Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#241 Geplaatst 22 juni 2011 - 19:36

marleen ik ben heel heel blij voor je dat je naar huis mag straks , waarschijnlijk ben je al thuis nu :d
Geniet van je ventje en van je poezeltjes, zij zullen ongetwijfeld ook genieten van jouw aanwezigheid :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#242 Geplaatst 23 juni 2011 - 01:09

:loveshower: :loveshower: :loveshower: hoi allemaal ,ben thuis :dancer: :dancer: :dancer: wat een welkomstcomité hier met Dori en Demi nog nooit meegemaakt zijn dit wel katten ? :LOL: :LOL: Gene sec laten ze me alleen en Demi babbelt en knuffelt de hele tijd met me ,Dori knuffelt op haar manier :heart: om 20 h waren we thuis,een heel gedoe met attesten voor huisarts ,verpleegkundigee klonter zit er nog en moet 6 weken bloedeverdunners inspuiten buiten de Spuitjes sandostatine die ik mezelf 2 maal per dag inspuit zijn dus 3 spuiten per dag :help: moet ook ijzerpillen nemen omdat ik tekort aan heb ,geeft een zwarte ontlasting wist dit niet en verschrok me een bult :help: en begon al te paniekeren :( ,morgenavond komt de verpleegster de port aanprikken en de voeding aankoppelen ,en s'middags weer afkoppelen in het weekeind ben ik vrij van tpn ,gelukkig ,op mijn verjaardag 8juli ,moet dan met de trein van 14h naar Leuven op controle en ben dan rond 21h terug ,hopelijk ben ik dan weer een beetje aangesterkt ,ik wil jullie nog allemaal heel fel danken voor de vele leuke kaartjes en steungevende berichtjes hier op kattensite ,hou jullie op de hoogte van alles ,tot gauw liefs :catkiss
Demi houdt maar niet op met spinnen en knuffelen en me wassen :loveshower: :loveshower: dori ligt op mijn schoot met haar kopje tegen mijn hand te spinnen :loveshower: dank je Amazing Dolls voor deze prachtige knuffels ,wat geven ze me  kracht ,zoveel liefde ,samen met Ernst geven ze me de moed om door te gaan ,

Bewerkt door marleen57, 23 juni 2011 - 01:30.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#243 Geplaatst 23 juni 2011 - 01:50

wil jullie allemaal op kattensite heel veel bedanken voor de steungevende berichten en leuke kaartjes ,voor jullie :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#244 Geplaatst 23 juni 2011 - 01:59

Oh wat fijn dat je weer thuis bent en de katten je zo geweldig hebben ontvangen :)

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#245 Geplaatst 23 juni 2011 - 02:40

Ik ben heeeeeeeeeeeeel blij dat je weer thuis bent! Minder blij dat ik mijn nacht-chat-maatje kwijt ben :x ;) Geniet maar tenvolle van alles en iedereen rondom je, maar ik ben er zeker van dat je dat wel doet!

Van ijzer krijg je trouwens idd zwarte ontlasting, kan ook zijn dat je geconstipeerd geraakt. Helemaal normaal!!!

Slaaplekker!

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#246 Geplaatst 23 juni 2011 - 08:20

Ik zit hier met tranen in de ogen. Zo ontroerd ben ik van de liefde van je knuffels :heart: :heart: :heart:
Ben blij dat je thuis bent :) Vanaf nu kan het alleen maar geen beteren hé, dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#247 Geplaatst 23 juni 2011 - 08:37

joehoeeee

blij dat je weer thuis bent !!!

groetjes

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#248 Geplaatst 23 juni 2011 - 08:50

Blij te lezen dat je thuis bent, geniet van je vertrouwde omgeving !
:flower: :geluk: :flower:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#249 Geplaatst 23 juni 2011 - 08:50

Fantastisch dat je thuis bent, Marleen! Geniet maar van je twee schatten rondom jou! :dancer:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#250 Geplaatst 23 juni 2011 - 09:49

Gorecki zei:

Van ijzer krijg je trouwens idd zwarte ontlasting, kan ook zijn dat je geconstipeerd geraakt.

Je neemt ijzer ook best in met vit. C, dan wordt dit het beste opgenomen door je lichaam. Ook best 2u ervoor en erna geen koolhydraten nemen omdat het ijzer zich dan gaat binden aan de koolhydraten en dus gewoon weer uitgescheiden gaat worden i.p.v. door je lichaam opgenomen te worden. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#251 Geplaatst 23 juni 2011 - 10:04

:thumb: lekker knuffelen, genieten (en af en toe ook wat rusten) :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#252 Geplaatst 23 juni 2011 - 10:12

:dancer: :dancer: :dancer:
Nu zal je vlug nog véééél beter worden Marleen!!! :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#253 Geplaatst 23 juni 2011 - 10:38

:cheer: :cheer: :cheer: Ben zooooooooooooooooooooo blij voor jou :love3:

Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#254 Geplaatst 23 juni 2011 - 12:41

hey marleen,
een super ontvangst van je lieve schatjes
hoop dat je een zeer goede nacht gehad hebt
goed rusten he
en je verjaart een dag voor mij
ben superblij voor jou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d :d :d
Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#255 Geplaatst 23 juni 2011 - 13:34

Fantastisch dat je zo'n warm welkom thuis hebt gekregen. Dat zal enorm deugd gedaan hebben :love: . Geniet ervan, Marleen.