Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1201 Geplaatst 28 september 2013 - 12:36

Bij jou stopt het nu toch NOOIT eens he....... :hug: :hug:
Veel sterkte, ik leef hard met je mee!!! :love:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1202 Geplaatst 29 september 2013 - 01:57

neen hé Luf , jullie zijn een enorme steun vr mmij
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1203 Geplaatst 03 oktober 2013 - 16:22

Dat is heel graag gedaan hoor Marleentje!!
Mijn overladen mama zei altijd "Gedeelde smart is halve smart" , en ze had overschot van gelijk!!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1204 Geplaatst 05 oktober 2013 - 01:19

zeker weten dat ze gelijk had Lut ; heb de bloedtransfusie
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1205 Geplaatst 06 oktober 2013 - 02:09

was gistern in slaap gevallen , heb maandag de bloedtransfusie gehad , hele dag op gasthuisberg moeten blijven hb wel wat meer kleur maar mijn hartje pompt nog gelijk een gek , ik hebb nu 2 weken evntjes geen ziekenhuizen of artsen meer te zien , gelukkig , 18 ,2122 oktober naar gasthuisberg vr de tpn en de darmen , en de hartonderzoeken de schildklier en de stoma en de nieren , hele boterham , heb ng niets gehoord over de ooroperatie , zal wel komen ,
ik ben er even niet goed van van dit alles , prbereb te vechten tot het bittere eind , ;)
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#1206 Geplaatst 06 oktober 2013 - 14:19

Zeker een hele boterham Marleen , een dik belegde boterham volgens mij ,
ik wens je heel veel sterkte toe om dit allemaal te verwerken , blijf duimen hoor voor jou !
Nog een hele dikke knuffel ... :rub:
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#1207 Geplaatst 07 oktober 2013 - 17:51

veel sterkte Marleen.... veel knuffels van ons allemaal en alle 4-voetertjes hier ! Zet maar een goei plaat van John Fogerty op, dat helpt :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1208 Geplaatst 08 oktober 2013 - 01:35

dar zal ik, doen  wendy
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1209 Geplaatst 18 oktober 2013 - 01:17

morgen weer naar gasthuisberg  vr controle darm en tpn , en bloedonderzoek , maandg halve dag hartonderzoeken , en 24h hartholter heb al zoveel leidingen lopen , en dinsdag naar gasthuisberg vr schildklier en teruggave holter ,
nu maar duimen dt het geen hartoperatie wordt nu , dt het kan uiygesteld wordt ,
want verwarming al 4 dagen stuk geen warm water ,en wasmachien al een week stuk :help: wat een rampspoed
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#1210 Geplaatst 18 oktober 2013 - 01:35

De duimen gaan overuren maken voor jouw Marleentje ...ik hoop ook zo dat het geen hartoperatie wordt !!!
Dat ze de verwarming maar vlug komen herstellen , en je wasmachine terug  kan draaien ...
Veel courage als je morgen voor controle  naar Gasthuisberg gaat , dikke knuffel van mij ... :hug
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1211 Geplaatst 18 oktober 2013 - 11:13

Bekijk berichtmarleen57, op 18 oktober 2013 - 01:17, zei:

morgen weer naar gasthuisberg  vr controle darm en tpn , en bloedonderzoek , maandg halve dag hartonderzoeken , en 24h hartholter heb al zoveel leidingen lopen , en dinsdag naar gasthuisberg vr schildklier en teruggave holter ,
nu maar duimen dt het geen hartoperatie wordt nu , dt het kan uiygesteld wordt ,
want verwarming al 4 dagen stuk geen warm water ,en wasmachien al een week stuk :help: wat een rampspoed

Amaai zeg, alsof 't nog niet genoeg was..... :hug:

Jammer dat je zo ver van hier vandaan woont, ik zou met heel veel plezier je wasjes doen!
Hopelijk is die wasmachine gauw gemaakt!!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1212 Geplaatst 19 oktober 2013 - 00:53

wat lief van jullie Casper en Lut ,was weer een zware rit vandaag , ik moet mijn spuitjes naar 2keer per dag verhogen en verder met 6keer per weer tpn infuus , jullie hebben goed geduimd want toen ik vanavond weer thuis kwam was de verwarming gemaakt en hadden ze het wasmachiene ook al teruggebracht ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#1213 Geplaatst 19 oktober 2013 - 01:29

:d  Fijn om te horen dat de verwarming gemaakt is en je wasmachine terug is Marleen ...
Ik wens je een goede nachtrust toe ... :zz
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1214 Geplaatst 21 oktober 2013 - 01:21

dank je casper , maar het wasmachiene opgezet en het doet weer als vanouds wel 73 euro betaald :help: :evil: morgen voor ik naar gasthuisberg ga even een belleke naar de technieker denk dt ik een nieuw wasmachiene aaan mijn broek heb ,
zware 2 daagse vr de boeg en nu maar hopen dt ze de klepoperatie ng evn kunnen uitstellen ,
in begin dec wordt mijn tweede kleinkindje geboren , zou dan niet graag in het ziekenhuis liggen , het is genoeg geweest nu , :( :cry:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#1215 Geplaatst 22 oktober 2013 - 00:07

Mijn duimen blijven draaien Marleentje voor een vlot verloop van de onderzoeken Gasthuisberg ...
ik hoop ook voor jou dat ze de operatie kunnen uitstellen ...dikke knuffel ... :hug
Geplaatste afbeelding