Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1216 Geplaatst 22 oktober 2013 - 07:15

'k Ben er even tussenuit geweest en amai Marleentje, jij bent weer druk in de weer met "Gasthuisbergen"... We duimen hier mee dat die 2 zware dagen voor jou snel achter de rug zijn, probeer positief te blijven denken en mocht je onder narcose gaan, droom dan maar van den Fogerty die speciaal voor jou een hele show brengt, gevolgd door een paar heerlijke bis-nummers. En droom er voor mijn part je trouwe volgers hier er maar bij als backing vocals  :lachen:     Dikke pluizige pootjes ook van de Fluffers  :love2:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1217 Geplaatst 01 november 2013 - 01:42

je bent zo grappig Heidi ,ik wo u dat dta kon gebeueren dromen v
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1218 Geplaatst 09 november 2013 - 01:17

ben gisteren gebld door mijn arts endocrenologie , mijn bloed was niet goed ijzer stond vel te laag , en heb een maand geleden 2 zakjes bloed bijgekregen , ik voel me niet goed verschrikkelijke pijn in mijn spieren en gewrichten mijn hart slaat zo snel en onrefelmatig zagen ze ook op de 24h holter , moet nu woensdag vr een dagopname weer in ghb zijn voor een ijzerinfuus , hopelijk gaat het dn wat beter heb de griepspuitgehad vorige week en merk er een reactie op ;ben tegen iets aan het vechten maar breekt niet door , misschien komt het ook van de ernstige  mitralisklepinsuffientie ,we zullen zien , eerst moeten mijn oren geopereerd en dan zien we wel , wordt weer een heus eindjaar en voorspoedig nieuwjaar , en dec wordt tweede kleinkindke geboren , is een geschenk , tussen al het leedvermaak ;hoop op een meisje ,
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1219 Geplaatst 09 november 2013 - 09:42

Dan hopen wij met je mee hé Marleen, dat het een kleindochter mag worden.  Maar waar we nog veel meer op hopen, is dat je lichaam je iets minder in de steek gaat laten, en dat je na je ijzerinfuus terug een beetje beter in je vel zit, met een motor die niet over zijn toeren gaat. Nooit vergeten dat er meer mensen zijn die aan je denken, dan dat je op het eerste zicht zou zeggen. En we vinden jou hier allemaal een "wreed sterke madam", om keer op keer te vechten en er het beste van te maken. :flower:
Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#1220 Geplaatst 09 november 2013 - 09:42

Hey Marleen,

Wat fijn om te lezen dat een nog een kleinkind aan komt! Dit zal ook wel goed voor je zijn. Naar zo'n mooi moment uitkijken.
Jammer om te lezen dat het met de gezondheid zo met ups and downs gaat... Dit gevoel ken ik wel... Hopelijk voel je u snel toch iets beter!

:hug:

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1221 Geplaatst 10 november 2013 - 01:24

dank je jo'ke en heidi , het geeft me  zoveel kracht , vandaag een beter dag gehad ,en daar geniet ik van , ik ben ook zo blij met maijn raggies , het wordt tijd dat ik nog eens nieuwe foto's ga plaatsen , het gaat super met ze ,
heb juist mijn zolpidem genomen , ik kan niet slapen zonder ik wou dt ik ervan af kon geraken en weer kon slapen , :help: :help:
;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1222 Geplaatst 27 november 2013 - 11:30

pff , ben maandgmorge met spoed opgenomen in gasthuisberg met een sepsis , doodziek , mis mijn schatjes zo :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#1223 Geplaatst 27 november 2013 - 16:24

Oh neen toch Marleen, wat jammer...
Hopelijk verzorgen ze je daar goed en kan je snel weer thuis bij je schatjes zijn.
Heel erg veel beterschap :hug:

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.912 berichten
  • 6 katten

#1224 Geplaatst 27 november 2013 - 19:19

Bekijk berichtmarleen57, op 27 november 2013 - 11:30, zei:

pff , ben maandgmorge met spoed opgenomen in gasthuisberg met een sepsis , doodziek , mis mijn schatjes zo :cry: :cry:
Een spoedig herstel toegewenst Marleen , dat je maar vlug beter wordt...  kun je terug naar huis , naar je mooie Dollekes !!!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1225 Geplaatst 27 november 2013 - 21:36

dank je casper en fientje
zal morgen meer weten
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1226 Geplaatst 27 november 2013 - 21:38

ik hoop dat je heel snel terug naar huis mag gaan en je je ook veel beter gaat voelen zo snel mogelijk
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1227 Geplaatst 29 november 2013 - 20:03

ben vanavond vr de tweede keer oma geworden , mijn schoondochter is via keizersnede bevallen ,van een zoontje Arjen , het is :loveshower: :cry: dat ik met een zware sepsis in het ziekenhuis lig heb 3 bacterieen in het bloed , en krijg 4 keer per dg zware ab , moet extra opgevolgd blijven i.vm de lekkende mitralisklep , want hopelijk geraken de vieze beestjes niet tot daar , ook mijn catheter is besmet mr die is onder controle
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1228 Geplaatst 29 november 2013 - 20:13

Oooooh Marleentje toch, heel jammer dat je het even vanop afstand moet meemaken...maaaaaaaarrrrrr...hoe geweldig is dat wel niet zeg, een tweede kleinzoontje erbij  :dancer: :dancer: :dancer:    Dikke dikke proficiat, je zal wel ongelooflijk trots zijn, en je zal hem in eerste instantie snel kunnen bewonderen met skype of wat dan ook. En dan ga ik me nog even richten tot je bacteriën: beste bacteriën, wil je alstublieft efkes iemand anders gaan ambeteren en deze kersverse voordetweedekeeroma met rust laten. Vooruit...daar is den uitgang, pak jullie koffer en vertrek  :zweep: :zweep: :zweep:        Alle gekheid op een stokje, snel weer beter he Marleen  :hug:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.912 berichten
  • 6 katten

#1229 Geplaatst 30 november 2013 - 19:24

:cheer: Gefeliciteerd met je kleinzoontje Arjen , wat zul je trots zijn op je tweede kleinkindje ,
    wens je zoon en schoondochter ook een dikke proficiat van mij met hun tweede  zoontje !!!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1230 Geplaatst 23 december 2013 - 01:24

heel fel bedankt vr de vele felicitatie's heb kleine Arjen ng steeds niiiet kunnen zien , heb een candida schimmel in mijn mond gekregen van de antibiot is erg besmettelijk , het gaat nu weer beter met me , 29 dec gaan we kerts vieren bij nathan en dan zie ik mijn lieverds finn en arjen vr de eerste keer ,nu maar duimen dt er niets meer tussenkomt ,
ik wil iedreen hier op het forum bednken vr de vele steun en kaartjes , en iedereen fijne feesdagen wensen en een gelukkig en gezond 2014

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4148.JPG

Geplaatste afbeelding