Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 30 mei 2011 - 00:36

dank je allemaal voor jullie lieve troostende woorden , ;) het geeft me zoveel moed ,het wordt  mijn eerste kleinkind ik had me niet goed uitgedrukt :oops: maar mijn schoondochter is uitgeteld voor 4 januari dat beloven spannende feestdagen te worden en wie weet wordt het wel een kerstkindje :d .Ik ga mijn knuffels zo missen Dori is niet van me weg te slaan ze komt op mijn schoot liggen en is zo lief zou ze dat aanvoelen dat ik voor lange tijd zou weggaan? Kon het maar dat ik ze tijdens mijn opname kon zien Edith .Mijn prof is niet voor home tpn Kathleen maar de optie blijft open ,ik heb 2jaar geleden sondevoeding gehad via een pej-sonde heb ik een jaar gehad met veel infecties' abscessen spoedopnames'daarom hebben ze die na een jaar moeten uittrekken nu heb ik nog altijd een gat in mijn buik ik noem het mijn 2-de navel :LOL: en sondevoeding kost 400 euro per maand is veel geld om zo af te zien :evil: , :cry: we zullen zien wat hij straks gaat zeggen ,heel veel liefs voor jullie :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#32 Geplaatst 30 mei 2011 - 00:55

Heel veel kracht en moed :hug: hug :hug

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#33 Geplaatst 30 mei 2011 - 07:22

ik duim voor jou dat alles sebiet toch wat goed gaat

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#34 Geplaatst 30 mei 2011 - 07:36

Hier duim ik ook mee voor jou... :geluk:   En mocht je toch weer voeding nodig hebben, dan hoop ik dat ze het onder begeleiding gewoon thuis kunnen geven ook. :geluk:

Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 30 mei 2011 - 08:19

Ai... 't is niet leuk om zo te moeten afhangen van speciale interventies...

Ik duim voor je dat het meevalt - en dat je snel opknapt als ze je daar toch moeten houden.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#36 Geplaatst 30 mei 2011 - 08:35

Veel sterkte marleen en we duimen dat je er spoedig terug bovenop bent en het tij eindelijk zal keren voor je! :hug

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#37 Geplaatst 30 mei 2011 - 08:59

:hug: :hug: :hug: :hug: Marleentje toch :( vreselijk ! hou de moed erin xxxxx hopelijk krijg je goed nieuws int ziekenhuis en moet je niet blijven :hug: :hug: :hug: :hug:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#38 Geplaatst 30 mei 2011 - 11:25

lieve Marleen, toen ik je voor de eerste keer zag was je nog niet lang uit het ziekenhuis.
Ik heb je in mijn hart gesloten en Dori en Demi ook.
Ik hoop dat je niet in het ziekenhuis moet blijven of dat dit nu eens de laatste keer zou zijn, want herstellen moet je.
Je kan zo niet blijven verder afvallen, dus die paarweekjes herstelperiode lijken me gewoon nodig.
Dori & Demi voelen jou perfect aan en zullen je zeker missen maar passen zich uitstekend aan de situatie aan, dat hebben ze de vorige keer bewezen.

Proficiat alvast dat je moeke wordt, ik wil ook niet dat mijn kleinkind me oma noemt, voelt zo oud aan hé, daarom noem ik ook moeke.

Ik duim vor je en het kaarsje brand al.
Dikke knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#39 Geplaatst 30 mei 2011 - 11:54

Heel veel sterke Marleen :hug: , hopelijk moet je niet blijven of kan er toch een oplossing besproken worden om je medische zorgen thuis toe te dienen.
Je hebt een mooi vooruitzicht een kleinkindje.  Dori en Demi hebben al bewezen dat ze het goed doorstaan tijdens je afwezigheid en krijgen zeker ook de nodige zorgen.  Tuurlijk mis je ze maar je gezondheid gaat even voor.   Moed erin houden :duim:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 30 mei 2011 - 12:30

Ik hoop dat je vandaag niet moet blijven.  Heel veel sterkte.
En proficiat met aankomend je Moeke-schap !

We branden hier een kaarsje voor je.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 30 mei 2011 - 12:33

Ik heb zo met u te doen :(    Heel veel beterschap!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 30 mei 2011 - 16:30

:rub: :rub: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 30 mei 2011 - 21:49

Hoe is het nu Marleen, wat zeiden de dokters?  Moet je er lang blijven?

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#44 Geplaatst 31 mei 2011 - 00:49

Marleen is moeten blijven in het ziekenhuis, ik heb haar juist op FB gehoord.
Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 31 mei 2011 - 01:00

ai , dus toch ...
en weet ze al hoe lang ze moet blijven ??