Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#346 Geplaatst 19 juli 2011 - 20:53

Heel veel sterkte gewenst Marleen. :hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat je snel je gewicht weer op peil kunt brengen zodat je er weer wat beter tegen kunt en je waarschijnlijk ook wel sterker voelt! :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#347 Geplaatst 19 juli 2011 - 21:23

:hug: :hug:  dikke knuffels

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#348 Geplaatst 20 juli 2011 - 00:51

haemoglobine zei:

Heel veel sterkte gewenst Marleen. :hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat je snel je gewicht weer op peil kunt brengen zodat je er weer wat beter tegen kunt en je waarschijnlijk ook wel sterker voelt! :hug: :hug: :hug:

dank je Ann je hebt het ook zo moeilijk , :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

hummertje
hummertje
  • 146 berichten

#349 Geplaatst 20 juli 2011 - 06:39

:geluk: :love2:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#350 Geplaatst 20 juli 2011 - 08:22

marleen57 zei:

dank je Ann je hebt het ook zo moeilijk , :hug: :hug: :hug:

Oh, het mijne is maar peuleschil in vergelijking met wat jij al meegemaakt hebt! :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#351 Geplaatst 20 juli 2011 - 08:27

marleen toch , ik hoop voor jou dat je snel wat kilootjes bijkomt , en niet meer zo ziek bent van een lekker hapje te eten!!  

Hou vol, alles komt wel goed!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#352 Geplaatst 21 juli 2011 - 01:18

Jessie_A&A zei:

marleen toch , ik hoop voor jou dat je snel wat kilootjes bijkomt , en niet meer zo ziek bent van een lekker hapje te eten!!

Hou vol, alles komt wel goed!

dank je wel Jessie ,ben een halve kilo bij :d ben vandaag gebeld door  de endocrenologe van Gasthuisberg mijn bloed was niet goed ,mijn schildklier slaat weer te hard ,moet mijn medicatie strumazol verhogen en het schildklierhormoon stoppen en moet vervroegd op controle bij endocrenologie op 16 augustus om half elf ,kan dan de avond voordien geen tpn aankoppelen ,ga dan proberen om bij mijn tpn-verpleegkundige langs te gaan om mijn opleiding verder af te maken voor het aankoppelen ,ik heb vandaag de hele dag in de zetel gelegen was zo ziek weer ,nu gaat het wat beter ,hopelijk heb ik morgen een betere dag ,dan is Ernst vrij en gaan we naar Aken ,daar zijn de winkels open ,moeten wel om 18h terug zijn voor de tpn ,als het niet regent ben ik al blij ,grtjes ;)
Geplaatste afbeelding

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#353 Geplaatst 21 juli 2011 - 10:11

Fijn om te horen dat je weer een halve kilo bent aangekomen. :thumb:
Heel veel succes in het ziekenhuis :geluk:
Geniet vandaag
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#354 Geplaatst 21 juli 2011 - 10:51

Hopelijk voel je je vandaag wat beter en ben je nu aan het genieten van je uitstapje in Aken! :hug:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#355 Geplaatst 22 juli 2011 - 01:01

haemoglobine zei:

Hopelijk voel je je vandaag wat beter en ben je nu aan het genieten van je uitstapje in Aken! :hug:

het is fijn geweest ,heb genoten het weer was met momenten prima ,we zijn mijn zoon en schoondochter in aken tegengekomen :d hebben een fijn terrasje gepikt met ons allen ,was door de diarree weer mijn halve kilo kwijt :cry: heb toch een fijne dag gehad vandaag ,dat is het voornaamste , ;)
Geplaatste afbeelding

hummertje
hummertje
  • 146 berichten

#356 Geplaatst 22 juli 2011 - 07:33

:flower: sterkte

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#357 Geplaatst 22 juli 2011 - 12:10

marleen57 zei:

het is fijn geweest ,heb genoten het weer was met momenten prima ,we zijn mijn zoon en schoondochter in aken tegengekomen :d hebben een fijn terrasje gepikt met ons allen ,was door de diarree weer mijn halve kilo kwijt :cry: heb toch een fijne dag gehad vandaag ,dat is het voornaamste , ;)

:thumb:

Idd, die fijne dagen maken veel goed en geven je de moed om de rest aan te pakken! :hug:

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#358 Geplaatst 25 juli 2011 - 21:10

