Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 31 mei 2011 - 01:02

hoi lieve kattenvrienden heb ervan moeten huilen van jullie lieve reactie's ,het geeft me zoveel moed en is zo hartverwarmend ,want ik heb het zo moeilijk gehad vandaag ,mijn vriendin is vandaag in Hasselt opgestapt op de trein en heeft me de hele tijd begeleidt want kon amper op mijn benen staan ,toen de prof me zag verschrok hij zich ,was weer op korte tijd zo mager geworden en hij was duidelijk mocht niet naar huis want het was te gevaarlijk was op mijn spieren aan het leven ,ik werd opgenomen en kreeg al dadelijk in de ok een diepe catheter in de hals dit ging heel moeizaam en ondanks de zware verdoving voelde het pijnlijk aan ,mijn aders zijn kapot geprikt ,het heeft 2 uur geduurd eer de catheter geplaatst was ,nu heb ik al tpn-voeding (gaat via het bloed)van 2000cal over 24 h aanhangen ,en dit voor zeker 2 a 3 weken ,de schildklier werkt  ondanks de medicatie veel te snel ,ik ben benieuwd wat ze na deze weken gaan beslissen of ik een hickmann ga krijgen en thuis verder tpn kan krijgen want als ze me weer afkoppelen begint alles weer opnieuw , :cry: hou jullie op de hoogte ,liefs allemaal :catkiss
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 31 mei 2011 - 01:32

Hey Marleen,

Ik ken je niet persoonlijk, maar verdoemme zeg je bent een straffe madam!
'k Hoop dat je toestand snel verbetert en wens je verder veel moed en sterkte :geluk: :hug:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 31 mei 2011 - 08:52

Je komt er wel weer bovenop!!!!   Moed!!! En denk aan Dori en Demi die zitten te wachten op jou :LOL:

linneken
linneken
  • 67 berichten
  • 6 katten

#49 Geplaatst 31 mei 2011 - 09:22

Veel sterkte en moed houden meid, hopelijk mag je snel naar huis :b

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#50 Geplaatst 31 mei 2011 - 09:44

:hug: :hug:
Heel veel sterkte
:hug: :hug:

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#51 Geplaatst 31 mei 2011 - 10:43

Héél véél sterkte en een snelle beterschap toegewenst! :hug: :hug: :hug:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 31 mei 2011 - 12:39

marleen57 zei:

ik ben benieuwd wat ze na deze weken gaan beslissen of ik een hickmann ga krijgen en thuis verder tpn kan krijgen want als ze me weer afkoppelen begint alles weer opnieuw , :cry: hou jullie op de hoogte ,liefs allemaal :catkiss
Ik duim dat ze het zullen proberen :hug:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#53 Geplaatst 31 mei 2011 - 13:16

:hug: :hug: :hug:

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#54 Geplaatst 31 mei 2011 - 13:25

Wat een lijdensweg!! Hopelijk kan je nu echt wat  aansterken, want je leeft op je allerlaatste reserves zo te horen! Stapje per stapje, maar je hebt iets om naar uit te kijken, en daar doe je het voor! En misschien kan je thuis verdergaan met die voeding, probeer de prof maar te overtuigen, zodat je niet telkens terug naar af gaat.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 31 mei 2011 - 13:30

Veel sterkte en hopelijk mag er ook eens een positieve noot uit de bus komen. :hug:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 31 mei 2011 - 15:30

:rub: :rub: :rub: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#57 Geplaatst 31 mei 2011 - 19:38

oei, hopelijk vinden ze vlug een oplossing waarbij je thuis kan zijn en toch je nodige voeding krijgt

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 31 mei 2011 - 19:44

Heel veel :hug: :hug: Marleen, goed aansterken zodat je snel terug naar huis kan.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#59 Geplaatst 31 mei 2011 - 19:46

Lieve Marleen dit is zo moeilijk om  weer te moeten blijven ,maar denk aan je lieve schatten thuis .Hopelijk ben je snel weer wat beter en sterker en dat ze je thuis met de voeding kunnen helpen . :hug:
Ik wens je veel moed en lieve groetjes . :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#60 Geplaatst 31 mei 2011 - 21:46

Marleen ik vind het heel jammer voor je dat moest blijven.
Ik hoop van ganser harte dat je snel weer terug naar huis mag naar je schatten.
Heel veel sterkte toegewenst !!!