Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#496 Geplaatst 24 oktober 2011 - 11:59

Marleen toch, ik heb zo met je te doen  :cry: :cry: :cry:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#497 Geplaatst 25 oktober 2011 - 01:02

wat zijn jullie toch lief zoveel steun die ik krijg op KS dat geeft me weer moed ,ze zijn vandaag met clexanespuitjes gestart ,zijn bloedverdunners ,de hoofdpijn en urine zijn verbetert ook de ontstekingswaarden zijn gedaald ,moet nog zeker  7 dagen  aan de antibiotica ,moet goed  opgevolgd worden ,vrijdag wordt de hele afdeling verhuist naar de bruine afdeling  die was voor 3 weken gesloten wegens renovatiewerken ,heb al gevraagd of er een  receptie is :LOL: ,donderdag heb ik een gesprek over de erfelijkheidsonderzoeken die hebben 6 mnd geduurd ,hoe het komt dat ik 2 auto-imuunziektes heb ,is heel belangrijk voor mijn toekomstig   kleinkindje ,grtjes ;)

Bewerkt door marleen57, 25 oktober 2011 - 01:05.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#498 Geplaatst 25 oktober 2011 - 22:25

marleen57 zei:

wat ben je een doorzetter een dikke proficiat Ann :flower: ben nu effe pijnvrij moet dan profiteren om even een verslagje te doen ,vandaag het labo gebeld er is een derde bacterie opgedoken een streptokok die zich in de portacath genesteld heeft :( ze zijn met de vorige antibiotica's gestopt en met zwaardere gestart ,ze iq in de urinestaal bloed in de urine gevonden ,zal nog langer moeten blijven nu ,het is eng te weten om met zoveel bacterieen in je bloed te leven alsof ze zich vermenigvuldigen ,heb zo een angst wat als die beestjes resistent worden ?Het is mijn vierde sepsis al op 2 jaar tijd , :cry:

Ah Marleen, mijn problemen stellen niets voor vergeleken bij wat jij meemaakt!
Ik wens je echt van harte beterschap! :hug: :hug: :hug:

marleen57 zei:

wat zijn jullie toch lief zoveel steun die ik krijg op KS dat geeft me weer moed ,ze zijn vandaag met clexanespuitjes gestart ,zijn bloedverdunners ,de hoofdpijn en urine zijn verbetert ook de ontstekingswaarden zijn gedaald ,moet nog zeker  7 dagen  aan de antibiotica ,moet goed  opgevolgd worden ,vrijdag wordt de hele afdeling verhuist naar de bruine afdeling  die was voor 3 weken gesloten wegens renovatiewerken ,heb al gevraagd of er een  receptie is :LOL: ,donderdag heb ik een gesprek over de erfelijkheidsonderzoeken die hebben 6 mnd geduurd ,hoe het komt dat ik 2 auto-imuunziektes heb ,is heel belangrijk voor mijn toekomstig   kleinkindje ,grtjes ;)

Hopelijk blijft het zo de goede richting uitgaan!
:hug: voor donderdag!

En deze verdien je wel: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#499 Geplaatst 25 oktober 2011 - 23:01

Ik geef het eerlijk toe...meestal heb ik heel veel moeite om topics te lezen over "ziek zijn" :( heb het zelf soms vrij moeilijk en als ik dan als "ontspanning" even naar KS kom, zoek ik meestal de positieve berichtjes op...

Maar naar aanleiding van een berichtje van jou, Marleen :heart: heb ik het topic toch volledig doorgenomen...en dan besef ik nog maar eens : ik mag eigenlijk echt niet klagen als ik dit allemaal lees... :( :cry:

Vind je zo ontzettend moedig, Marleen... :oops: ik wens je zo ontzettend veel beterschap toe en hoop dat je hier en daar nog echt lichtpuntjes kan vinden :oops:

Wat jij intussen allemaal hebt meegemaakt...heb er momenteel geen woorden voor...ik kan je alleen maar heel veel sterkte en moed toewensen en vooral heel veel beterschap.

Zal dit topic vanaf nu blijven volgen en zeker blijven reageren...momenteel kan ik de juiste woorden niet echt vinden...

:hug: :hug: :hug:

Bewerkt door Mauro, 25 oktober 2011 - 23:02.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#500 Geplaatst 26 oktober 2011 - 00:37

haemoglobine zei:

Ah Marleen, mijn problemen stellen niets voor vergeleken bij wat jij meemaakt!
Ik wens je echt van harte beterschap! :hug: :hug: :hug:

Hopelijk blijft het zo de goede richting uitgaan!
:hug: voor donderdag!

En deze verdien je wel: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

dank je Ann wat lief van je ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#501 Geplaatst 26 oktober 2011 - 00:43

Mauro zei:

Ik geef het eerlijk toe...meestal heb ik heel veel moeite om topics te lezen over "ziek zijn" :( heb het zelf soms vrij moeilijk en als ik dan als "ontspanning" even naar KS kom, zoek ik meestal de positieve berichtjes op...

