Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#331 Geplaatst 14 juli 2011 - 01:54

Marleen, meiske toch, dat onderzoek klinkt ronduit vreselijk :misselijk: :(
Gelukkig is t achter de rug.
Rust morgen maar heel goed uit dat je er terug een beetje bovenop komt.
En knuffel de poezels een keer extra van mij ;)
Hier is dat ook zo dat als ik knock out op de zetel lig dat ze dan komen knuffelen en ze nog liever zijn dan ze normaal gezien zijn.
Ze voelen dat inderdaad dat er iets niet in de haak is.
Ik hoop dat er met de resultaten van het vreselijke onderzoek toch iets uit de bus komt waar je iets mee en aan kan doen.
Dat dat onderzoek toch zijn nut heeft gehad.
En hopelijk moet je dat nooit meer ondergaan.
Dikke virtuele knuffel
Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#332 Geplaatst 14 juli 2011 - 13:01

Amai, wat een lijdensweg alweer zo'n onderzoek :misselijk: . Ik heb echt met je te doen :hug: !
Wat zijn onze katjes toch schatjes, hé :love: .  

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#333 Geplaatst 14 juli 2011 - 18:37

Oh bah wat een onderzoek :(

Voel je maar snel beter, tussen de kitties en bij je thuis :)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 15 juli 2011 - 00:37

Ik ben al een beetje bekomen ,ik wens dit mijn allergrootste vijand nog niet toe ,heb vandaag de hele dag plat gelegen ,het was ook geen weer om een hond door te jagen ,morgen komt de thuishulp is zo een lieve ,we gaan dan een uurtje winkels kijken en een lekkere cappucino drinken ,moet ook naar het stadhuis voor papieren ,de dag zal snel om zijn ,slaap wel ;) ;)

Bewerkt door marleen57, 15 juli 2011 - 00:38.

Geplaatste afbeelding

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#335 Geplaatst 15 juli 2011 - 00:55

Hey Marleen
Door de drukte die de komst van de pups meebrengt, ben ik heel wat lezen achter hier op de site.
Vandaar dat ik ook je verjaardag gemist heb, sorry hiervoor.
Ik lees net dat je weer nare onderzoeken in gasthuisberg hebt moeten laten doen.  Je mag me als je op onderzoek moet - en geen vervoer hebt altijd een berichtje sturen hoor.  Als ik kan (ik werk halftijds sinds ik mijn moeder verzorg die door haar dementie niet meer alleen kan blijven) zal ik je met veel plezier naar het ziekenhuis brengen en op je wachten.  Ik moet dan wel mijn mama meenemen maar zij doet niets liever dan meegaan in de auto dus dat is geen probleem.

Bewerkt door Trolleke, 15 juli 2011 - 00:56.

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#336 Geplaatst 15 juli 2011 - 09:09

aiaiai Marleen toch.  Als je zo op onderzoek naar Leuven moet, is er dan niemand die met je mee kan gaan? Of je komt toch zeker in aanmerking voor ziekenvervoer vh ziekenfonds?
:hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#337 Geplaatst 15 juli 2011 - 13:42

Heel veel beterschap ik hoop dat het gouw goed met je komt !! :hug
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#338 Geplaatst 16 juli 2011 - 01:23

Trolleke zei:

Hey Marleen
Door de drukte die de komst van de pups meebrengt, ben ik heel wat lezen achter hier op de site.
Vandaar dat ik ook je verjaardag gemist heb, sorry hiervoor.
Ik lees net dat je weer nare onderzoeken in gasthuisberg hebt moeten laten doen. Je mag me als je op onderzoek moet - en geen vervoer hebt altijd een berichtje sturen hoor. Als ik kan (ik werk halftijds sinds ik mijn moeder verzorg die door haar dementie niet meer alleen kan blijven) zal ik je met veel plezier naar het ziekenhuis brengen en op je wachten. Ik moet dan wel mijn mama meenemen maar zij doet niets liever dan meegaan in de auto dus dat is geen probleem.

wat vind ik dat lief van je ,maar ik woon in Genk ,is wel een heel stukje rijden ,hoeveel puppy"s heb je ? ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#339 Geplaatst 16 juli 2011 - 14:48

Och Marleen, hoop zo dat het nu gedaan is met al die ellendige onderzoeken meis.
Wat zul jij je vreselijk rot voelen zo.
Heb ook al heel wat onderzoeken gehad maar dit is niks vergeleken met wat jij allemaal te verduren krijgt.
Hoop zo dat je snel wat opknapt en het dan kan vast houden zonder al die rompslomp!!
Hele dikke kus en knuffffffffffffffff

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#340 Geplaatst 16 juli 2011 - 20:58

marleen57 zei:

wat vind ik dat lief van je ,maar ik woon in Genk ,is wel een heel stukje rijden ,hoeveel puppy"s heb je ? ;) ;) ;)

Hey Marleen

Ik woon in Linkhout en werk in Hasselt dus ik ben zo in Genk.

