Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Veerle Serry
Veerle Serry
  • 367 berichten
  • 6 katten

#1231 Geplaatst 12 januari 2014 - 21:33

Dag Marleen,  
Heb een tijdje niet veel meer gekeken op kattensite (we zijn hier grote verbouwingswerken aan het doen, en de tijd ontbreekt.)  Blij om te lezen dat het goed met je gaat, en ondertussen ook een kleinkindje erbij.  Proficiat!  Ik heb enkel de laatste berichten gelezen, maar hoop dat het goed met je gaat.

Groetjes,
Veerle

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1232 Geplaatst 13 januari 2014 - 01:53

dank je veerle , wt lief van je is wel spannend hé zo verbouwingen , hoe doe je dt dan met de katjes ,?
goed is een groot woord maar allez vandaag toch een redelijke dag ghad en wt kunnen gaan wandelen , had me met de feestdagen wt teveel uitgesloofd , vr de familie en heerlijk gekookt , terwijl ik er zelf niet vn kan genieten , heb mijn intraveneuze voeding , maar zo nu en dan een s geproefd van mijn kookkunsten , en moet zeggen het was overheerlijk ,
heb ondertss mijn tweede kleinzoontje kunnen zien , zo een mooi manneke en broertje Finn is heel fier op zn kleine broer ,
nu ben ik weer wt ziekjes aan het worden , keelpijn hoesten , als ik mar geen koorts maak ben ik gelukkig anders moet ik wr naar spoed , aan de antibiotica en opgenomen worden , heb heerlijke magere bouillonsoep gemaakt is beste medicijn , hopelijk knap ik ermee op ,
verder wachten ng operaties aan mijn oor en hartklep en controles in februari , april , wil effe geen ziekenhuizen meer zien ,
dat was het evn in  het kort ,  ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1233 Geplaatst 20 januari 2014 - 01:25

hallo iedreen , ben de laatste weken nogal depri , ik pieker m e suf , ik zou zo graag iemand leren kennen om samen te gaan shoppen of een tasje koffie te gaan drinkn , en met mij mee wil gratis met de trein naar hasselt ,leuven of naar de zee , om me te begeleiden ,alles wordt vergoed , je reis , je eten je drankjes , gewoon gezelschap en me helpen met de rollator , misschien bloeit er en mooie vriendschap uit ,  zo kan ik niet langer meer , ok ik heb mijn schatten van ragdolls  ik vr geen geld zou willen missne , maat ik wil weer lachen plezier maken , met mensen , ik sluit me helemaal af van de buitenwereld , is niet  goed , ik weet ht , maar alleen is maar alleen , is er nu niemand te vinden , vr een vriendschap , ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#1234 Geplaatst 21 januari 2014 - 18:26

:hug :hug

Gent - Genk = 155 km :s
Zou anders zeker een bezoekje brengen :hug:

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1235 Geplaatst 21 januari 2014 - 18:47

Oooh Marleen, wat zonde zeg! Het is zo jammer dat je je depri voelt.
Jammer dat ik niet korter bij woon. Ik ben nog jong genoeg om overal met u naar toe te crossen :)

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1236 Geplaatst 21 januari 2014 - 18:51

bij mij woon je ook niet in de buurt :( ben ook nog jong en ik ga heel graag naar de zee!!
maar als je eens een zeeslachtoffer zoekt, en je hebt zin om mij mee te vragen, mag je dat altijd doen! :-)
ik heb de afstand er wel voor over :-)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1237 Geplaatst 22 januari 2014 - 01:40

wt vind ik julli e zo lief armani en carowlina  ik denk dat ik nar zee moet gaan verhuizen of alleszins dichter bij leuven mijn ziekenhuis gasthuisberg awel Karianne ik ga er over na denken je ziet er een heel toffe uit je hoort er wel van , maar dn zou je nr genk station moeten , of desnoods hassel station om me op te wachten is makkelijkste vr mij, als het mogelijk zoudt zijn vr jou bedankt :b :b ;) :hug:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1238 Geplaatst 22 januari 2014 - 12:51

Bekijk berichtmarleen57, op 20 januari 2014 - 01:25, zei:

hallo iedreen , ben de laatste weken nogal depri , ik pieker m e suf , ik zou zo graag iemand leren kennen om samen te gaan shoppen of een tasje koffie te gaan drinkn , en met mij mee wil gratis met de trein naar hasselt ,leuven of naar de zee , om me te begeleiden ,alles wordt vergoed , je reis , je eten je drankjes , gewoon gezelschap en me helpen met de rollator , misschien bloeit er en mooie vriendschap uit ,  zo kan ik niet langer meer , ok ik heb mijn schatten van ragdolls  ik vr geen geld zou willen missne , maat ik wil weer lachen plezier maken , met mensen , ik sluit me helemaal af van de buitenwereld , is niet  goed , ik weet ht , maar alleen is maar alleen , is er nu niemand te vinden , vr een vriendschap , ;) ;) ;)

