Geplaatst 09 juni 2011 - 10:43

:thumb: goed dat je naar huis kan, in je eigen omgeving voelt je je nog het best :flower:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 09 juni 2011 - 11:20

Dat is goed nieuws he. Nachtelijke TPN dan? En een PAC, dan kan je tenminste nog in bad ed. Mijn dochter heeft ook een PAC, die is  jaar geleden onder narcose geplaatst, maar vorig jaar was hij verplaatst en hebben ze hem terug goed geplaatst onder lokale.
Veel succes :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#132 Geplaatst 09 juni 2011 - 11:44

hey Marleen

ik ben blij voor je dat er geen bomen meer worden omgezaagd in je kamer s nachts ;) , als er nu iets is dat ik serieus irritant vind dan is t snurken.
Ik heb ook al paar keer bij een snurkster gelegen en ik werd ver zot ook al waren dat hele lieve mensen als ze wakker waren ...
Altijd blij als die dan naar huis mogen gaan ;) (al ga ik liever zelf naar huis natuurlijk...)
Ik ben ook heel blij dat je die home tpn krijgt :d , dat zal in t begin wennen zijn, maar uiteindelijk gaat dat voor jullie routine worden en gaat dat allemaal vlotter verlopen ;)
Ik schrik daar wel van dat het zo snel gaat als je geen tpn krijgt, dat je dan zo snel afvalt en verzwakt.
Heel veel sterkte toegewenst voor dinsdag, ik zal zeker eens aan je denken
Mijn duimen staan omhoog voor donderdag en vrijdag, dat je dan eindelijk naar huis mag gaan en je bij je ventje en je poezeltjes kan zijn.
Het kaartje is onderweg naar je thuisadres

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 10 juni 2011 - 01:24

Kathleen zei:

Dat is goed nieuws he. Nachtelijke TPN dan? En een PAC, dan kan je tenminste nog in bad ed. Mijn dochter heeft ook een PAC, die is jaar geleden onder narcose geplaatst, maar vorig jaar was hij verplaatst en hebben ze hem terug goed geplaatst onder lokale.
Veel succes :geluk:

het wordt een port-a-cath ,de naald wordt elke week verwijderd en een nieuwe aangeprikt ,moet s'nachts aanhangen ,en na een periode moet ik zelf aan-en afkoppelen ,alleen de naald vervangen kan ik niet en moet je een mondkapje voor aandoen ,als ik op gewicht ben zal ik 3 keer per week moeten voeden dat is goed te doen Kathleen ,krijgt je dochter nog steeds home tpn ? Hoe gaat het met je ? de zuid-koreaanse is ook naar huis ze was de kamer nog niet uit en bij wijze van spreken lag er al een ander :goofy: ,ook een hele lieve ze heeft 2 kleine schatten van dochtertjes dat brengt wat leven in de brouwerij heb ook een babbel met een ex-kamergenote die naar een privé kamer is verhuisd zij heeft een port-a-cath en home tpn ze spreekt me zoveel moed in ,nu dit lange pinksterweekeinde doorkomen ,wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig pinksterweekeinde toe ;) :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 10 juni 2011 - 01:27

lathyrus zei:

hey Marleen

ik ben blij voor je dat er geen bomen meer worden omgezaagd in je kamer s nachts ;) , als er nu iets is dat ik serieus irritant vind dan is t snurken.
Ik heb ook al paar keer bij een snurkster gelegen en ik werd ver zot ook al waren dat hele lieve mensen als ze wakker waren ...
Altijd blij als die dan naar huis mogen gaan ;) (al ga ik liever zelf naar huis natuurlijk...)
Ik ben ook heel blij dat je die home tpn krijgt :d , dat zal in t begin wennen zijn, maar uiteindelijk gaat dat voor jullie routine worden en gaat dat allemaal vlotter verlopen ;)
Ik schrik daar wel van dat het zo snel gaat als je geen tpn krijgt, dat je dan zo snel afvalt en verzwakt.
Heel veel sterkte toegewenst voor dinsdag, ik zal zeker eens aan je denken
Mijn duimen staan omhoog voor donderdag en vrijdag, dat je dan eindelijk naar huis mag gaan en je bij je ventje en je poezeltjes kan zijn.
Het kaartje is onderweg naar je thuisadres
wat lief van je ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#135 Geplaatst 10 juni 2011 - 02:08

Hey marleen, goed hé, dat je dan s nachts kan bijvoeden, dan moet je overdag tenminste niet in afzondering gaan liggen...
En, is je ventje nu geweest deze avond?
Ik hoop van wel.
Gaat hij vantweekend dan niet meer komen?
Omdat je zegt dat het een lang weekend gaat worden?
Dat het weekend dan maar snel gepasseerd is zodat je goed kan beginnen aftellen ;)
Ik ben blij te lezen dat je daar iemand hebt die je moed kan inspreken.
En hopelijk is je nieuwe kamergenote geen snurkster ;)
slaapwel