Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#451 Geplaatst 06 oktober 2011 - 00:54

dank je allemaal ,ik heb zoveel steun van jullie , ;) ;) het gaat weer beter met hem ,en is wat opgewekter :d , ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#452 Geplaatst 06 oktober 2011 - 20:20

Nou Marleen, ik vind het knap dat hij er weer zo snel bovenop komt! Jullie beide moeten zo ongelofelijk
sterk zijn om in jullie situatie te kunnen aarden, dit kan gewoon niet zonder ups-and-downs.
Zie dit als een manier om nog dichter naar elkaar toe te groeien, jullie hebben dit beide nodig.
Prachtig dat jullie elkaar zo hebben :love3:
Ik wens jullie samen alle geluk en liefde toe! :flower:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#453 Geplaatst 06 oktober 2011 - 21:52

Mss een praatgroep opzoeken via internet, ook voor je man, dat praat toch altijd gemakkelijker.
Het is niet gemakkelijk met een ziekte leven niet voor de zieke en niet voor de naaste omgeving, jullie kunnen de steun heel goed gebruiken al zijn het kleine dingetjes die helpen je de dag door.
Al die je laten links liggen hierdoor zijn jullie vriendschap niet waard.
Ik wens je ook nog heel veel geluk en als je wat wil uithuilen of praten of gewoon wat keuvelen dan kan je dat hier altijd. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#454 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:44

dank je Catherine en Giroldi ;) .Ik heb een heel slechte week ,ik loop tegen de muren op van de pijn in mijn gewrichten en spieren dat beloofd deze winter ,gelukkig heb ik de tpn voeding die mijn gewicht stabiel houdt en  geeft me de levensnoodzakelijke stoffen ,ik krijg  zoveel liefde en knuffels van mijn 2 ragdolls ,vooral Dori heeft een uitzonderlijk karakter ze lijkt meer op een hond :LOL: en Demi knuffelt veel en geeft likjes ,wat een geweldig ras is het ,een fijn weekeinde allemaal jammer dat het zo een slecht weer wordt , ;)

Bewerkt door marleen57, 07 oktober 2011 - 00:45.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#455 Geplaatst 08 oktober 2011 - 00:59

ik ben gisterenmorgen om 6h  kletsnat wakker geworden ,de katheter was aan het lekken ,lakens alles in de was ,heb de verpleging gebeld ,waren snel thuis en de verpleger heeft me afgekoppeld en met heparine gespoeld en heparineslotje erop ,de tpn was nog maar half leeg ,ik ben dan met mijn thuishulp om half één naar spoed gemoeten in Genk ,was daar dadelijk aan de beurt ,hebben me dan naar de dagzaal van oncologie gebracht waar ze me opnieuw aangeprikt hebben ,is toch telkens een pijnlijke zaak temeer daar het insteekpunt gezwollen en rood was ,heb er 2 uur gelegen ,nadien naar radiologie om een controlefoto met contrast van de portacath te laten maken ,gelukkig liep nu alles weer goed door ,rond 17h was ik weer thuis ,zijn me dan vanavond komen aankoppelen en het loopt weer goed door ,het zijn complicatie's die voorkomen met tpn ,is een erg dikke plakkerige vloeistof wat in je adres druppelt en verstopt makkelijk ,heb nog veel pijn ,heb zo schrik voor bacteriele infectie's ,daarom moet er zo snel ingegrepen worden en zo steriel mogelijk gewerkt worden ,fijn weekeinde iedereen ;)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#456 Geplaatst 08 oktober 2011 - 10:41

marleen57 zei:

