Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1306 Geplaatst 02 april 2014 - 02:05

hoi Lathyrus , ht slapen gaat nie goed , en op dde laptop lukt nie zoveel meer , ben uitgeput , vanavond weer zo ziek in mijn buik , ik moet normaal alle dagn sandostatine spuiten tegen dumpingsyndroom ;maar zijn zo îjnlijk , gaat niet goed , ik weet niet hoe lang ik dit ng vol kan houden , had ik nu eens een hartsvriendin waar ik mee kn gaan shoppen een tasje troost kon gan drinken en naar mekaars verhalen konden luistern ik weet niet meer wt te doen in die onzekerheid , ik wil zoveel doen , en het niet kunnen makt me zo depri ,ik weet het niet meer , lief van je lathyrus dt je zo bezorgd bent
terwijl jezelf het moeilijk hbt ,
liefs van mij

Bewerkt door marleen57, 02 april 2014 - 02:09.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1307 Geplaatst 02 april 2014 - 10:13

Wat jammer dat het weer slecht met je gaat Marleen :(
:hug: :hug:
Snel beter worden! :hug:

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#1308 Geplaatst 02 april 2014 - 11:58

bestaat er geen zelfhulpgroep voor dat dumpingssyndroom of voor de andere dingen die je mankeert?
Als je een zelfhulpgroep zou vinden dan is er de kans dat je een lotgenoot leert kennen, ik ben bv steunend lid van een bepaalde zelfhulpgroep en ik krijg om de zoveel maanden een magazine dat ze uitgeven en daarin kan je bv oproepje doen om lotgenoten of gewoon andere mensen te leren kennen en er contact mee te krijgen en er worden ook in vanalle regio's samenkomsten georganiseerd voor leden
Via teleonthaal zou je kunnen te weten komen of er zelfhulpgroepen zijn , zij hebben de gegevens van alle zelfhulpgroepen in België

Ik wou dat ik wat dichter bij je woonde, ik ben een beroerde vriendin zeg ik altijd want ik ben zelf veel ziek en ben zelf tot niet veel in staat maar ik zou tenminste af en toe toch eens naar je kunnen luisteren en eens een kop koffie met je kunnen gaan drinken als we wat dichterbij zouden wonen, nu gaat dat gewoon niet...
Of als we de poezels niet hadden en we konden weg voor een weekendje konden we een weekendje afzakken naar Genk en eens ergens op hotel gaan zitten om Genk op t gemak te gaan verkennen en dan ook eens bij jou langs te komen ondertussen, maar ook dat gaat niet, we kunnen de poezels niet achterlaten want we hebben niemand die voor hen kan zorgen.
Ik vind het zo spijtig dat ik niks kan doen.
Want ik weet heel heel goed hoe je je voelt, k heb het zelf allemaal ook al genoeg gevoeld...

Misschien je eens bevragen bij jouw ziekenfonds, of er geen soort van vrijwilligerssysteem is waarbij men op bezoek gaat bij bepaalde mensen?
Volgens mij bestaat het bij oa de cm voor bejaarde mensen, ik dacht dat ik er eens iets van gelezen had, als het bestaat voor bejaarde mensen kunnen ze misschien dan een uitzondering maken voor jou en ook af en toe eens bij jou komen?
Ik heb het al honderd keer gezegd, zo een buddysysteem zou voor ons (chronisch zwaar zieken) ook moeten bestaan...
Want er zitten veel mensen in jouw en mijn positie die wel ne keer wat gezelschap zouden kunnen gebruiken en een babbel af en toe...