Inderdaad, de fijne dagen geven je moed om de moeilijke te doorspartelen.
Ik kom zelf zelden buiten , als we dan op zaterdagochtend toch nog snel naar de markt in Aalst geraken als halve trouwboek eindelijk thuiskomt van zijn werk dan ben ik de koning te rijk :d
Er staat daar iemand met een bloemenkraam die zijn bloemen aan hele zachte prijsjes verkoopt en ik ga iedere keer naar huis met zo twee grote emmers bloemen :d :d :d
Dat maakt dan heel mijn week goed, iedere keer ik het moeilijk heb kijk ik naar mijn bloemekes en kan ik terug glimlachen.
Het is natuurlijk wel flink balen als ik dan een ganse maand niet naar de markt geraak...
Maar alé, dan zoek ik een andere kleinigheid om me aan op te trekken.
De poezels doen er ook veel aan vind ik, voor we hen hadden liep ik hier soms echt rond als een leeuw in een kooi als ik hier dan 2 of 3 maand constant binnen zat tussen dezelfde 4 muren, nu zij er zijn vind ik het opgesloten zitten beter te dragen, zij maken je dag sowieso al goed :d
Ik was blij te lezen dat je een uitstap hebt kunnen maken naar Aken en een terrasje hebt kunnen doen :d en wat een toeval dat jullie daar zoon en schoondochter tegen het lijf zijn gelopen, de wereld is klein ;)

Jammer dat ik niet wat van mijn teveel kilo's aan jou kan geven Marleen ;) , bij mij mogen er dan 10 kg af, ik dacht dat ik ze was bijgekomen door op korte tijd heel veel pralines te verorberen maar blijkbaar komt het door mijn medicatie (ik vraag me dan af of ik die er wel ga afkrijgen terug zolang ik de medicatie moet nemen en ik ga die nog heel lang moeten nemen)
Ik vind het dan zo jammer om te lezen dat het bij jou zo een strijd is om je gewicht zo goed en zo kwaad mogelijk te behouden en de kilo's er bij jou afvliegen terwijl dat niet zou mogen.
Ik hoop dat je die halve kilo (en t liefst nog meer dan dat) er terug kan bijkrijgen.

Ik hoop ook dat je die schildklier terug onder controle krijgt en dat je geen weerslag hebt gekregen van de uitstap naar Aken (of die weerslag ondertussen overwonnen is)

dikke virtuele knuffel ;) :)

Bewerkt door lathyrus, 25 juli 2011 - 21:11.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#359 Geplaatst 26 juli 2011 - 00:57

lathyrus zei:

Inderdaad, de fijne dagen geven je moed om de moeilijke te doorspartelen.
Ik kom zelf zelden buiten , als we dan op zaterdagochtend toch nog snel naar de markt in Aalst geraken als halve trouwboek eindelijk thuiskomt van zijn werk dan ben ik de koning te rijk :d
Er staat daar iemand met een bloemenkraam die zijn bloemen aan hele zachte prijsjes verkoopt en ik ga iedere keer naar huis met zo twee grote emmers bloemen :d :d :d
Dat maakt dan heel mijn week goed, iedere keer ik het moeilijk heb kijk ik naar mijn bloemekes en kan ik terug glimlachen.
Het is natuurlijk wel flink balen als ik dan een ganse maand niet naar de markt geraak...
Maar alé, dan zoek ik een andere kleinigheid om me aan op te trekken.
De poezels doen er ook veel aan vind ik, voor we hen hadden liep ik hier soms echt rond als een leeuw in een kooi als ik hier dan 2 of 3 maand constant binnen zat tussen dezelfde 4 muren, nu zij er zijn vind ik het opgesloten zitten beter te dragen, zij maken je dag sowieso al goed :d
Ik was blij te lezen dat je een uitstap hebt kunnen maken naar Aken en een terrasje hebt kunnen doen :d en wat een toeval dat jullie daar zoon en schoondochter tegen het lijf zijn gelopen, de wereld is klein ;)

Jammer dat ik niet wat van mijn teveel kilo's aan jou kan geven Marleen ;) , bij mij mogen er dan 10 kg af, ik dacht dat ik ze was bijgekomen door op korte tijd heel veel pralines te verorberen maar blijkbaar komt het door mijn medicatie (ik vraag me dan af of ik die er wel ga afkrijgen terug zolang ik de medicatie moet nemen en ik ga die nog heel lang moeten nemen)
Ik vind het dan zo jammer om te lezen dat het bij jou zo een strijd is om je gewicht zo goed en zo kwaad mogelijk te behouden en de kilo's er bij jou afvliegen terwijl dat niet zou mogen.
Ik hoop dat je die halve kilo (en t liefst nog meer dan dat) er terug kan bijkrijgen.

Ik hoop ook dat je die schildklier terug onder controle krijgt en dat je geen weerslag hebt gekregen van de uitstap naar Aken (of die weerslag ondertussen overwonnen is)

dikke virtuele knuffel ;) :)

ik vind het ook zo erg voor je ,gelukkig hebben we onze poezels ,jammer dat je zo ver af woont ,konden we eens bij mekaar binnenspringen en een lekker kopje koffie verorberen ,ik zit hier ook tussen de 4 muren en zie ook niemand ,Ernst is van s'morgens al vroeg weg tot 20h ,Ik ben niets bijgekomen deze week ,doordat ik zoveel diarree heb gehad ,gelukkig ook niets afgevallen ,ben vanavond weer aangeprikt was wel pijnlijker dan anders ,maar wat is een prik vergeleken met de pijn die ik geleden heb en nog lijd ,ik heb alweer 4 dagen felle hoofd en sinussenpijn ,en fel vermoeid maar de uitstap was de moeite waard alleen krijg ik de rekening achteraf gepresenteerd ,gisteren zijn we met Dori en Demi even gaan wandelen en een terrasje gaan doen ik moest even naar de buitenlucht ,het heeft me goed gedaan maar ben kapot ,hopelijk wordt het nu ook wat droger weer want dat vochtige weer is ook weer niet goed voor mij , ;) ;)

Bewerkt door marleen57, 26 juli 2011 - 00:58.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#360 Geplaatst 27 juli 2011 - 02:23

Het is inderdaad spijtig dat we zover van mekaar af wonen.
Halven trouwboek doet de vaste nacht maar moet dan veel overuren doen dus die is meestal laat thuis (soms zelfs pas s middags) en dan moet hij gaan slapen natuurlijk en als hij opstaat is er net genoeg tijd om zich te wassen en aan te kleden en te eten en hij moet alweer vertrekken...
Ik zit dus ook veel alleen, gelukkig zit ik nu "alleen" samen met de poezels ;) :d maar t zou leuk zijn als we dichter bij mekaar woonden, dan konden we misschien eens bij mekaar binnenspringen.
Helaas pindakaas.
Dat gaat niet.
Spijtig dat je niks bent bijgekomen maar t is ook al veel dat je niet afgevallen bent.
Ik hoop dat je hoofdpijn snel betert.
Ik weet wat het is om met kloppende hoofdpijn te zitten, ik zit hier tegenwoordig ook iedere dag een hele dag met kloppende koppijn, bij mij is dat een nevenwerking van mijn pijnmedicatie (dat vind ik nogal ironisch, ik moet zware pijnstillers nemen voor de pijn in de rest van mijn lichaam en dan krijg ik daar zo een hoofdpijn van dat het precies is alsof mijn hoofd gaat ontploffen, ik zit hier ondertussen al met 22 nevenwerkingen van die pijnmedicatie, ik doe ook bijna geen oog meer toe sedert iets meer dan een jaar oa, ik word ieder uur wakker, allesbehalve plezant als je dan weet dat ik letterlijk fysiek ziek word van te kort aan slaap, ik krijg oa koorts en nog zo van die onprettige dingen daardoor waardoor ik nog zieker word dan ik al was maar er zijn voor mij niet bijster veel opties meer over wat pijnstilling betreft dus ik probeer het toch maar vol te houden want zonder heb ik helemaal geen leven meer)
En hier is dat ook zo dat de weinige keren dat ik buitengeraak ik dan achteraf de rekening gepresenteerd krijg en ik daarna compleet uitgeteld lig.
Maar alé, ik ben dan al blij dat ik eens ben buitengeraakt.
In t begin was ik daar heel kwaad om en ook heel verdrietig dat ik dan uitgeteld lag en ik voor mijn uitstap moest boeten (afhankelijk van de duurte van die uitstap lag ik dan tussen de 3 dagen en de 6 weken knock-out).
Nu heb ik me daar al bij neergelegd dat het zo is.
Het helpt toch niet dat je daar kwaad of verdrietig om bent.
Ik zit nu eenmaal opgezadeld met een lichaam waar niet veel goed meer aan is en ik heb het er maar mee te doen of ik er nu kwaad of blij om ben...
Ik duim alvast voor droger weer ;) en hopelijk kunnen we allebei snel terug een uitstapje maken
Geplaatste afbeelding