Het is ook niet iedere dag dat je naar Leuven moet hé. Ik wil het heel graag voor je doen. Zeker als je van die 'ambetante' onderzoeken moet laten doen.

In principe kan ik alleen maandag niet en verder werk ik tot 12u 's middags en zou dus vanaf 13u30 met je in Leuven kunnen zijn (met een klein omwegje om mijn mama op te pikken). En op vrijdag ben ik de hele dag vrij.
Als de onderzoeken 's morgens zijn kan ik je voor mijn werk brengen of je tenminste komen ophalen in Leuven want ik vind het erg dat je na dergelijke onderzoeken nog de trein moet nemen.

We hebben momenteel twee bichon frisé pups Kumara en Alysha en er komt er nog eentje bij http://www.kattensit...aadjes-bij.html

Bewerkt door Trolleke, 16 juli 2011 - 20:59.

Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#341 Geplaatst 17 juli 2011 - 00:25

Kathleen zei:

aiaiai Marleen toch. Als je zo op onderzoek naar Leuven moet, is er dan niemand die met je mee kan gaan? Of je komt toch zeker in aanmerking voor ziekenvervoer vh ziekenfonds?
:hug:

er kan niemand met me mee ,dat is veel te duur als je ziekenvervoer wilt ,ik rij met 50 procent korting met de trein en gratis met de bus omdat ik invalide ben , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#342 Geplaatst 17 juli 2011 - 00:33

dank je Trolleke ,ik vind het zo lief en hartverwarmend van je ,hopelijk zijn de onderzoeken nu voor een hele tijd gedaan ,het zijn zo schattige hondjes , ;) ;) wat lief van je Ciska , ;) ;) .Ik krijg nu 2 dagen geen tpn ,ik had scampi's met look klaargemaakt voor Ernst ,hij eet dat zo graag ,ik heb ééntje gegeten met een beetje brood en heb alweer de hele avond op de pot gezeten en last van lage suikers door de dumping ,nu gaat het weer wat beter ,hopelijk val ik niet weer af dezer dagen ,maandagavond komt een verpleger me aanprikken en aankoppelen ,het is zo slecht weer ,mijn zoon is verjaard en morgen moeten we naar hem voor een familiefeestje ,gezellig ,voor jullie allemaal een heel fijn hopelijk niet te nat weekeinde ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#343 Geplaatst 19 juli 2011 - 00:57

hoi iedereen even een verslagje,zondag een leuke namiddag gehad bij mijn zoon die zaterdag jarig was :d heb maar een hapje geproefd van al dat lekkers maar erbij zijn was zeker zo fijn ,alleen het weer was zo slecht ,gelukkig zaten we lekker knus binnen .Vanochtend heel de voormiddag op de pot gezeten ,voelde me zo zwakjes en uitgedroogd ,was een halve kilo afgevallen ,ben deze avond weer aangeprikt en aangekoppeld was  pijnlijk deze keer ,het was een andere verpleegster ,nu gaat het wat beter omdat ik tpn krijg ,grtjes ;)
Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#344 Geplaatst 19 juli 2011 - 00:59

marleen57 zei:

hoi iedereen even een verslagje,zondag een leuke namiddag gehad bij mijn zoon die zaterdag jarig was :d heb maar een hapje geproefd van al dat lekkers maar erbij zijn was zeker zo fijn ,alleen het weer was zo slecht ,gelukkig zaten we lekker knus binnen .Vanochtend heel de voormiddag op de pot gezeten ,voelde me zo zwakjes en uitgedroogd ,was een halve kilo afgevallen ,ben deze avond weer aangeprikt en aangekoppeld was  pijnlijk deze keer ,het was een andere verpleegster ,nu gaat het wat beter omdat ik tpn krijg ,grtjes ;)

Lieve Marleen, hoeveel kilogram kun jij nog afvallen :trance: . Hopelijk win je snel wat aan gewicht :eat :catattackball !

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#345 Geplaatst 19 juli 2011 - 01:16

papaver zei:

Lieve Marleen, hoeveel kilogram kun jij nog afvallen :trance: . Hopelijk win je snel wat aan gewicht :eat :catattackball !

verlies het telkens als ik diarree heb papaver en 2 dagen geen tpn in het weekeinde ,maar ze volgen het heel goed ,ik krijg gedurende 5 dagen 1500calor binnen en is een zak van 1,5 liter , ;)
Geplaatste afbeelding