Ik had gehoopt dat er ondertussen toch wel al eens iemand uit Genk of de omgeving van Genk zou op de proppen gekomen zijn om eens een koffietje met je te gaan drinken...
Misschien hier op de site een aparte topic aanmaken?
Met als titel 'ik zoek...' , of 'koffieslurpvriendin gevraagd' ofzoietske, specifiek dus om op zoek te gaan naar mensen die je af en toe eens gezelschap kunnen geven
Want niet iedereen komt hier lezen hé
En misschien een zoekertje plaatsen op bv seniorennet?
Er zijn heel veel oudere mensen die zelf in nog heel goeie conditie verkeren en die zelf ook op zoek zijn naar wat gezelschap...
En in de libelle kan je ook een zoekertje zetten, ik heb daar voorlopig nog een abonnement op en ik wil je daar best mee helpen om daar een zoekertje in te zetten
Vanzelf gaat er niemand op de proppen komen hé Marleentje, je gaat doelgericht op zoek moeten gaan naar mensen

ik hoop zo heel hard dat je iemand of meerdere mensen vind
Voor veel mensen is de situatie waarin jij zit en ook die waarin ik zit de ver van mijn bed show, ze kunnen zich dat gewoon niet voorstellen hoe dat is om met een lichaam te zitten dat je zoveel beperkingen oplegt, om al je dromen en wensen te moeten opbergen omdat dat lichaam gewoon niet meer meewilt en met een geest te zitten die zoveel dingen wil doen maar een lichaam dat alles gewoon onmogelijk maakt...
Er zijn nochtans heel veel eenzame mensen, mensen die ook heel graag ne keer zouden kunnen babbelen met iemand en die fysiek niks in de weg hebben staan om anderen te kunnen leren kennen
En degenen die nu nog niet eenzaam zijn zouden zich eens moeten bedenken dat het hen ook kan overkomen en het niet de ver van mijn bed show is waar ze zich niks van moeten aantrekken, iedereen kan in de situatie geraken dat men ziek wordt en men daardoor in isolatie terecht komt.

Heel veel courage toegewenst ! Ik hoop dat er toch iemand (of meerdere mensen) uit je omgeving op de proppen  gaat komen
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#1309 Geplaatst 02 april 2014 - 12:17

Nadine dat is geen slecht idee om er een apart topic over te maken, koffie maatje gezocht of zo iets :)

Veel sterkte Marleen, ik woon helaas ook te ver weg anders zou ik zeker eens een koffie willen gaan drinken met jou

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1310 Geplaatst 03 april 2014 - 01:34

ik vind ht zo lief van jullie :hart: , gelukkig hebbn we onze lieve katjes die ons ten allen tijd en troosten en vl liefde geven ,
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1311 Geplaatst 03 april 2014 - 07:33

'k Zou er ook een apart topic voor maken Marleen, wie weet woont er iemand relatief dicht bij jou die ook nood heeft aan een koffiemaatje. En misschien kan je er ook eens aan denken om via Skype babbels te doen? Ik hoop zo dat je je beter in je vel gaat voelen Marleentje, maar ik begrijp dat dat allemaal niet zo simpel is. Dikke :hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#1312 Geplaatst 03 april 2014 - 23:27

Marleen, zo erg om te lezen dat het niet goed gaat met jou. Helaas woon ik ook niet in de buurt. Ik zou er ook een apart topic van maken, zoals hier boven al gezegd komt niet iedereen hier lezen, terwijl als je zo een topic zou openen dat er dan misschien mensen kunnen reageren uit jouw streek.
Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar probeer de moed erin te houden. Ik ben blij dat je toch een beetje troost vindt in jouw katjes. Wat zouden we zijn zonder onze lievelingen he. Heel veel sterkte Marleentje :hug: :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1313 Geplaatst 18 april 2014 - 00:45

word binnen paar maanden geopeerd , het middenoorimplantaat is goedgekeurd dr het rizv , bn nu te moe om veel te reageren en verlagje te schrijven maar hou julli e op de hoogte ,
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#1314 Geplaatst 23 april 2014 - 01:23

Ik wens je veel succes met de operatie :hug:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#1315 Geplaatst 23 april 2014 - 11:49

Van hieruit ook veel succes met de operatie :hug:

Bewerkt door Inge91, 23 april 2014 - 11:50.