ik ben gisterenmorgen om 6h  kletsnat wakker geworden ,de katheter was aan het lekken ,lakens alles in de was ,heb de verpleging gebeld ,waren snel thuis en de verpleger heeft me afgekoppeld en met heparine gespoeld en heparineslotje erop ,de tpn was nog maar half leeg ,ik ben dan met mijn thuishulp om half één naar spoed gemoeten in Genk ,was daar dadelijk aan de beurt ,hebben me dan naar de dagzaal van oncologie gebracht waar ze me opnieuw aangeprikt hebben ,is toch telkens een pijnlijke zaak temeer daar het insteekpunt gezwollen en rood was ,heb er 2 uur gelegen ,nadien naar radiologie om een controlefoto met contrast van de portacath te laten maken ,gelukkig liep nu alles weer goed door ,rond 17h was ik weer thuis ,zijn me dan vanavond komen aankoppelen en het loopt weer goed door ,het zijn complicatie's die voorkomen met tpn ,is een erg dikke plakkerige vloeistof wat in je adres druppelt en verstopt makkelijk ,heb nog veel pijn ,heb zo schrik voor bacteriele infectie's ,daarom moet er zo snel ingegrepen worden en zo steriel mogelijk gewerkt worden ,fijn weekeinde iedereen ;)

Oei Marleen, dat was waarschijnlijk schrikken! :(
Gelukkig ben je heel goed voorgelicht geweest en weet je meteen wat te doen als dit voorvalt.
Ik vind het zo erg voor je :hug: :hug: :hug:

Hopelijk voel je je snel beter en komt er geen infectie op, ik duim voor jou!
En ook dat de complicatie's achterwege blijven. :duim: :duim: :duim:

Sterkte! :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#457 Geplaatst 09 oktober 2011 - 00:49

dank je Ann ,ik heb een dikke map over de tpn ,staat alles duidelijk in met schema's over  wat er gebeurd als je problemen krijgt ,er is 24h permanentie voor mij ,hoe gaat het verder met je Ann? ;)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#458 Geplaatst 09 oktober 2011 - 14:45

Gelukkig dat je een heel goede info meekrijgt met de tpn, wat ook wel nodig is.
Toch wel goed dat het thuis kan :hug: :hug: :hug:

Ik heb best moeite met het herstellen, maar op foto was alles in orde, het zal gewoon wat meer tijd nodig hebben zeker?
Al komen de fibro-klachten nu ook weer opzetten met dit miezerig weer, we zitten weer goed voor een seizoen of 2 lijden...
Leve de lente!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#459 Geplaatst 09 oktober 2011 - 16:53

marleen57 zei:

oei dat zal wel schrikken geweest zijn.
Hopelijk voel je je snel terug wat beter en komen er geen infecties.
Duimpjes draaien :thumb: :thumb: en :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#460 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:42

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#461 Geplaatst 11 oktober 2011 - 08:40

oei - gaat het vandaag wat beter? :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#462 Geplaatst 12 oktober 2011 - 01:10

ratjepetatje zei:

oei - gaat het vandaag wat beter? :hug:

hoi Ratjepetatje ,ik ben heel vermoeid en heb veel pijn ,ik ben met Ernst naar de medische keuring geweest ik krijg nu een invalide parkeerkaart en een verhoging daar krijg ik binnen 3 weken bericht van ,ik ben fel achteruit gegaan ,maar ik ben zo blij dat er een kleinkindje komt volgend jaar maart ,het is mijn eerste , :d en nog een blue point ragdollkitten volgend jaar :d ;)
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#463 Geplaatst 12 oktober 2011 - 01:25

Wat heftig Marleen en knap dat je toch zo positief bent :duim:

Dikke :hug: :hug: :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#464 Geplaatst 13 oktober 2011 - 00:51

Sihirci zei:

Wat heftig Marleen en knap dat je toch zo positief bent :duim:

Dikke :hug: :hug: :hug:

dank je ,je hebt geen andere keuze ,vandaag een betere dag ,heb een druk weekeinde met bezoek voor de boeg ,maar gezellig druk , ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#465 Geplaatst 16 oktober 2011 - 01:29

ben rillend en doodziek wakker geworden vorige ochtend had 38,3 ,overdag gezakt naar 37,5 en nu weer 38 ,pak nu weer dafalgan codeine ,als morgen de koorts niet zakt moet ik naar spoed in GHB ,ik denk dat het de nieren zijn heb weinig urine in het zakje en flank en hoofdpijn ,heb zo een angst , :cry:
Geplaatste afbeelding