ne mens wordt daar uiteindelijk depri van...
Ik weet heel goed hoe je je voelt, ik zit hier ook al 11 jaar bijna 12 jaar zo
En je probeert positief te blijven maar uiteindelijk lukt dat praktisch niet meer want je zit opgesloten in je eigen huis, je zit in een gevangenis in complete isolatie...
Ik heb ook iemand nodig om mee te gaan als ik ergens naartoe wil gaan meestal en ik moet ook de rollator meenemen of de rolstoel.
En mensen hebben daar gewoon geen zin in jammer genoeg, ze zien dat als een last, als een blok aan t been...
Mijn schoonmoeder was vorig jaar een paar keer met mij ergens naartoe geweest omdat ze niemand anders had om mee op trot te gaan maar van t moment dat ze iemand anders vond kon ik de pot op
Want tja, met "zoiets" zoals mij wil ze niet buiten komen, omdat ik dus met die rollator rondloop of stel je voor omdat ze de rolstoel zou moeten duwen, dat laatste wil ze zeker niet doen.
Mensen die iets mankeren bestempelt ze als "zoiets"
Toen hare vriend knieproblemen had en die mens vooral op de zetel lag toen had ze tegen mij zitten zagen dat ze nergens naartoe kon (ja, dan zit ze daarover tegen mij te trunten stel je voor...terwijl ik niet buiten kan alleen 99,99 procent van de tijd en zij overal naartoe kan waar ze wil naartoe gaan want ze is mobiel en ze kan autorijden maar ze moet altijd gezelschap hebben...)
En toen ik haar vroeg waarom ze met hare vriend niet ergens naartoeging kreeg ik ook te horen "je gaat toch niet denken dat ik met zoiets ga buitenkomen..."
En spijtig genoeg zijn veel mensen zo.
Ik ben er mentaal terug een beetje bovenopgekrabbeld doordat ik de mogelijkheid kreeg om naar de tekenschool te gaan.
Ik kan de belbus nemen schuin over mijn deur (alé, normaal gezien toch, nu zijn er  daar ook problemen mee gerezen en ik weet niet hoe dat verder gaat gaan), de rit duurt niet lang en ik word afgezet op drie minuten wandelafstand van school.
Dat is dus te doen voor mij om er te geraken.
Ik ga sedert september dus 2x per week s middags naar de tekenschool, zodat ik mijn gedachten wat kan verzetten en ik eens onder de mensen kom.
Is er in jouw buurt zo niks ?
Want het helpt echt wel als je zoiets kan doen, ik zou echt niet weten wat te doen als dat zou wegvallen
In ieder geval heel heel veel sterkte toegewenst marleen !
Ik hoop van ganser harte dat je toch iemand vindt die eens met jou ergens naartoe wil gaan of dat je iets vindt zoals die tekenschool van mij waar je alleen naartoe zou kunnen geraken
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1239 Geplaatst 22 januari 2014 - 12:55

Karianne, als we nu lathyrus en Marleen eens een dagje zee bezorgen als het wat beter weer is.
Zou je dat zien zitten?

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1240 Geplaatst 22 januari 2014 - 13:28

Carowlina, dat is heel lief, maar een dagje zee dat kan ik niet, hoe graag ik het ook zou willen, ik kan niet op daguitstap gaan, dat is fysiek gewoon niet mogelijk voor mij, t maximum dat ik wegkan naar buiten en dat is dan echt het absolute maximum dat is  goed 4 uur (met verplaatsingen erbij gerekend)
Plus dat ik met onzen diddl zit, die ik om de 3uur tot 3,5 uur met de hand moet voederen
Geen dagjes zee voor mij helaas pindakaas

Bewerkt door lathyrus, 22 januari 2014 - 13:29.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#1241 Geplaatst 22 januari 2014 - 14:49

Het moet verschrikkelijk zijn als je je huis niet uitkan. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je eenzaam en slecht voelt Marleen. Ik hoop dat je misschien toch iets kan vinden om te doen, zoals Lathyrus zo blij is met haar tekenlessen.
Moest ik korterbij wonen zou ik ook gerust eens willen afspreken met jou. Ik hoop echt voor jou dat er hier op ks mensen zijn uit jouw regio die je eens mee uit nemen :hug:

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1242 Geplaatst 22 januari 2014 - 16:25

Oooh, wat jammer Nadine! Dan zoeken we iets anders!

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1243 Geplaatst 22 januari 2014 - 19:47

Carpooling dat zou ik zien zitten. . Eender wat zelfs

Die carpooling moet carowlina zijn.. Sorry zit op gsm en die doet raar

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1244 Geplaatst 22 januari 2014 - 20:21

Dat zouden we eens moeten fixen hé :)
Eventueel kort bij Nadine zodat zij ook mee kan. Dat moeten we dan met zijn vieren eens uitzoeken hé :)

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#1245 Geplaatst 22 januari 2014 - 23:20

Ik woon niet zo heel ver van bij Nadine, heb het er met haar ook al eens over gehad maar gezien de drukte hier is het er nog niet van gekomen. Als jullie zouden afspreken en het zou in paas- of zomerverlof zijn laat het dan weten, als ik vrij ben kom ik zeker ook af. (als ik mag he :p )