Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#16 Geplaatst 29 mei 2011 - 11:16

Oh Marleen weeral :(
En kunnen ze niet eens een uitzondering maken en je je poezels laten meenemen teminste? Of anders dat ze eens op bezoek mogen komen?
En kunnen ze niks voor je doen op langere termijn, omdat je zegt dat je na de infuus weer terug bij af bent? Hoop echt dat je je snel wat beter mag gaan voelen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:06

Hopelijk sterk je snel terug aan zodat je kan genieten van het Moeke zijn. :geluk: :geluk: :geluk:

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:43

Heel veel sterkte en geluk Marleen! Ik hoop dat je (wel als dat voor de gezondheid ok is he) toch lekker bij je familie en de poezels mag blijven! En natuurlijk gefeliciteerd met het aankomende 'Moeke-schap'!

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#19 Geplaatst 29 mei 2011 - 12:47

Ai dat klinkt toch wel erg allemaal! Ik wens je veel sterkte toe, en hopelijk kunnen ze je weer wat doen aansterken... Gelukkig is er toch ook iets moois in 't verschiet!

Armani
Armani
  • 15.677 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 29 mei 2011 - 13:50

Veel beterschap :s

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#21 Geplaatst 29 mei 2011 - 15:09

Heel veel sterkte en beterschap,hopelijk gaat het snel wat beter met je. :hug: :hug: :hug:
En gefeliciteerd met het aankomende kleinkindje!

Bewerkt door krulleke, 29 mei 2011 - 15:10.

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#22 Geplaatst 29 mei 2011 - 15:17

heel veel beterschap!!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 29 mei 2011 - 15:36

Marleen, dat klinkt serieus ja... :hug: Ik kan me voorstellen dat je hier nu echt genoeg van krijgt. Ziek zijn is zo stom en nutteloos he! Ik hoop wel dat ze je terug kunnen opknappen, ook al is het met een opname. Doe het voor je kleinkindjes :hug:
Je bent heel sterk! En hier kan je altijd een luisterend oor vinden.

Sterkte :hug:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 29 mei 2011 - 15:37

Pff, dat klinkt weer niet zo goed. Deze keer zal ik dan voor u duimen hé. Hebben ze eigenlijk nog niet voorgesteld om speciale sondevoeding thuis te geven? Of TPN via een " Hickman catheter" of porth-a cath plaatsen zodat je niet steeds die prikken moet ondergaan. En TPN kan eventueel toch ook thuis, bv alleen 's nachts. pff ik denk morgen aan je :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#25 Geplaatst 29 mei 2011 - 16:06

marleen57 zei:

Ik ben weer zo ziek ,ik weeg nog maar 44kg ,ik moet maandag naar Gasthuisberg in Leuven heb zo angst dat ze me daar houden ,ik kan amper op mijn benen staan , :cry: ik heb de ziekte van graves en het dumpingssyndroom heb geen blaas meer heb een urinestoma ,2 hoorapparaten heb ottosclerose en vele keren door het oog van de naald gekropen ,ben invalide verklaard ,heb afscheid moeten nemen van mijn werk, mijn liefste paard ,gelukkig heb ik mijn 2 ragdolls die me overdag mijn leven weer zin geven ,een lieve man ,en word in januari voor de eerste keer "moeke" ,ik wil niemand meer missen ,ik wil mijn leven terug , :(

hey marleen, ik ken al die aandoeningen niet die je opnoemt maar het klinkt in ieder geval heel erg.
Ik ben zelf ook chronisch ziek en heb al van alles waar ik plezier in had moeten afscheid nemen omdat het niet meer gaat en k heb ook al meer klinieken gezien dan me lief zijn ,ik kan me goed voorstellen dat jij helemaal niet drie of vier weken in t kliniek wil gaan liggen.
Ik wou dat ik iets kon doen dat je een beetje beter zou doen voelen maar ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor je vindt allemaal en ik hoop van ganser harte dat je toch niet moet blijven in t kliniek en je gewoon naar huis mag gaan naar je man en je poezels.
Heel veel sterkte toegewenst, ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon naar huis mag gaan !

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 29 mei 2011 - 18:16

Lieve Marleen ik hoop van harte voor je dat niet moet blijven morgen :) en dat ze je kunnen helpen dat je thuis kan zijn bij je schatten van poezels .Ik zal morgen een kaarsje voor je branden op een goede afloop :)
Van harte proficiat met je toekomstige vooruitzicht voor moeke te worden :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.978 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 29 mei 2011 - 19:01

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 29 mei 2011 - 22:28

Veel succes morgen!
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#29 Geplaatst 29 mei 2011 - 22:36

Heel veel sterkte met het dragen van je ziekte en hopelijk wordt het allemaal snel wat beter voor je. Veel geluk ook met de kleinkindjes. :rub: :rub: :rub:

Bewerkt door papaver, 29 mei 2011 - 22:37.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 29 mei 2011 - 22:39

Heel veel sterkte en heel veel beterschap :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw