Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#391 Geplaatst 16 augustus 2011 - 01:05

ik hoop dat die buikmiserie toch niet de kop opsteekt in de trein.
Gelukkig dat dienen buscopan bestaat, dat is ook al meer dan 1 keer mijn redding geweest.
Veel courage toegewenst
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#392 Geplaatst 16 augustus 2011 - 16:46

Ik hoop dat het vandaag allemaal goed is gelopen in de trein en tijdens het onderzoek!
En super dat er nog een schatje bijkomt, heb je iets fijns om naar uit te kijken :)

Bewerkt door Fietje26, 16 augustus 2011 - 16:47.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#393 Geplaatst 17 augustus 2011 - 01:05

hallo ,dank voor de troostende woorden ,de buscopan heeft weer wonderen verricht maar is niet goed voor mijn nieren ,mijn stoma produceerd te weinig en hou dan veel teveel vocht op ,ik kan ook niet veel drinken ,de endocrenoloog wil dat ik een radioactieve pil slik maar vind het geen optie doordat de besmette urine dan in mijn stomazakje stroomt en ook moet ik dagelijkse zorg en tpn hebben ,en zou dan 2 weken niet met Ernst slapen en contact met mensen hebben ,dus moet ik verder met de medicatie en zal elke maand op controle moeten en bloedafname hebben ,ik heb mijn eerste les tpn aankoppelen gekregen wat is dat moeilijk ,en zal nog niet voor morgen zijn maar heb goede thuisverpleging ,afkoppelen doe ik nu zelf is minder ingewikkeld ,ik heb een mail gestuurd naar neurologie in Leuven omdat ik bijna dagelijks die migraine achtige hoofdpijn heb ,vrijdag komen ze me intervieuwen van Gasthuisberg in verband met de home tpn ,nu is het welletjes gewaast vandaag ben blij dat ik mijn voeding aanhangen heb ,grtjes ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#394 Geplaatst 17 augustus 2011 - 05:41

Och Marleen toch er blijft je niks bespaard zo lijkt het wel :(
Maar je hebt iets moois om naar uit te kijken zeg, wat leuk dat je er een poes bij krijgt!
Hele dikke knufff voor je meis!

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#395 Geplaatst 17 augustus 2011 - 07:58

:hug: vowa is die radioactieve pil goed?
hoop dat je hoofdpijn is minder is.
maar het weer is toch al beter, het zonnetje zal volop schijnen :d voel je je dan ook beter? :hug:

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#396 Geplaatst 17 augustus 2011 - 08:13

Cisca zei:

Och Marleen toch er blijft je niks bespaard zo lijkt het wel :(
Maar je hebt iets moois om naar uit te kijken zeg, wat leuk dat je er een poes bij krijgt!
Hele dikke knufff voor je meis!

Heb ik iets gemist, krijg je er een poes bij?
Ik hoop echt dat ze een oplossing vinden voor je migraine :oops: Ik weet wat het is, kan daar spijtig genoeg van meespreken O:)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#397 Geplaatst 18 augustus 2011 - 00:55

EmilyenAmedee zei:

Heb ik iets gemist, krijg je er een poes bij?
Ik hoop echt dat ze een oplossing vinden voor je migraine :oops: Ik weet wat het is, kan daar spijtig genoeg van meespreken O:)

ik heb een blue mitted katertje besteld bij Anja ,ik sta nu als eerste op de wachtlijst ,ik heb dit altijd gewild ,maar het zal pas voor vlgend voorjaar zijn ,het moet ook een karakter zijn dat bij ons dominante dori past :LOL: .De migraine is vandaag weg maar voor hoelang? Ik kan pas vanaf december een afspraak regelen in leuven bij neurologie :( ,zal zolang moeten wachten ,hebben jullie het ook zo warm gehad ? Mijn voeten waren heel gezwollen van ophouden van vocht ,heb met mijn benen omhoog gelegen en nu is het beter ,grtjes ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#398 Geplaatst 25 augustus 2011 - 00:58

ben benieuwd om 13 h komt iemand van gasthuisberg me intervieuwen over de home tpn ,ben zo vermoeid kan geen stap verzetten ,heb mijn oproep gekregen voor medische controle op 9 september voor verhooging can de invaliditeit moet om 9h daar zijn maar zal niet lukken omdat ik dan nog aan de tpn hang dus maar weer bellen,en vragen voor s'namiddags , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#399 Geplaatst 25 augustus 2011 - 08:51

Marleen toch... stel het wel op je interview deze middag!
Kwens je nog veel sterkte toe!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#400 Geplaatst 26 augustus 2011 - 00:49

Annelore zei:

Marleen toch... stel het wel op je interview deze middag!
Kwens je nog veel sterkte toe!

het is allemaal prima verlopen het intervieuw Annelore,ik heb dori en demi in de bench moeten zetten ,die waren zo gek ,dori wou maar absoluut weten wat dat kleine ding op tafel deed het was het bandrecordertje :LOL: :LOL: het heeft 45 minuten geduurd en ik ga waarschijnlijk een rugzak en pomp krijgen dan moet ik niet meer met die infuusstaander door het appartement sjeezen,en kan ik mee buiten gaan ,afwachten dus ,ook zou er iets aan het afvalprobleem gedaan worden want heb alle dagen zoveel afval van ,grtjes ;)

Bewerkt door marleen57, 26 augustus 2011 - 00:50.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#401 Geplaatst 26 augustus 2011 - 08:16

marleen57 zei:

het is allemaal prima verlopen het intervieuw Annelore,ik heb dori en demi in de bench moeten zetten ,die waren zo gek ,dori wou maar absoluut weten wat dat kleine ding op tafel deed het was het bandrecordertje :LOL: :LOL: het heeft 45 minuten geduurd en ik ga waarschijnlijk een rugzak en pomp krijgen dan moet ik niet meer met die infuusstaander door het appartement sjeezen,en kan ik mee buiten gaan ,afwachten dus ,ook zou er iets aan het afvalprobleem gedaan worden want heb alle dagen zoveel afval van ,grtjes ;)

:thumb:

Die rugzak en pomp zou super zijn, dan krijg je toch heel wat meer bewegingsvrijheid!
Hopelijk wordt dit alles snel in orde gebracht. :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#402 Geplaatst 26 augustus 2011 - 10:40

Pff Marleen ik hoop echt dat je kan krijgen wat je nodig hebt! Je gezondheid geeft al zoveel
problemen met zich mee en dan ook nog die extra ongemakken :(
Ik ben lichamelijk ook niet gezond, maar als ik jou verhalen lees mag ik van geluk spreken met
hoeveel vrijheid ik nog heb :o
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#403 Geplaatst 28 augustus 2011 - 01:30

Ik ben gisteren zaterdag met een vriendin met de trein naar Brussel geweest ,zijn om half tien vertrokken ,de tpn hebben ze vrijdag om 16h30 komen aankoppelen ,om half twaalf waren we in brussel centraal ,zijn naar manneke pis geweest de oude markt ,de nieuwstraat en daar liep het mis ,ik had een tas wortelsoep gegeten en na een halfuur in cité 2 werd ik heel ziek ,ongelooflijke buikpijn :help: de dumping weer :NoWhy: :cry: 2 buscopan genomen maar werd steeds erger ineen gekrompen van de  pijn ben ik op het toilet geraakt het was er heel netjes de toiletten daar helemaal gesloten en daar heb ik een uur gezeten ,mijn vriendin was erg ongerust ,ocharme ,maar de soep was er weer uit en knapte ik op ,gelukkig ,voor de rest heb ik niets meer durven eten of drinken ,om half zes de trein naar huis en was ik om half acht terug bij mijn ventje en lieve knuffels , :d doodop ,om 20 h is de verpleger de naald komen uittrekken ,nu ben ik weer vrij tot maandagavond ,het was toch een leuke dag ,maar mijn kaars is uit nu , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#404 Geplaatst 28 augustus 2011 - 15:33

marleen57 zei:

Ik ben gisteren zaterdag met een vriendin met de trein naar Brussel geweest ,zijn om half tien vertrokken ,de tpn hebben ze vrijdag om 16h30 komen aankoppelen ,om half twaalf waren we in brussel centraal ,zijn naar manneke pis geweest de oude markt ,de nieuwstraat en daar liep het mis ,ik had een tas wortelsoep gegeten en na een halfuur in cité 2 werd ik heel ziek ,ongelooflijke buikpijn :help: de dumping weer :NoWhy: :cry: 2 buscopan genomen maar werd steeds erger ineen gekrompen van de  pijn ben ik op het toilet geraakt het was er heel netjes de toiletten daar helemaal gesloten en daar heb ik een uur gezeten ,mijn vriendin was erg ongerust ,ocharme ,maar de soep was er weer uit en knapte ik op ,gelukkig ,voor de rest heb ik niets meer durven eten of drinken ,om half zes de trein naar huis en was ik om half acht terug bij mijn ventje en lieve knuffels , :d doodop ,om 20 h is de verpleger de naald komen uittrekken ,nu ben ik weer vrij tot maandagavond ,het was toch een leuke dag ,maar mijn kaars is uit nu , ;) ;)

Leuk, een dagje Brussel met een vriendin! :thumb:
Wel jammer dat de dumping roet in het eten gestrooid heeft :8
Vandaag zal wel een rustdagje worden waarschijnlijk :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#405 Geplaatst 28 augustus 2011 - 16:02

marleen, t is toch erg dat je als je dan eens buitenkan toch zo een opstoten kan krijgen.
Ik doe mijn hoedje af voor jou dat je dat toch geen roet in t eten laat gooien en je er niet voor thuisblijft.
Ikzelf ben op t punt gekomen dat ik gewoon binnen blijf zitten t grootste deel van de tijd
Ik kan "aanval" in mijn hoofd krijgen waardoor ik dan op 3 seconden tijd gewoon ineenzak als een patattenzak en ik dan tussen de 30 minuten en 2 uur niet meer kan bewegen, niet meer kan praten, gewoon helemaal niet kan reageren als iemand me iets vraagt.
Als mensen je zien ineenzakken op straat en je bent alleen en je kan niet reageren dan denken ze natuurlijk de vreselijkste dingen en bellen ze een ambulance.
En ik zie het niet zitten om nodeloos afgevoerd te worden. Dus blijf ik dan maar thuis.
Als halve trouwboek met mij ergens kan naartoegaan blijf ik meestal ook thuis omdat ik het hele gedoe dat komt kijken bij buitengaan en de mogelijke gevolgen ervan gewoon niet zie zitten.
Ik zie het helemaal niet zitten om scheel van de pijn ergens op een vreemd toilet te moeten gaan zitten omdat ik gewoon niet naar de auto geraak.
Ik probeer dat allemaal zoveel mogelijk te vermijden.
Gevolg daarvan is natuurlijk dat ik een echte kluizenaar ben geworden en dat is ook niet altijd plezant.
Meestal kan ik me er goed in stellen maar af en toe steekt het wel eens tegen dat je in zo een situatie gedwongen wordt.
Echt waar, hoedje af dat jij de moed hebt om nog op de trein te stappen en een uitstap te doen !!!
Je bent een hele straffe madam !!!
Geplaatste afbeelding