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1316 Geplaatst 23 april 2014 - 13:30

Marleen toch...hopelijk kan je wat extra energie opdoen met de heerlijke zonnestralen. Al is het gewoon op je terrasje, met je dolletjes om je heen. We duimen alvast voor een geslaagde operatie, maar dat is nog wel even weg hé... Hopelijk kom je hier zo nu en dan nog eens piepen... :hug:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1317 Geplaatst 17 juni 2014 - 00:49

eventjes een update , ,heb niet zoveel energy , heel veel naar gasthuisberg geweest , vr controles ze hebben nu ook afwijkende longfunctie vastgesteld , moet daarvoor op 18 aug naard e longartsen in ghb , ben ook erg kortademig en heb veel last van hartritmestoornissen , de hartchirurgen durven nu geen hartklepoperatie te doen omdt ik momenteel te zwak ben en ook wegens de comorbiditeit , ik moet nu 2 soorten hartmed nemen en opvolging van de kleppen , ik heb een aanvraag vr een scootmobiel gedaan zodt ik meer naar buiten kan , het implantaat is goedgekeurd vr mijn l oor , ik word op 16 okt in gasthuisberg opgenomen en 17 okt geopere is ng eventjes maar is een lange wachtlijst , is een comb operatie met een stijgbeugelprothese en duurt 6 uur moet daarna 2 dagen platliggen , en 2 mnd herstellen nadien een lange revalidatie om weer terug te leren horen , met een logopediste , heb ook al een goed gesprek gehad met een psychologe die me verder begeleidt na de operatie , maar ik mag er ook geen wonderen van verwachten ik zal doof blijven zonder het toestelletej , maar met het implantaat betere geluidskwaliteit krijgen , iedreen heel fl bedankt vr de vele steun ,
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#1318 Geplaatst 17 juni 2014 - 09:25

Het leven heeft je echt niet gespaard he Marleen :(
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#1319 Geplaatst 17 juni 2014 - 10:24

Bekijk berichtmarleen57, op 17 juni 2014 - 00:49, zei:

eventjes een update , ,heb niet zoveel energy , heel veel naar gasthuisberg geweest , vr controles ze hebben nu ook afwijkende longfunctie vastgesteld , moet daarvoor op 18 aug naard e longartsen in ghb , ben ook erg kortademig en heb veel last van hartritmestoornissen , de hartchirurgen durven nu geen hartklepoperatie te doen omdt ik momenteel te zwak ben en ook wegens de comorbiditeit , ik moet nu 2 soorten hartmed nemen en opvolging van de kleppen , ik heb een aanvraag vr een scootmobiel gedaan zodt ik meer naar buiten kan , het implantaat is goedgekeurd vr mijn l oor , ik word op 16 okt in gasthuisberg opgenomen en 17 okt geopere is ng eventjes maar is een lange wachtlijst , is een comb operatie met een stijgbeugelprothese en duurt 6 uur moet daarna 2 dagen platliggen , en 2 mnd herstellen nadien een lange revalidatie om weer terug te leren horen , met een logopediste , heb ook al een goed gesprek gehad met een psychologe die me verder begeleidt na de operatie , maar ik mag er ook geen wonderen van verwachten ik zal doof blijven zonder het toestelletej , maar met het implantaat betere geluidskwaliteit krijgen , iedreen heel fl bedankt vr de vele steun ,

Eerst en vooral wens ik je veel sterkte, over het implantaat wil ik toch even iets zeggen. Mijn schoonvader was ook volledig doof aan 1 oor het andere zogoed als, sinds hij het implantaat heeft laten zetten hoort hij eigenlijk heel goed, voor ons soms te goed ;) het terug leren horen ging bij hem vrij vlot, maar dat zal bij iedereen verschillend zijn. Ik hoop dat jij er een hele verbetering mee krijgt :flower:

Bewerkt door Inge91, 17 juni 2014 - 10:25.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1320 Geplaatst 17 juni 2014 - 10:58

Ach Marleen :( Waarom blijft er maar slecht nieuws komen?
Dat heb je toch helemaal niet verdient hoor!
Ik wens je echt heel veel beterschap!