Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#301 Geplaatst 06 juli 2011 - 05:57

Fijn dat het beer gaat met je! De foto's met de poezen in de buggy zijn geweldig, ik wil er ook een! :thumb: nu zit er een vaak in de tas aan het tuigje maar dit is prettiger voor ze. :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#302 Geplaatst 06 juli 2011 - 12:19

ik ben heel blij voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#303 Geplaatst 07 juli 2011 - 01:04

t07037 zei:

Fijn dat het beer gaat met je! De foto's met de poezen in de buggy zijn geweldig, ik wil er ook een! :thumb: nu zit er een vaak in de tas aan het tuigje maar dit is prettiger voor ze. :loveshower:

moet je eens op zooplus kijken ,ze zitten er heel graag in , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#304 Geplaatst 07 juli 2011 - 01:08

dank je Jessie ,gisteren had ik een slechte dag heel de dag migraine ,braken ,heb de hele dag in de zetel gelegen en geslapen ,nu ben ik weer klaarwakker ,morgen komt de thuishulp en vrijdag ben ik jarig dan moet ik op controle naar Leuven met de trein ,van een leuke verjaardag gesproken ,maar maken dat zaterdag wel weer goed dan gaan we naar een ex-kamergenote die een frituur heeft in Loksbergen ,kan wel niets eten maar wel een paar frietjes bij Ernst pikken gewoon voor de smaak en de gezelligheid , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#305 Geplaatst 07 juli 2011 - 14:14

Leuke fotootjes alweer :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#306 Geplaatst 07 juli 2011 - 17:30

:geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#307 Geplaatst 08 juli 2011 - 01:04

Leuke foto's inderdaad.
Wij willen ook graag een buggy maar dan een andere, zo een doggy ride.
Vorige week naar Wilrijk gereden waar ze er verkopen, zitten we eerst in de file voor kweet niet hoe lang, vervolgens rijden we k weet niet hoeveel keer verkeerd en als we dan uiteindelijk op de juiste bestemming geraakten bleek het net sluitingsdag van de winkel te zijn...
En nu moet halve trouwboek terug gaan werken (die had vorige week verlof) en godweet wanneer we nog eens tot daar geraken... Dus voor ons voorlopig jammer  genoeg geen buggy.
Ik wil je via hier ook een gelukkige verjaardag toewensen.
Maak er toch een leuke dag van ondanks de trip naar het ziekenhuis ;)
Je migraine was vandaag dan beter?

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#308 Geplaatst 08 juli 2011 - 11:06

:bday: :birthday: :bday: Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er ondanks alles ten volle van! :bday: :birthday: :bday:

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#309 Geplaatst 08 juli 2011 - 11:15

:birthday: Gefeliciteerd :birthday:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#310 Geplaatst 08 juli 2011 - 11:22

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Gelukkige verjaardag!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#311 Geplaatst 08 juli 2011 - 14:57

Gefeliciteeeeeerd :LOL: Probeer er tussendoor ook nog van te genieten he! :hug:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#312 Geplaatst 09 juli 2011 - 01:29

lathyrus zei:

Leuke foto's inderdaad.
Wij willen ook graag een buggy maar dan een andere, zo een doggy ride.
Vorige week naar Wilrijk gereden waar ze er verkopen, zitten we eerst in de file voor kweet niet hoe lang, vervolgens rijden we k weet niet hoeveel keer verkeerd en als we dan uiteindelijk op de juiste bestemming geraakten bleek het net sluitingsdag van de winkel te zijn...
En nu moet halve trouwboek terug gaan werken (die had vorige week verlof) en godweet wanneer we nog eens tot daar geraken... Dus voor ons voorlopig jammer genoeg geen buggy.
Ik wil je via hier ook een gelukkige verjaardag toewensen.
Maak er toch een leuke dag van ondanks de trip naar het ziekenhuis ;)
Je migraine was vandaag dan beter?

wat een pech voor je maar ben er zeker van dat die buggy er komt ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#313 Geplaatst 09 juli 2011 - 01:40

:catkiss dank jullie voor de lieve verjaardagswensen ;) ,ik word er stil van , dat iedereen zoveel begaan is met mij ,het was een hele zware dag vandaag ,ze hebben 10 buisjes bloed getapt van de portacath ,het steeg me naar mijn kopje ,de draadjes hebben ze ook uitgedaan ,sommige waren heel stug en het deed wel pijn ,maar kan wat pijn verdragen doordat ik veel meegemaakt heb ,de migraine is even weg door de dubbele dosis nurofen :d ,heb slecht nieuws de prof zegt dat de tpn voor de rest van mijn leven is ,ik heb nog steeds ondergewicht en woog 48,1 kg,heb deze avond een hypoglecemie aanval gekregen ,is een aanval van lage suikers ,ik was van de wereld ,kletsnat gezweet ,haast flauw gevallen gelukkig was Ernst er en heeft me 3 druivesuikers gegeven ,gelukkig steeg mijn suiker maar heb moeten bekomen ,steeds weer na zo een aanval laat dit sporen na op je lichaam ,maar het bezoek va mijn zoon en schoondochter die met een bos bloemen aankwamen maakte weer veel goed .Ik moet woensdag weer naar Leuven :( voor een slik-en slokdarmonderzoek ,het eten en medicatie blijft soms in mijn keel steken wat leidt tot levensgevaarlijke situatie's ,hopelijk is het iets van voorbijgaande aard laten we het hopen ,morgenvroeg komen ze de naald uittrekken en zondagavond terug aanprikken en aankoppelen,morgenavond gaan we op bezoek bij mijn ex-kamergenote die een frituur in Loksbergen heeft kan ik een frietje pikken bij Ernst just voor de taste , ;) ;) ;)

Bewerkt door marleen57, 09 juli 2011 - 01:44.

Geplaatste afbeelding

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#314 Geplaatst 09 juli 2011 - 11:45

Succes
Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#315 Geplaatst 09 juli 2011 - 12:49

Ik sta er altijd van versteld hoe moedig jij met je penibele situatie omgaat, Marleen. Je bent een kranige vrouw. Ik wens je ondanks je pijnen en vervelende behandelingen die je steeds maar weer moet ondergaan, toch nog veel levensvreugde toe :b !