Maar naar aanleiding van een berichtje van jou, Marleen :heart: heb ik het topic toch volledig doorgenomen...en dan besef ik nog maar eens : ik mag eigenlijk echt niet klagen als ik dit allemaal lees... :( :cry:

Vind je zo ontzettend moedig, Marleen... :oops: ik wens je zo ontzettend veel beterschap toe en hoop dat je hier en daar nog echt lichtpuntjes kan vinden :oops:

Wat jij intussen allemaal hebt meegemaakt...heb er momenteel geen woorden voor...ik kan je alleen maar heel veel sterkte en moed toewensen en vooral heel veel beterschap.

Zal dit topic vanaf nu blijven volgen en zeker blijven reageren...momenteel kan ik de juiste woorden niet echt vinden...

:hug: :hug: :hug:
wat lief van je dat je mijn topic leest ,ik wil iedereen hier op KS die ziek is heel veel moed toewensen ,ach Mauro ik ben niet altijd even moedig ,maar ik vecht elke dag weer opnieuw ,het wordt me teveel ,en die angst gaat nooit meer weg ,maar ben gelukkig heb een lieve man 2 prachtige ragdolls ,een kleinkindje dat op komst is en geweldige vrienden op het KS ;) ;)

Bewerkt door marleen57, 26 oktober 2011 - 00:45.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#502 Geplaatst 26 oktober 2011 - 00:51

Lieve dappere Marleen, je bent positief en ziet ook je zegeningen ondanks alles wat je doormaakt en daar heb ik veel bewondering voor! :b :b :b :

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#503 Geplaatst 26 oktober 2011 - 07:10

Sihirci zei:

Lieve dappere Marleen, je bent positief en ziet ook je zegeningen ondanks alles wat je doormaakt en daar heb ik veel bewondering voor! :b :b :b :

Hier sluit ik mij volledig bij aan... :hug:
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#504 Geplaatst 26 oktober 2011 - 16:53

Oh Marleen toch. Het klinkt allemaal zo zwaar, maar ik heb echt wel bewondering dat je je zo moedig en sterk blijft gedragen! :flower:
Ik duim dat het onderzoek voor morgen goede resultaten geeft :thumb:

Tussen haakjes, ik ken je nu wel niet echt. Maar als je eens zin heb in een bezoekje terwijl je opgenomen bent in Gasthuisberg wil ik gerust even langskomen hoor. Het is een kleine moeite voor mij, ik werk daar namelijk ;) Je laat maar iets weten :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#505 Geplaatst 26 oktober 2011 - 17:28

Ai Marleen, het stopt ook echt nooit voor jou he...! Ik bewonder je zo omdat je zo positief door je leven gaat. Chapeau hoor!!

:hug:    :hug:   :hug:   :hug:   :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#506 Geplaatst 29 oktober 2011 - 01:14

effe melden dat ik slecht nieuws heb de antibiotica moet weer veranderd worden de bacterien zijn niet kapot ,en moet nu langer dan verwacht in het ziekenhuis blijven in de portacath zit een bacteriele infectie ,in het slechtste geval moet ie eruit en elders een nieuwe gestoken worden dus duimen maar dat de nieuwe antibiotica snel aanslaat ,er is ook een artsenteam van infectieziektes me komen onderzoeken ,er wordt verder overleg gepleegd met de andere professoren ,fijn halloween weekeinde voor jullie aan griezelen geen gebrek met die beestjes in me :(

Bewerkt door marleen57, 29 oktober 2011 - 01:15.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#507 Geplaatst 29 oktober 2011 - 01:16

nog heel fel bedankt voor je bezoekje Sofie , ;)
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#508 Geplaatst 29 oktober 2011 - 10:58

Ah nee toch, ik had nog zo voor jou gehoopt dat je volgende week naar huis mocht... Hopelijk moet je portacath er niet uit. Dat de artsen maar snel iets vinden om die bacteriƫn eruit te krijgen!
En geen probleem voor het bezoekje hoor :) Ik zou het zelf ook leuk vinden om bezoek te krijgen moest ik in het ziekenhuis liggen!

Bewerkt door Fietje26, 29 oktober 2011 - 10:59.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#509 Geplaatst 29 oktober 2011 - 11:03

Veel sterkte alweer!!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#510 Geplaatst 29 oktober 2011 - 11:22

oh, hoe spijtig dat ern nu toch een bacterie zit in de PAC. Dat is iets waar ik bij mijn jongste dochter ook altijd schrik voor heb. Ondertussen zit haar PAC er al 2.5 jaar in en dat is best lang.
Ik hoop dat de antibiotica toch aanslaan. Het allerbeste gewenst Xxx
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk